Inlägg från: Anonym (Moa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Moa)

    Bindorna e slut!!!

    Vad kan jag ha till mamma köp nya?

    WC papper? Tyg? Hushåll papper? Bomull? Hann duk??

  • Svar på tråden Bindorna e slut!!!
  • Anonym (Moa)

    [quote=79138036][quote-nick]Godisbuske skrev 2018-10-14 21:24:19 följande:[/quote-nick]vik ihop massa papper och ta på ett eller två par xtra trosor[/quote

    Taaack

    Men ska man tejpa fast pappret då eller?!

  • Anonym (Moa)
    Godisbuske skrev 2018-10-14 21:24:19 följande:

    vik ihop massa papper och ta på ett eller två par xtra trosor


    Tacksam
  • Anonym (Moa)

    Tack

    Är 18 men vågar inte köpa bindor själv

  • Anonym (Moa)

    Särskilt pinsam om killen i kassan e snygg

    WC papper vågar jag inte heller köpa hiihi

  • Anonym (Moa)

    Kan ta självscanning

    Men tänk om de blir kontroll

    O jag bara köpt gurka som jag äter varje dag

    Kondomer bindor o wc papper

  • Anonym (Moa)
    Anonym (skärpning) skrev 2018-10-14 22:43:06 följande:

    Duscha innan sänggående och lägg ett badlakan i sängen om du sover utan binda. Vore trist om du förstörde sängen.


    Varför duscha? Minskar det mens?!
  • Anonym (Moa)
    Godisbuske skrev 2018-10-14 23:07:49 följande:

    blir det inte pinsamt att bara gå köpa en gurka :)


    Haha joo
  • Anonym (Moa)

    Får panikångest av alla affärer o värre om handla nåt pinsamt

  • Anonym (Moa)
    Anonym (...) skrev 2018-10-16 01:10:13 följande:

    Håller på Godisbuske's förslag till du har nya bindor hemma!

    Som många sagt, kan du handla på internet. Då kommer det i en box där det är rex aoptekets logga på och ingen ser vad som är i.

    Till dig som sa att vi som är uppvuxna med mobilen i ansiktet har social fobi... ja. Vi kanske är fler. Men jag kan tala om för dig att jag har alltid haft extremt svårt för sociala situationer. Till och med när jag var 2 år! Förskolepersonalen tejpade ett kors i taket den dag jag lekte med andra barn, vilket var ca 1 år efter jag börjat på dagis och jag kan tala om att jag INTE hade varken mobil eller platta då. Dessutom har jag lika stora problem att prata med någon i telefon som i verkligheten. Sms är också jobbigt. Blev faktiskr lite ledsen när du sa att detta beror på generationen som växte upp med mobilen i ansiktet.

    Hoppas allt detta löser sig för dig TS & att du klarar av att handla egna bindor i framtiden! Lycka till :)


    Va de detta inlägg du bad om ursäkt för som argt?! Haha inte argt ju

    Köpte bindor själv

    Wihoooo

    Gick bra

    Va på apoteket o gick till kassan med en tant i haha
  • Anonym (Moa)
    Anonym (.....) skrev 2018-10-17 01:33:18 följande:

    Är du säker på att du är 18? Låter som en 12åring som skriver...


    Käft!!!
  • Anonym (Moa)
    Anonym (...) skrev 2018-10-17 01:37:27 följande:

    Ja, hade lite (enligt mig mycket) dålig ton i det inlägget, 3e stycket.

    Wohoo!! Grattis! Du fixade det! Hur kändes det? Var det lika jobbigt/skrämmande/farligt/läskigt som du föreställt dig?

    Tycker oxå tanter är bäst, tanter eller äldre kvinnor. De bryr sig inte. De är ju själva kvinnor så för dem är det mer normalt än för de flesta män. Inte för att män skulle bry sig så fruktansvärt mycket mer... men ändå. Det känns enligt mig bättre med en kvinna i kassan. Haha, gillar mer apoteket oxå, men blir oftare på vanliga matbutiken för där finns mer än en kassa. Om det är en man i kassan på apoteket kan jag ju inte gärna be honom gå därifrån för att betjänas av en kvinna, hahaha. Skulle ju vara mycket mer pinsamt än att bli betjänad av en man.


    Innan var det nervöst

    Men kändes stolt efter

    Nu sova

    Zzzzzzzz
  • Anonym (Moa)
    Anonym (...) skrev 2018-10-17 01:37:27 följande:

    Ja, hade lite (enligt mig mycket) dålig ton i det inlägget, 3e stycket.

    Wohoo!! Grattis! Du fixade det! Hur kändes det? Var det lika jobbigt/skrämmande/farligt/läskigt som du föreställt dig?

    Tycker oxå tanter är bäst, tanter eller äldre kvinnor. De bryr sig inte. De är ju själva kvinnor så för dem är det mer normalt än för de flesta män. Inte för att män skulle bry sig så fruktansvärt mycket mer... men ändå. Det känns enligt mig bättre med en kvinna i kassan. Haha, gillar mer apoteket oxå, men blir oftare på vanliga matbutiken för där finns mer än en kassa. Om det är en man i kassan på apoteket kan jag ju inte gärna be honom gå därifrån för att betjänas av en kvinna, hahaha. Skulle ju vara mycket mer pinsamt än att bli betjänad av en man.


    Hur gammal är du?
  • Anonym (Moa)
    Anonym (skärpning) skrev 2018-10-17 20:17:58 följande:

    Snyggt jobbat ts! Det var inte alls så farligt som du trodde va? Låt inte obefogade rädslor sätta käppar i hjulet för dig. Hejja!


    Tack
Svar på tråden Bindorna e slut!!!