• Anonym (Undrar)

Vilken drogpåverkan?

Hej!

Fick igår i mig något som fastat i massa vunnit som små pillerbitar vet att det låter konstigt men svalde iallfall det och fick sedan stark ångest och såg att mitt hjärta slog hårdare och efter ca 1 timme skakade mina händer så det var svårt att klippa naglarna.. vad låter det som att jag fick i mig?

• Svar på tråden Vilken drogpåverkan?
  • klyban
    Anonym (Undrar) skrev 2018-09-19 11:56:48 följande:
    Jo men hämtade den igår legeigan
    Men läste biverkningarna så blev så orolig när det stod hjärtstillestånd fick sån panik att jag satt där med en burk piller som kunde orsaka hjärtstillestånd.......:
    Är rädd att jag har råkat tappa någon nu som någon med hjärtproblem ska råka få i sig..

Det sa du innan också, men nu hämta du ut det igår IGEN.
    Som jag sa till dig sist, tom vatten har biverkningar som döden.
    Lerigan finns i oral lösning som jag sa till dig innan.

Sluta barnsliga dig och ta din medicin, eller så har du ingen rätt och komma hit och gnälla om dina fantasier som aldrig sker.(ja, mer än i din hjärna då)

hur många meter var det?
  • Anonym (..)

Det är viktigt att du söker hjälp för dina psykoser Ts, det är inte nyttigt att ha så mycket vanföreställningar och tvångstankar. Jag hoppas att du får den hjälpen fu behöver så att du slipper va så orolig och nojig. Kram

• klyban
    Anonym (..) skrev 2018-09-19 13:28:36 följande:
    Det är viktigt att du söker hjälp för dina psykoser Ts, det är inte nyttigt att ha så mycket vanföreställningar och tvångstankar. Jag hoppas att du får den hjälpen fu behöver så att du slipper va så orolig och nojig. Kram

Någon psykos tror jag inte hon har, men de andra två finns det i överflöd av.
    Men kan ha fel om den första, så ingen tror jag skriver det i sten.

hur många meter var det?
  • Anonym (..)
    klyban skrev 2018-09-19 13:57:57 följande:

Någon psykos tror jag inte hon har, men de andra två finns det i överflöd av.

Men kan ha fel om den första, så ingen tror jag skriver det i sten.

Om du läser ts andra trådar som hon startat om just sånt här så förstår du att hon högst troligt har psykos
  • klyban
    Anonym (..) skrev 2018-09-19 13:59:34 följande:
    Om du läser ts andra trådar som hon startat om just sånt här så förstår du att hon högst troligt har psykos

Kanske, men vad skulle hon sagt som bevisar detta?
    Jag tror OCD och det andra genererar detta.
    Och hade man misstänkt psykos, så hade man lagt in henne troligtvis.

Dock är en sak säker, hon fått medicin, sa att hon hade hämtat ut den.
    Men sen visade sig inte hämtat ut den, så är det sant denna gång tro?
    Är rädd för tabletter, men finns orallösning, men ändå inte hämtar ut en oral lösning.
    Pratar om att hon inte kan ta medicinen för alla biverkningar, men sen har värre biverkningar av sin sjukdom.
    Och så håller det på, så vem vet, men jag tror inte på psykos, med betoning på tror.
    Eller är detta bara en enda långt trolleri!!!

hur många meter var det?
  • Anonym (..)
    klyban skrev 2018-09-19 14:13:52 följande:

Är rädd för tabletter, men finns orallösning, men ändå inte hämtar ut en oral lösning.

Pratar om att hon inte kan ta medicinen för alla biverkningar, men sen har värre biverkningar av sin sjukdom.

Och så håller det på, så vem vet, men jag tror inte på psykos, med betoning på tror.

www.familjeliv.se/forum/thread/78709765-jatte-orolig-snalla-hjalp
  • Kjell2
    Anonym (Undrar) skrev 2018-09-18 23:04:26 följande:

Hej!

Fick igår i mig något som fastat i massa vunnit som små pillerbitar vet att det låter konstigt men svalde iallfall det och fick sedan stark ångest och såg att mitt hjärta slog hårdare och efter ca 1 timme skakade mina händer så det var svårt att klippa naglarna.. vad låter det som att jag fick i mig?

OCD!

Får du inte bekräftelse i dina andra trådar utan måste starta en ny?

• Anonym (Undrar)
    klyban skrev 2018-09-19 14:13:52 följande:

Jag har inte skrivit tidigare att ja har hämtat dom jag har skrivit stt jag fått alltså på recept.

Och nu hsr jag hämtat och nu har jag ångest stt jag hämtat piller som kan framkalla hjärtstillestånd.

Så jävla hemskt.
  • Kjell2
    Anonym (Undrar) skrev 2018-09-19 16:44:55 följande:

Jag har inte skrivit tidigare att ja har hämtat dom jag har skrivit stt jag fått alltså på recept.

Och nu hsr jag hämtat och nu har jag ångest stt jag hämtat piller som kan framkalla hjärtstillestånd.

Så jävla hemskt.

Ocd
  • Anonym (Undrar)
    Kjell2 skrev 2018-09-19 17:05:11 följande:

Ocd

Så du tror också det är min ocd som gav mig handskakningar?
Svar på tråden Vilken drogpåverkan?