• Oktober23

    BF Maj 2019, med syskon!

    Hej!
    Är beräknad ungefär 4 maj, någon som vill följas åt på denna resan till syskon?

  • Svar på tråden BF Maj 2019, med syskon!
  • Dr to be
    Oktober23 skrev 2018-08-29 21:46:49 följande:

    Vad kul att vi börjar bli ett litet gäng.

    Just nu känner jag inga särskilda symtom förutom lite ömma bröst och lite känningar nertill.

    Har ni andra några symtom än?


    trööööött

    konstant illamående i varierande grad

    ömma bröst

    lite molvärk i livmodertrakten och ländryggen

    uppsvälld och lite gasig

    å det är i v 3+5!!!!!
  • lindabinda

    Ytterst få symptom här. Lite öm i brösten det är allt.

    Förra graviditeten blev jag tooook trött i vecka sju. Får se om tröttheten slår till även denna graviditet.

  • lindgrenmaria91

    Hoppar gärna in här, plussade i onsdags och försöker nu reda hur när BF är då alla datum inte riktigt stämmer med blödningar osv ????

    Är mitt fjärde barn, har en 5åring, 3åring och en som fyller 1 snart.

    Inga symptom mer än att jag gråter åt det mesta, får se om jag får något mer.

    Finns det någon hemlig fb-grupp?

  • Oktober23
    lindgrenmaria91 skrev 2018-08-31 13:36:40 följande:

    Hoppar gärna in här, plussade i onsdags och försöker nu reda hur när BF är då alla datum inte riktigt stämmer med blödningar osv ????

    Är mitt fjärde barn, har en 5åring, 3åring och en som fyller 1 snart.

    Inga symptom mer än att jag gråter åt det mesta, får se om jag får något mer.

    Finns det någon hemlig fb-grupp?


    Just nu finns det ingen, kanske kan vi skapa en om det är folk som är intresserade av att gå med?
  • lindgrenmaria91
    Oktober23 skrev 2018-08-31 14:29:49 följande:
    Just nu finns det ingen, kanske kan vi skapa en om det är folk som är intresserade av att gå med?

    Jag skapade en grupp för BF maj 2019 om någon vill vara med i den, tänkte hålla den rätt intim och endast ha 50-60 personer med. 


    Om ni vill vara med kan ni skriva ett meddelande med namn och hur er profilbild ser ut så kan jag lägga till er :) 

  • Nrk79

    Hej! Har precis plussat och väntar syskon till vår 2,5-åring. Bf är beräknat 7/5 om allt går som det ska. Känns underbart och helt overkligt! Haft några ma och nu håller vi tummarna att allt kommer gå fint. Grattis ni andra som plussat! :)

  • Poison88

    Jag hakar gärna på här! Plussade idag. Ska ha mensen på tisdag då jag hade äl den 19/8 men min första dag i senaste mensen var 26/7 så antingen har jag bf 2a maj eller 12 maj :)

  • MammaKA

    Hej!

    Grattis till alla!

    Jag hänger gärna på här. Positivt graviditetstest idag (BIM+4) och enligt Preglife BF 6 maj. Vi får se vad BM säger sen.

    Andra barnet. Första barnet föddes 2016, var beräknat 5 maj men föddes 11 maj så det blir spännande att se när detta barn föds om allt går som det ska. Hoppas inte på samma dag.

  • Lilleknodd2
    MammaKA skrev 2018-09-01 07:37:30 följande:

    Hej!

    Grattis till alla!

    Jag hänger gärna på här. Positivt graviditetstest idag (BIM+4) och enligt Preglife BF 6 maj. Vi får se vad BM säger sen.

    Andra barnet. Första barnet föddes 2016, var beräknat 5 maj men föddes 11 maj så det blir spännande att se när detta barn föds om allt går som det ska. Hoppas inte på samma dag.


    Då har vi samma BF ????

    Fick dottern augusti -16, på min egen födelsedag. Får se om denna tänker stanna och isåfall skaffa en egen dag eller pricka sin morbrors (27/4) eller sin mosters (11/5)
  • MammaKA
    Lilleknodd2 skrev 2018-09-01 10:53:11 följande:

    Då har vi samma BF ????

    Fick dottern augusti -16, på min egen födelsedag. Får se om denna tänker stanna och isåfall skaffa en egen dag eller pricka sin morbrors (27/4) eller sin mosters (11/5)


    Okej, vad kul! :) Vi får se om det stämmer sen när vingård definitiv BF. Det blir spännande att se då. :)
Svar på tråden BF Maj 2019, med syskon!