• Anonym (Qwert)

Fontänorgasm

jag Och tjejen skulle vilja ha tips på hur man kan få fontänorgasm

Tips på vad tjejen kan göra för att lättare få det och tips på vad jag som kille kan göra ?

Har läst och kollat på film men ändå får vi inte till det ,klart stress kan påvärka ,men ni som fått och kan få kan ni inte ge oss tips ????

• Svar på tråden Fontänorgasm
  • Cunnilingus18
    Anonym (Qwert) skrev 2018-08-13 21:42:49 följande:

jag Och tjejen skulle vilja ha tips på hur man kan få fontänorgasm

Tips på vad tjejen kan göra för att lättare få det och tips på vad jag som kille kan göra ?

Har läst och kollat på film men ändå får vi inte till det ,klart stress kan påvärka ,men ni som fått och kan få kan ni inte ge oss tips ????

Mycket handlar om teknik, gäller att stimulera hennes g-punkt på rätt sätt. Vissa tjejer kan man ge fontän direkt men vissa behöver mjukas upp lite först. Det är exempelvis bra om hon fått en vanlig klitorisorgasm innan. Men även viktigt att hon kan slappna av ordentligt och bara släppa ut den. Det kan kännas som att hon kommer kissa på sig men då ska hon bara försöka slappna av :)
  • Anonym (Min historia)

Jag får föntänorgasm. Lättast när min sambo använder fingrarna. Han brukar då använda två fingrar och massera med "greppteknik"uppåt och mer mot vänster sida än höger.

Vid samlag lyckas vi ibland. Men det tar längre tid och kräver mer fokus. Lättast får jag det när vi kär missionären och jag har benen över hans axlar.

Jag själv måste spänna rumpan och låren på ett visst sätt. Omöjligt att förklara hur.

Lycka till :)

• Cunnilingus18
    Anonym (Min historia) skrev 2018-08-14 05:28:44 följande:

Jag får föntänorgasm. Lättast när min sambo använder fingrarna. Han brukar då använda två fingrar och massera med "greppteknik"uppåt och mer mot vänster sida än höger.

Vid samlag lyckas vi ibland. Men det tar längre tid och kräver mer fokus. Lättast får jag det när vi kär missionären och jag har benen över hans axlar.

Jag själv måste spänna rumpan och låren på ett visst sätt. Omöjligt att förklara hur.

Lycka till :)

Ja precis så är det fingertekniken fungerar, finns msssor av guider på nätet, var så jag själv lärde mig.

När tjejen sedan blir bekväm med fontänerna kommer de även att komma under pentreringssex ofta är en förutsättning att G-punkten maskeras under tryck. Så precis som du säger så är det bra med den ställningen du nämner så att killen kan stöta mot g-punkten :)
  • Anonym (Milf:))

När de väl fungerar kommer det även utan stimulans av g punkten.

Är det nytt måste ett relativt hårt tryck göras. Känns nästan obehagligt i början.

Har även börjat få spontana sådana..... Lol

• Cunnilingus18
    Anonym (Milf:)) skrev 2018-08-14 09:48:33 följande:

När de väl fungerar kommer det även utan stimulans av g punkten.

Är det nytt måste ett relativt hårt tryck göras. Känns nästan obehagligt i början.

Har även börjat få spontana sådana..... Lol

Ja men det är inte alla som kan få det, iallfall inte vad jag vet. Men visst är det så, måste vara ett ganska hårt tryck och vissa tycker det kan kännas lite obehagligt i början, tyvärr är det så..

Men skönt att du kan få det på annat sätt då, men började det med stimulans av g-punken för dig eller fick du dem spontant vid sex redan första gångerna?
  • Anonym (H)

Det har jag inte upplevt

• Anonym (Milf:))
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-14 09:57:51 följande:

Ja men det är inte alla som kan få det, iallfall inte vad jag vet. Men visst är det så, måste vara ett ganska hårt tryck och vissa tycker det kan kännas lite obehagligt i början, tyvärr är det så..

Men skönt att du kan få det på annat sätt då, men började det med stimulans av g-punken för dig eller fick du dem spontant vid sex redan första gångerna?

Fick det efter jag börjat läsa om det. Finns bra böcker i ämnet för egenträning:)

Träffade en kille som gjorde det första gången. Sen en tid efter det kommer det av sig själv

Var 50+ då. Så det finns nog latent hos många.
  • Cunnilingus18
    Anonym (Milf:)) skrev 2018-08-14 11:51:43 följande:

Fick det efter jag börjat läsa om det. Finns bra böcker i ämnet för egenträning:)

Träffade en kille som gjorde det första gången. Sen en tid efter det kommer det av sig själv

Var 50+ då. Så det finns nog latent hos många.

Ja det finns mycket fakta om det, inte minst på nätet. Ja alla kvinnor kan få det, jag har aldrig misslyckats med det, sedan jag lärde mig hur jag skulle göra :)
  • FreshLinen

Enklaste och skönaste sättet tycker jag är om du lägger tjejen på rygg och din överkropp över hennes mage från sidan liksom så du kommer till musen men ändå kan hålla fast henne.

Sen kör du jävlar i det med en kraftig vibrator på klitoris och runt om. Allra bäst är en stark wand. Minst 7000rpm måste det vara för att squirta lättast. Du behlver inte ha den i henne.

Gör du på rätt sätt och hon låter dig köra på trots att det nästan kan bli för mycket så kan hon omöjligt låta bli att squirta. Jag har försökt många ggr att inte blöta ner varenda gång men det är omöjligt.

Detta är det skönaste jag vet. Efter första orgasmen ska du sänka vibrationen och fortsätta sen höja efter hand. Orgasmerna tar aldrig slut!

Nackdelen är väl att man ibland kan fortsätta vara sugen efter sexet trots flera orgasmer.

Gäller att man kommer förbi orgasm nr ett och ibland två sen kommer orgasmerna/squirtarna var 20 sekund kanske.

Lycka till! Roligt att ni båda vill testa.

• Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-08-14 13:24:58 följande:

Enklaste och skönaste sättet tycker jag är om du lägger tjejen på rygg och din överkropp över hennes mage från sidan liksom så du kommer till musen men ändå kan hålla fast henne.

Sen kör du jävlar i det med en kraftig vibrator på klitoris och runt om. Allra bäst är en stark wand. Minst 7000rpm måste det vara för att squirta lättast. Du behlver inte ha den i henne.

Gör du på rätt sätt och hon låter dig köra på trots att det nästan kan bli för mycket så kan hon omöjligt låta bli att squirta. Jag har försökt många ggr att inte blöta ner varenda gång men det är omöjligt.

Detta är det skönaste jag vet. Efter första orgasmen ska du sänka vibrationen och fortsätta sen höja efter hand. Orgasmerna tar aldrig slut!

Nackdelen är väl att man ibland kan fortsätta vara sugen efter sexet trots flera orgasmer.

Gäller att man kommer förbi orgasm nr ett och ibland två sen kommer orgasmerna/squirtarna var 20 sekund kanske.

Lycka till! Roligt att ni båda vill testa.

Är du tjej eller kille? Låter som om du pratar som en hjälpande kille först sedan som att du pratar om dig själv? Alltså måste du vara en tjej?

Men det funkar nog med om man träffar rätt och har en bra styrka på wanden :)

Har du lyckats med detta på flera tjejer om du nu är en man?
Svar på tråden Fontänorgasm