Smecker skrev 2018-08-16 16:44:20 följande:
Där är vi inte överens. Vi tar det en gång till, stigande skala efter antal.
- Antalet singelkvinnor som enbart söker en sexuell relation, och är helt ointresserade av kärleksrelationer. Väldigt få.
- Antal singelkvinnor som enbart söker en kärleksrelation, och inte kan tänka sig en sexuell relation i väntan på den rätte. Lite fler.
- Antal icke-singelkvinnor som enbart söker en sexuell relation (vid sidan om). Finns 7en hel del.
- Antal singelkvinnor som söker en kärleksrelation, men som kan tänka sig en sexuell relation med någon intressant och attraktiv (nota bene; "attraktiv" betyder inte per automatik "snygg") i väntan på den rätte. Ganska många.
Söker man sexuella relationer så har man alltså tre av fyra grupper att välja bland, varav den sista och största gruppen är större än de tidigare tre tillsammans.
Ok, och jag som då söker i grupp 1 samt grupp 3 i din gruppindelning bör rimligtvis inte ha såå stor möjlighet att träffa någon.
Däremot så bör ju TS ha betydligt större möjligheter att ist hitta en kärleksrelation och det är ju egentligen det som detta handlar om och som jag ifrågasätter.
Det är betydligt färre kvinnor som enbart söker sex och betydligt fler som söker en kärleksrelation, även om sex kanske kommer att ingå. Ense ???
Smecker skrev 2018-08-16 17:12:52 följande:
Återigen. Är du en för kvinnor generellt intressant och attraktiv person så är det rimligtvis inte såå svårt att träffa någon att ha en sexuell relation med.
Ok, det låter ju då hoppfullt för mig. Märkligt nog så verkar jag ju då ha fel eftersom det tydligen och uppenbart är svårare att hitta en kvinna för en kärleksrelation, vilket TS söker. Jag får väl omvärdera min syn på det hela.
Kan du möjligen tipsa mig om vart jag kan komma i kontakt med damer i grupp 1 och 3. Då jag är lyckligt gift kan jag inte söka i bekantskapskretsen, ej heller Tinder. BC är jag redan aktiv på utan resultat, dessutom väääldigt få kvinnor där.