Köpa underkläder till sin flickvän
Vill köpa sexiga underkläder till min flickvän. Hon har 34b säger hon, men när jag kollar på nätet så har de flesta storlekar som t.ex. b70 b75 b80.
Något annat man bör tänka på?
Vill köpa sexiga underkläder till min flickvän. Hon har 34b säger hon, men när jag kollar på nätet så har de flesta storlekar som t.ex. b70 b75 b80.
Något annat man bör tänka på?
Väldigt va många tråkiga lite bittra svar en tråd kan dra till sig.
Jag har svårt att köpa underkläder till mig själv! En riktig djungel. Skulle ALDRIG köpa underkläder till mina vuxna döttrar! Det är väldigt privat och måste kännas rätt hela vägen. Är det "raff-set" och snudd på sexleksaker så är det ju annat men då måste man noga sondera terrängen.
Jag köper nog alla fruns underkläder, storlek och passform brukar inte vara något problem.
Jag tycker det är trevligt att få välja vad hon har under och hon tycker det är skönt att slippa handla underkläder då hon tycker det är tråkigt.
Hon får dem som en liten present då och då och det är uppskattat.
Köp nåt annat än underkläder. Det innebär alltid en risk att köpa detta till en kvinna;
Köper du för litet så kommer hon bli upprörd för att hon känner sig fet.
Köper du för stort så kommer hon bli upprörd och säga "tycker du att jag verkar vara så fet?".
Underkläder är kul. men BH är svårt att köpa så det passar, så fokusera på trosor. Strunta i stay-ups, höfthållare och sån skit. Underkläder är trosor och BH. BH är svårt, därför skall du köpa trosor.
Trosor skall helst vara string, men inte i något konstigt hårt material med spets och skit, utan bomull. Det kan aldrig bli fel med string i bomull. Eller vad nu baddräkter/bikini är gjorda av, sånt material är också ok. Gärna string med roliga färger, mönster eller tryck. Gulligt tjejiga eller kanske lite tuffare med nån slags militär camouflage? Helt vanliga vita och svarta bomullsstring är inte fel det heller.Eller för den delen vanliga trosor som inte string, samma tänk där, fast tänk på att midjan skall vara LÅGT skuren, inga som täcker typ en tredjedel av magen eller så.
Lycka till med trosshoppingen!
Underkläder är kul. men BH är svårt att köpa så det passar, så fokusera på trosor. Strunta i stay-ups, höfthållare och sån skit. Underkläder är trosor och BH. BH är svårt, därför skall du köpa trosor.
Trosor skall helst vara string, men inte i något konstigt hårt material med spets och skit, utan bomull. Det kan aldrig bli fel med string i bomull. Eller vad nu baddräkter/bikini är gjorda av, sånt material är också ok. Gärna string med roliga färger, mönster eller tryck. Gulligt tjejiga eller kanske lite tuffare med nån slags militär camouflage? Helt vanliga vita och svarta bomullsstring är inte fel det heller.Eller för den delen vanliga trosor som inte string, samma tänk där, fast tänk på att midjan skall vara LÅGT skuren, inga som täcker typ en tredjedel av magen eller så.
Väldigt va många tråkiga lite bittra svar en tråd kan dra till sig.