• Anonym (Mac)

Jag vill inte ha dig!

Tröttande trög tjej som inte förstår jag vill inte ha henne.

Jag hör aldrig av mig först.

Bryr mig inte hur hon mår eller vad som händer i hennes liv.

Varför fortsätter hon kontakta & skriva till mig när ignorerar henne? Svarade tidigare för att vara en gentleman, nu svarar jag inte alls.

Är hon svagbegåvad?

• Svar på tråden Jag vill inte ha dig!
  • Anonym (Mac)

All right!

Ska svara henne nu att jag är inte intresserad.

Vi har träffats?

• Anonym (Men ändå)
    Anonym (Mac) skrev 2018-09-20 11:56:39 följande:

All right!

Vi har träffats?

Bra, allt annat är barnsligt och osmakligt!
  • Anonym (Mac)
    Anonym (Men ändå) skrev 2018-09-20 11:32:32 följande:

Tar du dig tid att skriva ett anonymt inlägg på fl. Ja du låter ju väldigt trovärdig här, du kanske är rädd trots allt.

Jag är intresserad av fl. Därför tar jag mig tid att skriva här! Rädd för vad?
  • Anonym (.)
    Anonym (Mac) skrev 2018-09-20 11:29:18 följande:
    Om man inte visar intresse & svarar vänligt på frågor, är jag den svagbegåvade då? Själv hade jag inte fortsatt skriva till någon som både är kort, inte hör av sig själv & inte svarar.
    Du verkar tro att du är någon bara för att hon fortsätter skriva till dig fastän du ignorerar och beter dig som en douchebag. 

FÖRKLARA FÖR HENNE ATT DU INTE ÄR INTRESSERAD ISTÄLLET FÖR ATT SITT OCH TRO ATT DU ÄR NÅGON. Jeez. 

"Gentleman" för att du svarade henne? Herrejävlagud. Du är allt annat än en gentleman som inte ens kan vara rak och ärlig mot henne. 

/Trött på douchebags
  • Anonym (Men ändå)
    Anonym (.) skrev 2018-09-20 12:03:24 följande:

Du verkar tro att du är någon bara för att hon fortsätter skriva till dig fastän du ignorerar och beter dig som en douchebag. 

FÖRKLARA FÖR HENNE ATT DU INTE ÄR INTRESSERAD ISTÄLLET FÖR ATT SITT OCH TRO ATT DU ÄR NÅGON. Jeez. 

"Gentleman" för att du svarade henne? Herrejävlagud. Du är allt annat än en gentleman som inte ens kan vara rak och ärlig mot henne. 

/Trött på douchebags

Words.. så jävla barnsligt, hon kanske tycker synd om dig! Det står hundra åter vet du, så är du inte all that.. skulle jag vara lite mer ödmjuk.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Mac) skrev 2018-09-20 11:56:39 följande:

All right!

Vi har träffats?

Då är det ju ännu värre. Hemskt när någon bara slutar göra av sig. Det sårar verkligen. Tänk på att hon kanske har känslor för dig, sen gör du så. Stackarn. Förstår inte varför många gör så. Varför inte bara vara ärliga istället.
  • Anonym (Anonym)

Säg att du kallat henne trög med. Du slår på henne psykiskt för hon gillar dig. Sluta gör så.

• Anonym (lea)

"Hej! Det var trevligt att träffa dig i torsdags men det klickade inte riktigt för mig. Lycka till i framtiden!"

Sååååå mycket schysstare än att bara sluta svara som många gör.

• Anonym (Fia)
    Anonym (lea) skrev 2018-09-20 13:24:35 följande:

"Hej! Det var trevligt att träffa dig i torsdags men det klickade inte riktigt för mig. Lycka till i framtiden!"

Sååååå mycket schysstare än att bara sluta svara som många gör.

Precis! Och definitivt schysstare än att svara lite då och då för att man gillar bekräftelsen, så att tjejen inte kan släppa taget utan lever på hoppet. Jävligt douchigt beteende!
  • Anonym (tjej)

Håller med dig ts. Varför hör man av sig om man inte får något gensvar liksom? Haft en massa killar som hållt på så.

• Anonym (Ooo)

Du får helt enkelt morska upp dig, öppna din mun och säga: ?Jag är inte intresserad av dig.?.

• Anonym (Men ändå)
    Anonym (Mac) skrev 2018-09-20 12:01:50 följande:

Jag är intresserad av fl. Därför tar jag mig tid att skriva här! Rädd för vad?

