• Anonym (Undrande)

Seriös dejting över 40

Hej

Är en man strax över 40 som dejtar och är singel. Att träffa kvinnor eller tjejer är inget problem, dock är kärlek extremt svårt att hitta som ni alla vet. Läste en annan tråd där många tycker att äldre tjejer antingen är upptagna med sitt liv eller inte tycker att killar är seriösa och bara vill ha sex..

Jag undrar om väldigt många tjejer inte är seriösa då det är mkt lättare att söka sex o närhet än kärlek... ?

• Svar på tråden Seriös dejting över 40
  • Anonym (LiteSingel53)
    Anonym (50) skrev 2018-08-26 19:11:43 följande:
    Visst är det tråkigt? Känns som männen antingen vill ha bara sex eller någon som delar ekonomi och den grå vardagen.

Var är männen som vill umgås och ha kul? I alla fall jag har enormt mycket tid nu med barnen bara på halvtid och skulle mer än gärna spendera den tiden med någon speciell. Men det verkar helt omöjligt att hitta någon.
    Män umgås och har kul med sina kompisar.
    Vill du ha en kompis...får du själv vara en kompis.

• Anonym (Strax över 40)
    smeden75 skrev 2018-08-26 19:15:06 följande:

Sex är ju kul.. Men det blir ju roligare om man har känslorna åxå =)

Haft känslolös sex ett bra tag så är trött på de också ( senaste åren med nuvarande exet ) så de är jag trött på
  • smeden75
    Anonym (Strax över 40) skrev 2018-08-26 19:29:36 följande:

Haft känslolös sex ett bra tag så är trött på de också ( senaste åren med nuvarande exet ) så de är jag trött på

Ha det förstår jag verkligen att dur trött på, ska man ha sex så är det betydligt roligare med känslor inblandat!

Vart i landet finns du få?
  • Anonym (Strax över 40)
    smeden75 skrev 2018-08-26 19:34:05 följande:

Ha det förstår jag verkligen att dur trött på, ska man ha sex så är det betydligt roligare med känslor inblandat!

Vart i landet finns du få?

Skåne
  • smeden75
    Anonym (Strax över 40) skrev 2018-08-26 19:36:36 följande:

Skåne

Åhh fel län ju.. Suck!
  • Anonym (Strax över 40)
    smeden75 skrev 2018-08-26 19:37:21 följande:

Åhh fel län ju.. Suck!

Hehe ok antar du bor långt ifrån Skåne ?
  • smeden75
    Anonym (Strax över 40) skrev 2018-08-26 19:40:36 följande:

Hehe ok antar du bor långt ifrån Skåne ?

Ja tyvärr.. Bor i mälardalen!
  • Anonym (Strax över 40)
    smeden75 skrev 2018-08-26 19:41:13 följande:

Ja tyvärr.. Bor i mälardalen!

Ok jag och geografi är inte bästa vänner men nånstans vi Stockholmstrakten då ? Säkert helt fel Hahah
  • smeden75
    Anonym (Strax över 40) skrev 2018-08-26 19:44:22 följande:

Ok jag och geografi är inte bästa vänner men nånstans vi Stockholmstrakten då ? Säkert helt fel Hahah

Så kass var du faktiskt inte Stockholmstrakten är helt rätt =) vill du får du pm:a =)
  • Anonym (50)
    Anonym (LiteSingel53) skrev 2018-08-26 19:22:18 följande:

Män umgås och har kul med sina kompisar.

Vill du ha en kompis...får du själv vara en kompis.

Varför kan man inte umgås och ha kul med en respektive? Fattar inte hysterin med att man ska bli sambo efter typ tre månader.

Jag vill ha något mer än kompishäng. Men vill inte flytta ihop.
Svar på tråden Seriös dejting över 40