• Lea80

    Tänder grymt mycket på tanken att bli gravid.

    Tänder så grymt mycket på tanken att ha sex vid ÄL och bli befruktad. Är det fler som tycker det är galet upphetsande? 

    Finns det män därute som tänder på tanken? 

  • Svar på tråden Tänder grymt mycket på tanken att bli gravid.
  • Xzx
    Anonym (Tjejen27) skrev 2020-01-21 13:58:53 följande:

    Väldigt upphetsande.

    Speciellt fantasin om att de skulle vara oskyddat mot min vilja.


    Varför just mot din vilja? Är det lite rape-fantasy över det?
  • Anonym (Älskar)

    Alltså allvarligt. Du som trycker ogilla på alla kommentarer. Varför läser du ens i tråden?

  • Anonym (Tjejen27)
    Xzx skrev 2020-01-21 17:11:43 följande:

    Varför just mot din vilja? Är det lite rape-fantasy över det?


    Lite kanske. Men just att han inte får komma i mig men gör de ändå är rätt upphetsande.
  • Anonym (Man 43)
    Anonym (Tjejen27) skrev 2020-01-21 18:13:37 följande:

    Lite kanske. Men just att han inte får komma i mig men gör de ändå är rätt upphetsande.


    Jag håller med dig sjukt upphetsande!

    Får gärna vara lite rough sex innan. Att jag måste se till att du gör som jag säger och måste hålla fast dig!
  • Anonym (Fertilt är skönt)
    Anonym (Man 43) skrev 2020-01-21 18:24:40 följande:
    Jag håller med dig sjukt upphetsande!

    Får gärna vara lite rough sex innan. Att jag måste se till att du gör som jag säger och måste hålla fast dig!
    Där är vi olika. Mjukt och så skönt som möjligt för kvinnan men har kommit i kvinnan min fast jag inte fått 2 gånger då när hon haft ägglossning då jag helt enkelt inte klarat av att dra mig ur när det är som skönast ocg bägge gångerna så utsatte jag henne för abort :( inget jag velade så numera är det kondom på under ägglossningen för att inte sätta henne i allt lidande en abort ger fysiskt och psykist.
    Skulle dock inte tveka en sekund på att komma i en kvinna som vill det lika mycket som jag själv men sen händer det ju att kondomen går sönder av hennes vassa naglar etc 
  • Anonym (Hmm)

    Var väl typ 21 och knullade en 17 åring som
    under slutet på akten sa:
    Gör mig med barn!
    INTE vad man ville höra just då.

    Min dotters mamma brukade säga:
    Knulla mig som om vi skulle göra barn.
    Är inte riktigt säker på om det var "dirty talk" eller
    om hon ville att jag skulle "gå i mål och bli klar" typ..

  • mickebusen

    Mmm är bland det sexigaste å mest upphetsande som finns, någon kvinna som är sugen på att bli sprutad i ;)

  • mickebusen

    Mmm är bland det sexigaste å mest upphetsande som finns, någon kvinna som är sugen på att bli sprutad i ;)

  • Anonym (Rico34)

    Jag hade oskyddat samlag inatt under ett One Night Stand med en het 38-årig finlandssvensk tjej på Finlandsfärjan. Hon var helt oskyddad enligt henne själv och vi hade först tänkt köra avbrutet samlag. Men som det kan bli i stundens njutning och kåthet när sexet är alldeles för bra för att avbryta och båda kropparna skriker ?kör för helvete? så stönade hon att jag skulle komma i fittan och jag sprutade hårt i henne medan hon red mig ;) Enligt henne själv hade hon ägglossning så det finns en risk att jag har gjort henne gravid. Men gjort var ju redan gjort så vi fortsatte umgås i hennes hytt i några timmar till och jag fortsatte fylla hennes kärleksgrotta rikligt med kladdig sperma ;)

  • Anonym (ÄL sex)

    Det är grymt upphetsande att ligga med en tjej som har ägglossning och är extra kåt men vill chansa och kanske bli gravid. Tänk att sedan få fortsätta knulla denna gravida kvinna. Den drömmen hoppas man blir sann.

Svar på tråden Tänder grymt mycket på tanken att bli gravid.