• Anonym (Nybörjare)

Köpa underkläder till sin flickvän

Vill köpa sexiga underkläder till min flickvän. Hon har 34b säger hon, men när jag kollar på nätet så har de flesta storlekar som t.ex. b70 b75 b80.

Något annat man bör tänka på?

• Svar på tråden Köpa underkläder till sin flickvän
  • Anonym (rrr)
    Anonym (Nybörjare) skrev 2018-11-07 12:21:16 följande:

Väldigt va många tråkiga lite bittra svar en tråd kan dra till sig.

Haha, du undrade ju? Nu har du fått svar av oss som varit med lite ängre. Det är väl inga bittra svar någonstans vad jag kan se, bara konstruktiva förklaringar. 
    Hur du tolkar dem som bittra säger väl mer om dig tycker jag

Nu då, ett sista tips: gå och shoppa kläder tillsammans med henne istället. Det blir en kul grej, du kan betala så att det blir den gåva du tänkte men du slipper oron att köpa fel storlek eller fel stil, fel färg osv. 
  • Anonym (mor)

Jag har svårt att köpa underkläder till mig själv! En riktig djungel. Skulle ALDRIG köpa underkläder till mina vuxna döttrar! Det är väldigt privat och måste kännas rätt hela vägen. Är det "raff-set" och snudd på sexleksaker så är det ju annat men då måste man noga sondera terrängen.

• tankfull
    Anonym (Hepp) skrev 2018-11-07 09:53:49 följande:
    Ja, egentligen är det väl i så fall kvinnan som ska köpa sexiga underkläder till maken: alltså sexiga underkläder hon kan ha på sig för att glädja honom. Om TS ger flickvännen sexiga underkläder i julklapp blir det ju som att han ger sig själv en julklapp.

Såvida hon inte uttryckligen sagt att hon vill ha sånt.
    EXAKT min tanke, alltså det där med att han köper julklapp till sig själv. Minns en jul när det var precis så- jag hade köpt en snygg luvtröja, en cd med bra musik, en verktygslåda m.m till min sambo - han köpte dyra underkläder till mig för att han ville att vi skulle ha sex jämt och ständigt. Sa inget men tänkte desto mer. Underkläderna passade faktiskt men hade hellre fått nåt annat!
  • Anonym (Hepp)
    Anonym (rrr) skrev 2018-11-07 13:23:04 följande:
    Haha, du undrade ju? Nu har du fått svar av oss som varit med lite ängre. Det är väl inga bittra svar någonstans vad jag kan se, bara konstruktiva förklaringar. 
    Hur du tolkar dem som bittra säger väl mer om dig tycker jag

Nu då, ett sista tips: gå och shoppa kläder tillsammans med henne istället. Det blir en kul grej, du kan betala så att det blir den gåva du tänkte men du slipper oron att köpa fel storlek eller fel stil, fel färg osv. 
    Så har vi gjort nån gång. Jag provade dem i provrummet också och han öppnade dörren och gluttade (OBS! Vi hade bestämt oss för att köpa dem så provandet var bara en sexig grej).
  • Anonym (Hepp)
    tankfull skrev 2018-11-08 08:16:05 följande:
    EXAKT min tanke, alltså det där med att han köper julklapp till sig själv. Minns en jul när det var precis så- jag hade köpt en snygg luvtröja, en cd med bra musik, en verktygslåda m.m till min sambo - han köpte dyra underkläder till mig för att han ville att vi skulle ha sex jämt och ständigt. Sa inget men tänkte desto mer. Underkläderna passade faktiskt men hade hellre fått nåt annat!
    Hade blivit samma sak om din sambo köpt verktygslådan till dig, och sedan varit den ende som använt den... Eller när mannen gärna vill att frun ska göra färsk pasta och han därför köper en pastamaskin "till henne".
  • tankfull
    Anonym (Hepp) skrev 2018-11-08 08:26:40 följande:
    Hade blivit samma sak om din sambo köpt verktygslådan till dig, och sedan varit den ende som använt den... Eller när mannen gärna vill att frun ska göra färsk pasta och han därför köper en pastamaskin "till henne".
    Ja, verkligen! Förekommer nog rätt ofta det där.
  • Anonym (enriktigkarl)

Jag köper nog alla fruns underkläder, storlek och passform brukar inte vara något problem. 
    Jag tycker det är trevligt att få välja vad hon har under och hon tycker det är skönt att slippa handla underkläder då hon tycker det är tråkigt.
    Hon får dem som en liten present då och då och det är uppskattat.

• TriC

Köp nåt annat än underkläder. Det innebär alltid en risk att köpa detta till en kvinna; 

Köper du för litet så kommer hon bli upprörd för att hon känner sig fet. 
    Köper du för stort så kommer hon bli upprörd och säga "tycker du att jag verkar vara så fet?".

