Köpa underkläder till sin flickvän
Vill köpa sexiga underkläder till min flickvän. Hon har 34b säger hon, men när jag kollar på nätet så har de flesta storlekar som t.ex. b70 b75 b80.
Något annat man bör tänka på?
Vill köpa sexiga underkläder till min flickvän. Hon har 34b säger hon, men när jag kollar på nätet så har de flesta storlekar som t.ex. b70 b75 b80.
Personligen köper jag alla underkläder själv. Ingen pojkvän i mitt liv har lyckats speciellt bra och min man tycker bara det är en lättnad om jag själv köper det jag gillar.
Jag och i princip alla kvinnor jag känner tycker att det är svårt med underkläder. Man måste verkligen prova för att se att det passar. Vi har det inte lika enkelt som killarna med sina kalsonger tyvärr.
Jag rekommenderar att du köper ett fint nattlinne istället.
Dålig idé att köpa underkläder. Med få undantag så tycker de flesta att det är svårt att hitta bra passande bh även när man provar själv.
Alla modeller och märken sitter olika även om det är samma storlek så det går inte att köpa utan att testa. Om du inte vet exakt märke, modell och storlek som funkar för henne.
Jag älskar att få underkläder av min sambo och känner mig alltid extrafin när jag har det han köpt även om jag nästan alltid behöver byta för att få rätt storlek eller till annan modell. Och förstår inte det där med att ta illa upp om storleken är fel. Om han köper för litet så tolkar jag det som att han inte ser ev extrakilon utan köper så som han uppfattar mig. Och om han köper för stort så får jag känna mig smal. Så det kan inte bli fel helt enkelt.
Får man fråga varför vill du köpa sexiga underkläder till din flickvän? Har hon sagt att hon önskar sig det eller, nu kommer jag låta extremt stereotypisk så förlåt mig men, är det för att du vill "pigga upp" sexlivet därhemma?
Rent generellt är det en oerhört dålig present att köpa sexiga underkläder- det kan misstolkas eller någon kan ta illa upp (speciellt om ens sexliv inte är tipptopp, då ska man absolut inte köpa såna presenter!).
Läste någonstans en intervju med personal i en underklädesbutik och hon sa att väldigt ofta inför jul och alla hjärtans dag kommer män och vill shoppa till sina damer. Nästan ingen har koll på storlek och när de gissar, tar de nästan alltid en för liten storlek än vad damen i fråga har! De får jättemånga byten just pga storlekar som män köpt, sa hon. Så vad du än gör, var jäkligt säker på storleken!
Inte kul som tjej att få för liten storlek för då är risken att man tror att man är tjock och att mannen önskade att den köpta storleken är det som är verkligheten, medan mannen bara försökte vara snäll.
Får man fråga varför vill du köpa sexiga underkläder till din flickvän? Har hon sagt att hon önskar sig det eller, nu kommer jag låta extremt stereotypisk så förlåt mig men, är det för att du vill "pigga upp" sexlivet därhemma?
Rent generellt är det en oerhört dålig present att köpa sexiga underkläder- det kan misstolkas eller någon kan ta illa upp (speciellt om ens sexliv inte är tipptopp, då ska man absolut inte köpa såna presenter!).
Väldigt va många tråkiga lite bittra svar en tråd kan dra till sig.