Är väl rätt uppenbart att du är rädd för att säga vad du tycker. Att du inte vill ha henne!. Med tanke på att du skriver det här på fl. och inte irl. Det är nu man önskar att man kunde ta tråden och skicka den till den det berör, pga din feghet. Behöver inte ens gissa ålder på dig, för dina tankar visar tydligt att du är väldigt omogen.
  • Drottningen1970

Fast alltså förstår inte riktigt ilskan gentemot TS. Tycket han hanterar saker helt enligt normalt sociala spelregler. Man träffas, klickar inte och drar sig då diskret ur genom att svara vänligt men kort och neutralt. Tar inga egna initiativ till kontakt och ger därmed motparten en väg ut utan att behövs tappa ansiktet och bli dumpad. Normalt fattar man ju dessa spelregler och slutar själv höra av sig utan att det ska bli nån dramatik...

• Anonym (Anonym)
    Drottningen1970 skrev 2018-09-20 16:13:18 följande:

Fast alltså förstår inte riktigt ilskan gentemot TS. Tycket han hanterar saker helt enligt normalt sociala spelregler. Man träffas, klickar inte och drar sig då diskret ur genom att svara vänligt men kort och neutralt. Tar inga egna initiativ till kontakt och ger därmed motparten en väg ut utan att behövs tappa ansiktet och bli dumpad. Normalt fattar man ju dessa spelregler och slutar själv höra av sig utan att det ska bli nån dramatik...

Nej man kan minsann sägs något istället för o köra den fegstilen och bara låta den andra undra. Har de dessutom hållt på med varann så är det väl mer snällt mot den andra att dissa på ett snällt sätt då om hon har känslor. En del skriver vänligt ja men då vet de också falska förhoppningar än om de varit ärliga från början. Det är ju bara falskt. Och varflr ska han vara vänlig när han säger hon är trög osv här? Är han vänlig då? Nej Det är inte snällt alls. Tänk om hon sett det. Stackarn.
  • Anonym (Anonym)

Han är ju bara falskt vänlig då om han egentligen tycker hon är så jobbig och trög. Säg att hon är det direkt till henne då. Än att sitta här o säga det. Eller ja det bästa är väl att inte säga det alls. Men jag förstår inte varför han ska spela så vänlig då. När han egentligen tycker dåligt om henne. Det är mer bakom ryggen mobbing då.

• Anonym (lea)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-09-20 16:40:12 följande:
    Nej man kan minsann sägs något istället för o köra den fegstilen och bara låta den andra undra. Har de dessutom hållt på med varann så är det väl mer snällt mot den andra att dissa på ett snällt sätt då om hon har känslor. En del skriver vänligt ja men då vet de också falska förhoppningar än om de varit ärliga från början. Det är ju bara falskt. Och varflr ska han vara vänlig när han säger hon är trög osv här? Är han vänlig då? Nej Det är inte snällt alls. Tänk om hon sett det. Stackarn.
    Ilskan beror på att han skriver en tråd på Familjeliv och kallar henne svagbegåvad, istället för att berätta för henne hur det ligger till, hur svårt kan det va?
  • Anonym (Mac)

Har berättat för henne nu att jag inte är intresserad ! Inte hon som varit tröttande trög, jag som varit trög för jag har tydligen gett fel signaler. Hädanefter kommer jag aldrig mer spela efter sociala regler, kommer säga rakt ut om jag inte är intresserad!

Hon har legat på med kontakten för hon har tydligen velat ha svar på vad jag verkligen vill, då hon haft tankar på att reparera med sitt ex. My bad!!

• Anonym (Anonym)
    Anonym (lea) skrev 2018-09-20 17:06:44 följande:

Ilskan beror på att han skriver en tråd på Familjeliv och kallar henne svagbegåvad, istället för att berätta för henne hur det ligger till, hur svårt kan det va?

Båda menar jag ju. Men ja precis.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Mac) skrev 2018-09-20 17:07:47 följande:

Har berättat för henne nu att jag inte är intresserad ! Inte hon som varit tröttande trög, jag som varit trög för jag har tydligen gett fel signaler. Hädanefter kommer jag aldrig mer spela efter sociala regler, kommer säga rakt ut om jag inte är intresserad!

Hon har legat på med kontakten för hon har tydligen velat ha svar på vad jag verkligen vill, då hon haft tankar på att reparera med sitt ex. My bad!!

Jag tycker det är jättebra att du ska säga lite mer rätt ut. Det uppskattas ofta mer. Skönt att du inte blev arg i sa till dig. Var själv lite rädd för det för jag skällde lite för hårt där ett tag. Men där ser man. Så hon har haft tankar på både dig och sitt ex, mysko. Det var därför hon varit extra på dig då.. Men skönt att ni pratat. Kan ni vara vänner ändå tror du?
  • Johnnyorange

För att hon älskar dig och vill ha dig för alltid.

Svar på tråden Jag vill inte ha dig!