• Anonym (Fredag eftermiddag.)

    Berätta om något du skäms för men ändå vill uppleva (sexuellt)

    Berätta något du skäms över men ändå skulle vilja uppleva rent sexuellt.

    Jag skäms för tanken att min tänd på att flickvännen blir knullad av någon annan kille och jag tittar på.

    Jag skäms över tanken att bli påsatt i rumpan av flickvännen med en strapon och att jag får orgasm av det.

  • Svar på tråden Berätta om något du skäms för men ändå vill uppleva (sexuellt)
  • Anonym (Våta fantasier)
    Anonym (Hanna (+40)) skrev 2018-08-17 16:32:19 följande:

    När jag onanerar tänker jag ibland på tanken att två killar kissar på mig från fittan upp till ansiktet och munnen. Fy skäms på mig...


    Det är hett!
    Jag skäms väl inte så mycket över det men skulle också vilja testa på mer wetsex, knappt testa något alls men har blivit mer och mer sugen på det.

    Typ slicka en kvinna samtidigt som hon kissar, eller att jag kissar när jag är i henne eller tvärt om. Detta är fantasier  jag går igång på väldigt mycket, men troligen blir svårt att uppleva.
  • joppe123

    Skulle även vilja bli "far till alla barnen", att få göra minst 5 st kvinnor gravida och endast få ha dom för mig själv!Gravid

  • Anonym (sexbarnsmamman)
    Anonym (Vafan??) skrev 2018-08-22 09:18:44 följande:

    Det här måste ju vara påhittat? Du kan väl på allvar inte sitta och säga att barnskaffandet är något sexuellt för dig och att du just därför har sex stycken barn? Mycket vidrigt står i den här tråden, men det där var ju stört på riktigt.


    Varför skulle det vara påhittat? Rätt talande att dricka kiss är okej, men ett konservativt liv är det inte. Det är väl lite som en dominansgrej, han ska äga mig fullt ut genom att göra mig gravid. Jag har sex barn just nu därför att det är så många vi hunnit skaffa hittills.
  • Anonym (Våta fantasier)
    Sexlicens skrev 2018-08-22 17:28:33 följande:

    Skäms du över att ha som fantasi att ha sex med en äldre, dominant man?

    Hur gammal är du själv?


    Hon kanske är väldigt ung och vill ha sex med en 60+ man elller nått?
  • Anonym
    Anonym (Våta fantasier) skrev 2018-08-22 18:20:43 följande:
    Hon kanske är väldigt ung och vill ha sex med en 60+ man elller nått?
    Risken är väl att hon sedan anmäler honom.
  • Anonym (65+)

    Har alltid gillat äldre kvinnor å varit med dom som är ca 15 år äldre. Men kan inte sluta tänka på en kvinna som är 65 och är drygt 30 äldre än mig . Blir så kåt när jag ser visa av dom så kan knappt bete mig då

  • Anonym (Tjej)
    Anonym skrev 2018-08-22 18:44:39 följande:
    Risken är väl att hon sedan anmäler honom.
    Risken är att alla blir anmälda för att nånsin haft sex. Varför skulle just en tjej som har sex med en kille vara en stor risk?
  • Sexlicens

    Bra fråga - varför skulle han bli anmäld?

    Vet att det finns yngre tjejer som har sex med äldre män.

    Ovanligt? Tror inte det.

Svar på tråden Berätta om något du skäms för men ändå vill uppleva (sexuellt)