• Anonym (Undrar)

Vilken drogpåverkan?

Hej!

Fick igår i mig något som fastat i massa vunnit som små pillerbitar vet att det låter konstigt men svalde iallfall det och fick sedan stark ångest och såg att mitt hjärta slog hårdare och efter ca 1 timme skakade mina händer så det var svårt att klippa naglarna.. vad låter det som att jag fick i mig?

• Svar på tråden Vilken drogpåverkan?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Ecstasy) skrev 2018-09-18 23:40:58 följande:

*skrattade gått åt denna tråd* ledsen för det om det nu inte trollas här. Men en början är ju FASS, du borde ju iof ha ett utgångsläge, annars är risken liten att du hittar vilken drog du har fått ?i dig?. Kan du om möjligt smyga på grannarna och försöka ta reda på om dem är uppåt eller neråt. Annars får du köra uteslutningsmetoden, smaka som du iof redan har gjort) blev du trött, ser suddigt eller pigg, skakig och kände för att tex dansa, springa.

Ja och om ruset fortfarande är kvar i morgon, kanske det är frågan om ett annat rus. Lyckorus? Eller helt vanlig hypokondri spetsad av livlig fantasi.

Återkom gärna i morgon och tala om hur du mår/ i

det var igår jag åt den där grejen.

Och idag har jag ju mått bra förutom en jävla ångest då.

Är ju rädd att det ska finnas mer här inte.

Det var så läskigt att se händerna skaka så mkt det har aldrig hänt förut.. vad tycker du det låter som för drog?
  • Anonym (Ecstasy)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-09-18 23:47:26 följande:

det var igår jag åt den där grejen.

Och idag har jag ju mått bra förutom en jävla ångest då.

Är ju rädd att det ska finnas mer här inte.

Det var så läskigt att se händerna skaka så mkt det har aldrig hänt förut.. vad tycker du det låter som för drog?

En trasig disktabl :(
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Ecstasy) skrev 2018-09-18 23:55:27 följande:

En trasig disktabl :(

Men hjärtklappningen o skakiningarna? Låter inte det som drogpåverkan?
  • Anonym (..)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-09-18 23:41:07 följande:

Jag tycker det låter galet det vet jag.

Men tycker även det låter som att jag blev påverkad?

Det låter som att du har psykos och haft det sen minst maj månad
  • Anonym (Ecstasy)
    Anonym (Undrar) skrev 2018-09-19 00:00:38 följande:

Är långt i från någon expert. Men tror du borde söka riktig hjälp om detta inte är en trolltråd.. här blir inte såna som du hjälpta, tyvärr, ditt psyke tar skada. Ring psykiatrin i morgon, dom har akuta tider när det snurrar till i hjärnan.

Hoppas som sagt att du trollar, för din skull :)
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Ecstasy) skrev 2018-09-19 00:05:26 följande:

Är långt i från någon expert. Men tror du borde söka riktig hjälp om detta inte är en trolltråd.. här blir inte såna som du hjälpta, tyvärr, ditt psyke tar skada. Ring psykiatrin i morgon, dom har akuta tider när det snurrar till i hjärnan.

Hoppas som sagt att du trollar, för din skull :)

Kan du nägot om droger? Tycker du det lät som att jag var påverkad? Det är verkligen ingen trolltråd trots att jag fattar att det låter som det.
  • psykologsambo
    Anonym (Undrar) skrev 2018-09-19 00:15:57 följande:
    Kan du nägot om droger? Tycker du det lät som att jag var påverkad? Det är verkligen ingen trolltråd trots att jag fattar att det låter som det.
    Läs på om "Placeboeffekten", där har du svaret du söker.
  • Anonym (Säkert)

jag gissar på att det var äggskal ! 

• klyban
    Anonym (Undrar) skrev 2018-09-19 00:00:38 följande:
    Skulle inte du börja med din medicin?
    hur många meter var det?
  • Anonym (Undrar)
    klyban skrev 2018-09-19 02:03:04 följande:

Skulle inte du börja med din medicin?

Jo men hämtade den igår legeigan

Men läste biverkningarna så blev så orolig när det stod hjärtstillestånd fick sån panik att jag satt där med en burk piller som kunde orsaka hjärtstillestånd.......:

Är rädd att jag har råkat tappa någon nu som någon med hjärtproblem ska råka få i sig..
Svar på tråden Vilken drogpåverkan?