• Anonym (Qwert)

Fontänorgasm

jag Och tjejen skulle vilja ha tips på hur man kan få fontänorgasm

Tips på vad tjejen kan göra för att lättare få det och tips på vad jag som kille kan göra ?

Har läst och kollat på film men ändå får vi inte till det ,klart stress kan påvärka ,men ni som fått och kan få kan ni inte ge oss tips ????

• Svar på tråden Fontänorgasm
  • Anonym (Milf:))
    Anonym (Den sensuella) skrev 2018-08-16 14:56:39 följande:

Finns det kvinnor på riktigt som får fontänorgasmer? Jag missar något stort verkar det som. Sexleksaker har jag alltid varit emot men nu.. fast vill att partnern ska göra det på mig.. vilket han knappast vill ställa upp på.. tror att han skulle ta illa upp, som om han inte är tillräcklig. (Vilket han inte gör)

Du kan själv träna till att spruta. Finns en bra bok i ämnet. Sen kan du överraska din man...

Female ejaculation. The g-spot. Deborah Sundahl
  • FreshLinen

Finns det kvinnor på riktigt som får fontänorgasmer? Jag missar något stort verkar det som. Sexleksaker har jag alltid varit emot men nu.. fast vill att partnern ska göra det på mig.. vilket han knappast vill ställa upp på.. tror att han skulle ta illa upp, som om han inte är tillräcklig. (Vilket han inte gör)

Personligen så märker jag inte alltid att jag squirtar. Det är efteråt som man ser pölen där man legat och mannen som tycker det är skithäftigt att se.

Squirtorgasmerna överlag är betydligt kraftigare än vid onani eller oralsex tex. Går inte ens att jämföra.

Din partner borde bli överlycklig av att se dig njuta! Tänk oxå att det är hans flinka fingrar som sköter spakarna och där med blir en otroligt viktig del i din njutning.

Jag klarar omöjligt att bygga upp samma känsla och få multipla orgasmer om jag använder palmwanden själv. Har klarat 3ggr som max. Då fick jag verkligen kämpa och anstränga mig.
  • Anonym (Älskar det)

Jag lyckas ge dom flesta tjejerna fontänorgasmer.. nått rätt idet hela gör jag väl :) 
    vinst varje gång.. 
  • Cunnilingus18

Japp alla tjejer kan nog mer eller mindre få det, gäller bara att göra på rätt sätt :) Så du har säkert något väldigt trevligt kvar att uppleva någon dag. Bara att börja experimentera tillsammans :)
  • Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-08-16 15:13:22 följande:

Personligen så märker jag inte alltid att jag squirtar. Det är efteråt som man ser pölen där man legat och mannen som tycker det är skithäftigt att se.

Squirtorgasmerna överlag är betydligt kraftigare än vid onani eller oralsex tex. Går inte ens att jämföra.

Din partner borde bli överlycklig av att se dig njuta! Tänk oxå att det är hans flinka fingrar som sköter spakarna och där med blir en otroligt viktig del i din njutning.

Jag klarar omöjligt att bygga upp samma känsla och få multipla orgasmer om jag använder palmwanden själv. Har klarat 3ggr som max. Då fick jag verkligen kämpa och anstränga mig.

Nä det är av någon konstig anledning oftast svårare för er tjejer att göra det på egen hand. Om man inte är en tjej som squirta av minsta lilla, som även vissa tjejer gör ;)
  • FreshLinen

Provade Doxyn idag igen. Denna gången kom jag bara 1 gång sen blev det sjukt frustrerande. Var på gränsen till nästa hela tiden men det gick inte. Istället kändes d som att jag hade haft sex utan orgasm överhuvudtaget. Och det är jäkligt irriterande :(

Nä minsann! Ingen wand klår min älskade Palm...

• Cunnilingus18
    FreshLinen skrev 2018-08-16 22:31:25 följande:

Provade Doxyn idag igen. Denna gången kom jag bara 1 gång sen blev det sjukt frustrerande. Var på gränsen till nästa hela tiden men det gick inte. Istället kändes d som att jag hade haft sex utan orgasm överhuvudtaget. Och det är jäkligt irriterande :(

Fortfarande inte helt nöjd med den nya då? Lutar åt Palm wand då ;)
  • Abbeylarge
    FreshLinen skrev 2018-08-16 22:31:25 följande:

En bra kuk + fingret + super lick = ????????????
  • hobbe87

Fått uppleva fontän en gång för många år sen med ett one night stand. Det är fortfarande den häftigaste sexupplevelsen jag vart med om

• Cunnilingus18
    hobbe87 skrev 2018-08-26 09:13:35 följande:

Fått uppleva fontän en gång för många år sen med ett one night stand. Det är fortfarande den häftigaste sexupplevelsen jag vart med om

Bara träffa en kille som kan tekniken, verkar som väldigt många killar kan det idag, har jag fått för mig.
  • hobbe87
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-26 10:44:23 följande:

Bara träffa en kille som kan tekniken, verkar som väldigt många killar kan det idag, har jag fått för mig.

Eller så är det många som säger att dom kan ????
  • Cunnilingus18
    hobbe87 skrev 2018-08-26 10:49:30 följande:

Eller så är det många som säger att dom kan ????

Nä det kommer från tjejerna som jag själv har givit fontän som senare har träffat flera och där många ger dem samma fontäner ;) Är väl bara positivt i mina ögon att männen har börjat få upp ögonen för kvinnans njutning med :)
Svar på tråden Fontänorgasm