• Anonym (Rosali)

    Är ni män trevligare mot snygga/sexiga kvinnor?

    Är det så att ni är trevligare, skojar, ler, mer med kvinnor som ni anser vara sexiga och snygga, på jobbet , gymmet osv.

  • Svar på tråden Är ni män trevligare mot snygga/sexiga kvinnor?
  • Anonym (Rosali)

    Eller är det omedvetet att ni är det?

  • Anonym (M)

    Vi är extra trevliga mot kvinnor som har riktigt stora naturliga bröst.

  • FrökenKanSjälv

    Nu är ju jag kvinna, men det är klart att man är trevligare mot de människor som är mer "attraktiva". Det handlar inte bara om själva utseendet utan mest om utstrålningen. En person som utstrålar positivitet, skojar, pratar, osv, är man trevlig mot utan att ens tänka på. En person som ser stängd och sur ut, och som bara svarar enstavigt är man inte alls lika trevlig mot.

    Det du skickar ut får du tillbaka. Så enkelt är det.

  • Mongoliet

    Jag är nog trevligast mot de som jag gillar. Detta helt oberoende av hur de ser ut och då är jag ändå singel och alltid redo för en ny flirt. Ibland kan det vara den fula städerskan som får min energi/kärlek eller en trevlig ensam busschaufför, ibland den objektivt snygga vikarien. Ur mitt sätt att vara skulle duu aldrig veta om jag är intresserad av någon eller inte. Däremot skulle det gå att se att jag inte är så intresserad eller gillar vissa.

  • Mongoliet
    FrökenKanSjälv skrev 2018-09-02 13:07:39 följande:

    Nu är ju jag kvinna, men det är klart att man är trevligare mot de människor som är mer "attraktiva". Det handlar inte bara om själva utseendet utan mest om utstrålningen. En person som utstrålar positivitet, skojar, pratar, osv, är man trevlig mot utan att ens tänka på. En person som ser stängd och sur ut, och som bara svarar enstavigt är man inte alls lika trevlig mot.

    Det du skickar ut får du tillbaka. Så enkelt är det.


    Stämmer inte. Allergisk mot den käckheten.
  • FrökenKanSjälv
    Mongoliet skrev 2018-09-02 13:18:20 följande:

    Stämmer inte. Allergisk mot den käckheten.


    Jag tänker inte på käckhet, snarare flörtighet. Om man glittrar i blicken får man mer uppmärksamhet än om man är stängd i blicken, åtminstone av mig.
  • Mongoliet

    Jag ser nog mer än ytan rätt snabbt. Haft många fula vikarier på mitt jobb som jag har skojat & lett mot trots att de har varit buttra. För att jag gillat deras mörka humor utan leende. Haft snygga vikarier som inte har behövt säga något men deras tomhet ändå lyst igenom. Tycker att man läser av snabbt helheten på även okända människor & är vänligare mot vissa som inte har handlat alls om utseende.

  • Anonym (försöker kompensera)

    Jag är det, men jag försöker kompensera genom att försöka vara trevlig mot alla. jag kan ofta komma på mig själv med att positivt särbehandla och vara lite trevligare mot snygga tjejer än jag är mot andra. Jävligt fånigt att särbehandla pga det egentigen så jag försöker vara medveten om det.

Svar på tråden Är ni män trevligare mot snygga/sexiga kvinnor?