• Mongoliet

Sverigevänner/rasister-en fråga?

Om det visade sig att en rik miljardär betalade för att Sverige skulle ta emot fler invandrare, hen betalade jättemassa så att vi skulle kunna hjälpa många fler här i Sverige. Dealen är sådan. Vi får cash för att ta emot dem. Är ni fortfarande emot invandringen då? Miljardären betalar alla förluster i all framtid vi gör på varje enskild individ. Är ni fortfarande emot att hjälpa folk i nöd då?

• Svar på tråden Sverigevänner/rasister-en fråga?
  • Maya84

Haha, men va ovanligt att kalla de som vill att människor i sitt land ska leva tryggt, för rasister! Är du så jäkla rädd att själv bli kallad rasist bara för att du står upp för det land som totalt håller på att förfalla pga allt våld, kriminalitet, dödskjutningar, våldtäkter, bilbränder? Är du verkligen så rädd att du inte vågar tycka eller kritisera detta, som har gjort Sverige till ett otryggt land? Shit vilka får det finns.

• Nimzay
    Mongoliet skrev 2018-08-15 22:59:33 följande:

Synd att ni inte kan svara på frågan. Jag räknade givetvis med att ni skulle svara som ni gör. Om ingen blir drabbad ekonomiskt eller på något annat sätt är det då ok att vi fyller Sverige med folk som är i nöd?

Du har ju fått svar, varför blir du inte nöjd? Försök ta svaren till dig eller nåt...

Vad är det för slags svar du önskade att få? Kan du ge exempel på ett svar som skulle vara ?godkänt? enligt dig? Skulle vara intressant att se hur ett sånt svar skulle se ut.
  • Mongoliet
    Nimzay skrev 2018-08-16 03:34:21 följande:

Du har ju fått svar, varför blir du inte nöjd? Försök ta svaren till dig eller nåt...

Vad är det för slags svar du önskade att få? Kan du ge exempel på ett svar som skulle vara ?godkänt? enligt dig? Skulle vara intressant att se hur ett sånt svar skulle se ut.

Tycker så synd om er.
    Maya84 skrev 2018-08-16 00:29:15 följande:

Haha, men va ovanligt att kalla de som vill att människor i sitt land ska leva tryggt, för rasister! Är du så jäkla rädd att själv bli kallad rasist bara för att du står upp för det land som totalt håller på att förfalla pga allt våld, kriminalitet, dödskjutningar, våldtäkter, bilbränder? Är du verkligen så rädd att du inte vågar tycka eller kritisera detta, som har gjort Sverige till ett otryggt land? Shit vilka får det finns.

Men lilla Maja. Läs frågan.
  • BeautifulLiz
    Du skriver "Sverigevänner/rasister", menar du med detta att man per automatik är rasist om man, som svensk, tycker om sitt land?
    Hur tänker du om det är en mörkhyad människa som älskar Sverige, en så kallad Sverigevän? På vilket sätt är den personen rasist för att han/hon anser att ett land inte kan ta emot hur mycket folk som helst?

• Mongoliet
    BeautifulLiz skrev 2018-08-16 05:28:19 följande:

Du skriver "Sverigevänner/rasister", menar du med detta att man per automatik är rasist om man, som svensk, tycker om sitt land?Hur tänker du om det är en mörkhyad människa som älskar Sverige, en så kallad Sverigevän? På vilket sätt är den personen rasist för att han/hon anser att ett land inte kan ta emot hur mycket folk som helst? Man är rasist om man kallar sig sverigevän som SD:are gör. Man är rasist om man röstar på SD eller Alliansen. Man är rasist om man tillhör den högra falangen i S. Ni är rasister. Det handlar inte om pengar även om ni vill låtsas som att det gör det. Jag tycker också att det är för jävligt att det kostar men går med på det ändå.

• Nimzay
    Mongoliet skrev 2018-08-16 05:04:29 följande:
    Tycker så synd om er.
    Maya84 skrev 2018-08-16 00:29:15 följande:

Är det det enda du har att säga?

Är du ens på riktigt eller är du nån slags SD:are som försöker skämma ut antiSD:are?
  • Mongoliet
    Nimzay skrev 2018-08-16 05:57:21 följande:

Är det det enda du har att säga?

Är du ens på riktigt eller är du nån slags SD:are som försöker skämma ut antiSD:are?

Hade jag varit en SD:are på låtsas eller på riktigt så hade jag ju särskrivet. Alliansen är större hatobjekt än ni egentligen men de är inte lika skräniga & därför inte så roliga att retas med.
  • Nimzay
    Mongoliet skrev 2018-08-16 06:47:43 följande:
    Hade jag varit en SD:are på låtsas eller på riktigt så hade jag ju särskrivet.
    Fast nu är det ju inte så att exakt alla SD:are särskriver (så är du uppenbarligen väääldigt ouppmärksam när du läser) så jo fortfarande möjligt att vara SD:are utan att särskriva
    Mongoliet skrev 2018-08-16 06:47:43 följande:
     Alliansen är större hatobjekt än ni egentligen men de är inte lika skräniga & därför inte så roliga att retas med.
    Så du är alltså en vänsterstolle med andra ord, tja det förklarar ju verkligen varför du verkar ha så svårt för att ta till sig det man skriver U_U
  • Mongoliet
    Nimzay skrev 2018-08-16 08:13:44 följande:

Fast nu är det ju inte så att exakt alla SD:are särskriver (så är du uppenbarligen väääldigt ouppmärksam när du läser) så jo fortfarande möjligt att vara SD:are utan att särskrivaSå du är alltså en vänsterstolle med andra ord, tja det förklarar ju verkligen varför du verkar ha så svårt för att ta till sig det man skriver U_U

Fick du hjälp med det inlägget?
  • Mongoliet
    Nimzay skrev 2018-08-16 08:13:44 följande:

Fast nu är det ju inte så att exakt alla SD:are särskriver (så är du uppenbarligen väääldigt ouppmärksam när du läser) så jo fortfarande möjligt att vara SD:are utan att särskrivaSå du är alltså en vänsterstolle med andra ord, tja det förklarar ju verkligen varför du verkar ha så svårt för att ta till sig det man skriver U_U

Kommunist skulle jag nog kalla mig.
Svar på tråden Sverigevänner/rasister-en fråga?