Ts, du verkar vara en mycket obehaglig person som gör såhär mot andra människor. Hoppas ingen mer någonsin under sin livstid vågar lita på dig. Jag personligen tycker det du gör är både sjukt och enormt moraliskt fel.
Och ni i tråden som tror att barnen hade tyckt mer negativt om att surrogaten ville behålla dem och inte fick det än att bli bestulna sin biologiska mamma som är orsaken till att de ens finns, hur tänker ni egentligen? Personligen, om min mamma berättade den historian för mig och hon lyckats få mig efter födseln hade jag tyckt surrogaten lät mycket obehaglig som var kapabel till något sådant och varit glad över att jag fick vara hos min biologiska mamma. Börjar nästan undra om detta var din plan från början ts. Så obehagligt gjort av dig och jag tycker inte synd om dig för fem öre.
Det går inte heller att jämställa med äggdonation, för MAMMAN ville inte donera sina ägg. Hon och ts gjorde en överenskommelse. Hon ser detta som sina barn, sin arvsmassa, sin dröm som äntligen skulle hända. Och här kommer en fruktansvärt ego person och förvandlar allt till en mardröm.