• Anonym (Underkläder är kul)

Underkläder är kul. men BH är svårt att köpa så det passar, så fokusera på trosor. Strunta i stay-ups, höfthållare och sån skit. Underkläder är trosor och BH. BH är svårt, därför skall du köpa trosor.

Trosor skall helst vara string, men inte i något konstigt hårt material med spets och skit, utan bomull. Det kan aldrig bli fel med string i bomull. Eller vad nu baddräkter/bikini är gjorda av, sånt material är också ok. Gärna string med roliga färger, mönster eller tryck. Gulligt tjejiga eller kanske lite tuffare med nån slags militär camouflage? Helt vanliga vita och svarta bomullsstring är inte fel det heller.Eller för den delen vanliga trosor som inte string, samma tänk där, fast tänk på att midjan skall vara LÅGT skuren, inga som täcker typ en tredjedel av magen eller så.

Lycka till med trosshoppingen! 

• Anonym (Abc)
    Anonym (Underkläder är kul) skrev 2018-11-08 16:58:48 följande:

Underkläder är kul. men BH är svårt att köpa så det passar, så fokusera på trosor. Strunta i stay-ups, höfthållare och sån skit. Underkläder är trosor och BH. BH är svårt, därför skall du köpa trosor.

Trosor skall helst vara string, men inte i något konstigt hårt material med spets och skit, utan bomull. Det kan aldrig bli fel med string i bomull. Eller vad nu baddräkter/bikini är gjorda av, sånt material är också ok. Gärna string med roliga färger, mönster eller tryck. Gulligt tjejiga eller kanske lite tuffare med nån slags militär camouflage? Helt vanliga vita och svarta bomullsstring är inte fel det heller.Eller för den delen vanliga trosor som inte string, samma tänk där, fast tänk på att midjan skall vara LÅGT skuren, inga som täcker typ en tredjedel av magen eller så.

Fast det där lät ju inte så sexigt.

Måste säga att jag är uppriktigt förvånad över alla negativa kommentarer. Jag älskar att få underkläder av min sambo, han köper mycket dyrare och finare saker än vad jag själv unnar mig.
  • Anonym (Dålig idé)
    Anonym (Nybörjare) skrev 2018-11-07 12:21:16 följande:

Väldigt va många tråkiga lite bittra svar en tråd kan dra till sig.

Det är inte bitterhet. De flesta svarar utifrån sig själva. De flesta tjejer skulle inte uppskatta just bh i present pga det kommer bli fel. Någon skriver att de uppskattar dt men måste byta.

Gäller såklart inte alla och behöver inte gälla din tjej men garanterar en majoritet, så helt säkert vill de flesta som svarar bara hjälpa till så att det inte blir fel.
  • Anonym (Underkläder är kul)
    Anonym (Abc) skrev 2018-11-08 20:41:46 följande:
    Fast det där lät ju inte så sexigt.

Måste säga att jag är uppriktigt förvånad över alla negativa kommentarer. Jag älskar att få underkläder av min sambo, han köper mycket dyrare och finare saker än vad jag själv unnar mig.
    Vad kan vara sexigare än vanliga stringtrosor i bomull? Spetsunderkläder så att man ser ut som en broderad bordsduk?
  • Anonym (Hanna)
    Anonym (Underkläder är kul) skrev 2018-11-08 16:58:48 följande:

Tycker också att inget av det där lät speciellt sexigt, speciellt "gulligt tjejiga" eller "tuffare med tacky militär camouflage". Passar väl kanske en 16-åring (om ens det), men jag skulle undra vad tusan min sambo tände på om han gav mig det.

Sen behöver inte bomull vara bäst. Använder enbart trosor i spets eller mesh, för att dom är så mycket mer bekväma än bylsig bomull.
  • EnAnonumius
    Anonym (Underkläder är kul) skrev 2018-11-08 22:08:14 följande:
    Vad kan vara sexigare än vanliga stringtrosor i bomull? Spetsunderkläder så att man ser ut som en broderad bordsduk?
    Och hur kan man anse att en tråd mellan skinkorna är sexigt? Svårt att hantera olika smak och tycke när det handlar om sexigt.

Bara för att du tycker obekväma trosor med "tråd mellan skinkorna"  är sexiga, så behöver det inte betyda att andra tycker det är "det sexigaste som finns". 
    Camouflage trosor?
    Tror du verkligen på det själv att det är något universellt för killar att tända på camouflage trosor, bara för att du som camouflage är så "super sexigt"? Drömmer

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Köpa underkläder till sin flickvän