• Rudolf XII

Forumet stendött

Forumfascisterna har medelst avstängningar av alla aktiva skribenter som inte uppfyller vänsternormen; slagit ihjäl denna avdelning på forumet.

Man undrar hur nöjda de är med detta. HAde det inte varit enklare att bara ta bort forumet?

• Svar på tråden Forumet stendött
  • Padirac

Det är bra att 'svärjevännerna' hålls kort.

www.expressen.se/nyheter/ny-rapport-det-pagar-smutskastning-mot-sverige-/

'Man kan konstatera att det parallellt pågår en kampanj mot Sverigebilden. Det finns aktörer som försöker angripa och ifrågasätta många av de positiva kärnvärden som finns kring bilden av Sverige. De försöker påvisa att Sverige är dysfunktionellt och har ett stort antal interna problem'

'svärjevännerna' kan möjligen leva på statliga bidrag, inte svenska då utan från Ryssland.

• FDFMGA
    Padirac skrev 2018-10-31 06:49:43 följande:
    Det är bra att 'svärjevännerna' hålls kort.

www.expressen.se/nyheter/ny-rapport-det-pagar...-/

'Man kan konstatera att det parallellt pågår en kampanj mot Sverigebilden. Det finns aktörer som försöker angripa och ifrågasätta många av de positiva kärnvärden som finns kring bilden av Sverige. De försöker påvisa att Sverige är dysfunktionellt och har ett stort antal interna problem'

'svärjevännerna' kan möjligen leva på statliga bidrag, inte svenska då utan från Ryssland.

smile2.gif
    Jag tror att det i stort är samma krake hela tiden och att man gör det alldles för lätt för sig om man använder hen som mall för högerpopulister med navelskådande tendenser.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • CarinaL26
    Hempdemp skrev 2018-10-31 16:33:47 följande:

Fl fullt med jävla vänster folk och femenistfittor.

Och du är uppriktigt förvånad varför sådana inlägg tas bort? Helt ärligt? Wow..
  • halloween ghost
    Överste Senap skrev 2018-10-31 16:04:05 följande:

Hur vore det att hålla sig till de officiella debattreglerna?

Det intressanta är att kommunist-skribenterna inte behöver hålla sig till några regler.
  • Padirac
    halloween ghost skrev 2018-10-31 22:42:38 följande:

Mmmmm folk med begåvning över fiskmås inser dock att de flesta till höger om vänsterpartiet sedan länge lämnat detta kommunist-forum.

Då måste jag fråga på vilken sida om v du anser dig höra till då du fortfarande är här?

Jag tror du gör misstaget att tro att liberal demokrati är kommunism. Eller så vet du inte vad kommunism är.
  • Padirac
    halloween ghost skrev 2018-10-31 23:11:03 följande:

Kommunism är något du aldrig kritiserat. Detta i kombination med din korkade fråga tyder på att du är begåvningsbefriad.

Jag har nog missat alla stalinister och leninister, pol pot-anhängare m.fl som talar varmt för sin sak här.

Du vet att inga frågor är korkade.. Det är svaren...
  • halloween ghost
    Padirac skrev 2018-10-31 23:24:34 följande:
    Jag har nog missat alla stalinister och leninister, pol pot-anhängare m.fl som talar varmt för sin sak här.

Du vet att inga frågor är korkade.. Det är svaren...
    Inte förvånad över att du missat dessa. Har du även missat att V vill avskaffa marknadsekonomin? Skulle inte förvåna mig.
  • Padirac
    halloween ghost skrev 2018-10-31 23:32:09 följande:

Inte förvånad över att du missat dessa. Har du även missat att V vill avskaffa marknadsekonomin? Skulle inte förvåna mig.

Här på forumet har jag inte sett någon som säger sig vilja avskaffa marknadsekonomin av kommunistiska skäl, men jag har som du säger inte sett stalinister, leninister eller pol-pot anhängare i några trådar.
  • halloween ghost
    Padirac skrev 2018-10-31 23:35:43 följande:
    Här på forumet har jag inte sett någon som säger sig vilja avskaffa marknadsekonomin av kommunistiska skäl, men jag har som du säger inte sett stalinister, leninister eller pol-pot anhängare i några trådar.
    Jag har sett en massa knäppgökar som glatt skulle samarbeta med V, trots vetskapen att man kanske får offra marknadsekonomin för att kunna behålla fri invandring.
Svar på tråden Forumet stendött