• Anonym (Qwert)

Fontänorgasm

jag Och tjejen skulle vilja ha tips på hur man kan få fontänorgasm

Tips på vad tjejen kan göra för att lättare få det och tips på vad jag som kille kan göra ?

Har läst och kollat på film men ändå får vi inte till det ,klart stress kan påvärka ,men ni som fått och kan få kan ni inte ge oss tips ????

• Svar på tråden Fontänorgasm
  • Anonym (Milf:))
    FreshLinen skrev 2018-08-15 12:07:03 följande:

Kolla på www.taboo.se där köpte jag min sladdlösa palmwand.

Tack ska kolla där!
  • Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-08-15 12:05:22 följande:

Testade doxyn igår. Den hade mycket kraftigare vibration än palmwanden. Bedövade dock för mycket när min man rörde den i för stora cirklar. Bäst var det när han höll stilla. Orgasmen blev dock aningens kraftigare fast jag klarade bara tre gånger sen blev det för känsligt på klittan.

Dessutom var den inte sladdlös men hade lång sladd aå d funkade.

Rekommenderar dock fortfarande palwanden mest.

Den nya heter Doxy 3. Väldigt tjusig!

Ja det kan väl bli för mkt av det goda då ;) Men då är du ändå van vid starka vibrationer. Klitoris kan ju bli lite extra känslig och öm om den stimuleras för intensivt och hårt!

Men Palmwanden var sladdlös eller var den också med sladd?

Kanon med en bra recencör på sexleksaker, alltid en djungel det där när man ska köpa något nytt :p
  • FreshLinen
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-15 14:35:16 följande:

Ja det kan väl bli för mkt av det goda då ;) Men då är du ändå van vid starka vibrationer. Klitoris kan ju bli lite extra känslig och öm om den stimuleras för intensivt och hårt!

Men Palmwanden var sladdlös eller var den också med sladd?

Kanon med en bra recencör på sexleksaker, alltid en djungel det där när man ska köpa något nytt :p

Palmwand finns både med o utan sladd. Skiljer 100kr. Tyvärr är den inte vattentät. Har redan förbrukat en :/

Ja det blir lätt överkänsligt men det brukar gå över efter orgasm nr 2, vilket det inte gjorde denna gången.

Men vi kommer att testa fler ggr. Alltid spännande!

Det är en djungel med allt som finns. Mycket är bara rent skräp. Jag var själv restrektiv till leksaker under många år men det handlar om att jag använde helt fel grejer. Men när jag startade företaget för 10år sedan så lärde jag mig massor. Kunskap o tips som jag gärna delar med mig av.

Sen ska man inte glömma att man är två i förhållandet. Man ska aldrig tvinga någon att göra saker som inte känns ok, även om det många ggr hämmar förhållandets utveckling. Är man bästa vän med sin partner så borde man i te heller skämmas ifall nånting könns pinsamt eller obekvömt. Man får testa, skatta om d behövs men åtminstone komma närmre varandra och respektives lust.
  • Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-08-15 15:52:27 följande:

Palmwand finns både med o utan sladd. Skiljer 100kr. Tyvärr är den inte vattentät. Har redan förbrukat en :/

Ja det blir lätt överkänsligt men det brukar gå över efter orgasm nr 2, vilket det inte gjorde denna gången.

Men vi kommer att testa fler ggr. Alltid spännande!

Det är en djungel med allt som finns. Mycket är bara rent skräp. Jag var själv restrektiv till leksaker under många år men det handlar om att jag använde helt fel grejer. Men när jag startade företaget för 10år sedan så lärde jag mig massor. Kunskap o tips som jag gärna delar med mig av.

Sen ska man inte glömma att man är två i förhållandet. Man ska aldrig tvinga någon att göra saker som inte känns ok, även om det många ggr hämmar förhållandets utveckling. Är man bästa vän med sin partner så borde man i te heller skämmas ifall nånting könns pinsamt eller obekvömt. Man får testa, skatta om d behövs men åtminstone komma närmre varandra och respektives lust.

Jasså, klarade inte duschen då? ;) Men bra att den finns utan sladd då :)

Ja du får återkomma med ett fullständigt utlåtande när ni testat den lite mer.

