• Anonym (Mac)

Jag vill inte ha dig!

Tröttande trög tjej som inte förstår jag vill inte ha henne.

Jag hör aldrig av mig först.

Bryr mig inte hur hon mår eller vad som händer i hennes liv.

Varför fortsätter hon kontakta & skriva till mig när ignorerar henne? Svarade tidigare för att vara en gentleman, nu svarar jag inte alls.

Är hon svagbegåvad?

• Svar på tråden Jag vill inte ha dig!
  • Anonym (Fia)

Men är du svagbegåvad eller?! Säg tydligt till henne att du inte är intresserad i stället!

Om du svarar då och då så tror hon kanske att hon fortfarande har en chans. Var tydlig!

• Anonym (A)
    Anonym (Fia) skrev 2018-09-20 09:11:43 följande:
    Men är du svagbegåvad eller?! Säg tydligt till henne att du inte är intresserad i stället!
    Om du svarar då och då så tror hon kanske att hon fortfarande har en chans. Var tydlig!
    Håller med
  • Pope Joan II
    Drottningen1970 skrev 2018-09-20 09:10:57 följande:

Hon tror antagligen att du är rädd för kärleken hon väckt hos dig...

• Anonym (Mac)
    Anonym (Fia) skrev 2018-09-20 09:11:43 följande:

Om man inte visar intresse & svarar vänligt på frågor, är jag den svagbegåvade då? Själv hade jag inte fortsatt skriva till någon som både är kort, inte hör av sig själv & inte svarar.
  • kioskvältare
    Anonym (Mac) skrev 2018-09-20 11:29:18 följande:
    Om man inte visar intresse & svarar vänligt på frågor, är jag den svagbegåvade då? Själv hade jag inte fortsatt skriva till någon som både är kort, inte hör av sig själv & inte svarar.
    Ändå, varför skriver inte bara att du inte är intresserad? Vad är problemet med det? Feg?
  • Anonym (Men ändå)
    Anonym (Mac) skrev 2018-09-20 11:29:18 följande:

Tar du dig tid att skriva ett anonymt inlägg på fl. Ja du låter ju väldigt trovärdig här, du kanske är rädd trots allt.
  • Anonym (Anonym)

Mer du som verkar lustig faktiskt. Var ärlig istället och säg som det är. Visst har du inte ens träffat henne så är det väl lite annan sak, men om du har det så tyvker jag verkligen du ska säga det rätt ut. Sen kanske hon bara vill vara vän och trevlig. Vad vet du om det.

• Anonym (Anonym)

Fast även om du inte träffat henne så säg det rätt ut istället ändå. Eller är du för feg för det. Stackars henne när du pratar dåligt om henne här istället.

• Anonym (Anonym)

Lustig var väl fel ord om dig. lite för hårt. Ursäkta. Men jag har bara bli ut sårad själv genom sådant. Jag hade så dåligt självförtroende. Krävde inte mer eller så. Ett litet meddelande ibland. hemskt. därför blev det ännu mer irritation från min sida. Men fult gjirt då. Det var mer rätt ord.

Svar på tråden Jag vill inte ha dig!