Vad är fel grejer menar du då? Vi har med köpt en hel del konstiga saker, det som främst har varit många besvikelser är de manliga leksakerna vi köpt, men är väl lite enklare med kvinnliga leksaker skulle jag tro..

Ja bra att ha den erfarenheten då :)

Ja precis, finns ju inget roligare än att experimentera med lite nya leksaker men blir trist när leksakerna inte blev som man tänkt sig, även om man googlat som en tok innan man beställt dem..
  • FreshLinen
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-15 19:59:11 följande:

Jasså, klarade inte duschen då? ;) Men bra att den finns utan sladd då :)

Ja du får återkomma med ett fullständigt utlåtande när ni testat den lite mer.

Vad är fel grejer menar du då? Vi har med köpt en hel del konstiga saker, det som främst har varit många besvikelser är de manliga leksakerna vi köpt, men är väl lite enklare med kvinnliga leksaker skulle jag tro..

Ja bra att ha den erfarenheten då :)

Ja precis, finns ju inget roligare än att experimentera med lite nya leksaker men blir trist när leksakerna inte blev som man tänkt sig, även om man googlat som en tok innan man beställt dem..

Klarade inte för många fontäner snarare....

Men den är värd varenda krona ändå så jag har köpt på mig 3st ifall fler går sönder...

Doxyn var inte heller vattentät men den kändes robust ändå så den klarar nog lite mer väta än andra.

Med fel grejer tänker jag produkter som inte passar just den som köper dem. Jag behlver som sagt stark vibration och hade aldrig klarat mig på en rabbit tex medans den kan vara himmelriket för många.

Svårt att avgöra kvaliteten på en bild. Och ja manliga grejer är rätt trista faktiskt. Har du testat en wand på dig själv? Prostatan går ju att massera med palmpowern oxå via mellangården. Min man vägrar tyvärr :(
  • Anonym (Härligt)
    FreshLinen skrev 2018-08-15 20:05:47 följande:

Men den är värd varenda krona ändå så jag har köpt på mig 3st ifall fler går sönder...

Doxyn var inte heller vattentät men den kändes robust ändå så den klarar nog lite mer väta än andra.

Med fel grejer tänker jag produkter som inte passar just den som köper dem. Jag behlver som sagt stark vibration och hade aldrig klarat mig på en rabbit tex medans den kan vara himmelriket för många.

Svårt att avgöra kvaliteten på en bild. Och ja manliga grejer är rätt trista faktiskt. Har du testat en wand på dig själv? Prostatan går ju att massera med palmpowern oxå via mellangården. Min man vägrar tyvärr :(

Låter härligt. Hur länge sen upptäckte du din förmåga?
  • Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-08-15 20:05:47 följande:

Haha ja men det är ju orgasmer det med och verkar vara den orgasmen som är den vanligare för dig?

Haha jasså har du garderat dig då ;) Jobbigt om den skulle gå sönder och du blir utan orgasm..

Jo så är det ju, alla fungerar vi olika, vissa föredrar mycket vib, andra mindre, vissa föredrar hårda leksaker vissa mjuka :)

Ja, det gäller att hitta recensioner, oftast enklast på engelska men precis som vi båda skev så är det ju svårt att veta om den passar för just dig/mig.

Nä du menar att massera med vibratorn på mig? Bara nacken än så länge, som den egentligen var skapad för ;)

Ja prostata massage låter spännande men verkar så svårt att få till, har aldehyd lyckats med. Men stark vib i mellangården kanske kan funka? Man kanske ska testa det? :)
  • Anonym (Qwert)

Palm wand beställd ska bli kul och testa ????

• FreshLinen
    Anonym (Qwert) skrev 2018-08-16 13:46:21 följande:

Palm wand beställd ska bli kul och testa ????

HÄRLIGT!! Ni kommer att ha det så fantastiskt!

Återkom gärna när ni testat :)
  • Anonym (Den sensuella)

Finns det kvinnor på riktigt som får fontänorgasmer? Jag missar något stort verkar det som. Sexleksaker har jag alltid varit emot men nu.. fast vill att partnern ska göra det på mig.. vilket han knappast vill ställa upp på.. tror att han skulle ta illa upp, som om han inte är tillräcklig. (Vilket han inte gör)

Svar på tråden Fontänorgasm