• Anonym (hur)

    Hon gillar hårt sex men jag bottnar

    Min tjej gillar hårda stötar men om jag tar i så bottnar jag i många ställningar. Vi älskar båda två varianter på bakifrån men där är också problemen som störst. 

    Tips på ställningar eller metoder som kan funka? Annars kanske man får montera en krockkudde som gör att man inte kommer hela vägen in :)

  • Svar på tråden Hon gillar hårt sex men jag bottnar
  • Anonym (hur)
    Fjäril Vingad skrev 2018-11-07 16:28:30 följande:

    Har ni provat jockeyn? Den kan fungera. Eller liggande bakifrån.


    Liggande bakifrån är det som fungerar bäst för oss. Jockeyn passar sig väl bättre för lite mjukare sex i lugnt tempo?
  • Fjäril Vingad
    Anonym (hur) skrev 2018-11-07 17:39:03 följande:

    Liggande bakifrån är det som fungerar bäst för oss. Jockeyn passar sig väl bättre för lite mjukare sex i lugnt tempo?


    Liggande bakifrån är najs.

    Well, killen kan ju röra sig rätt ordentligt i jockeyn också. Provade den med en fd partner. Det jag märkt är att jag är olika känslig beroende på tid i månaden.

    Ni får nog helt enkelt prova er fram...
  • förroligt

    Har själv samma problem men de brukar gå bara man är lite försiktig i de hårda. man måste inte ta sats från säng kanten bara för de ska va "hårt" och som tidigare sagt bara välja ställningar.


    Rida framåt böjd sväljer mycket längd medans rakt sittande inte funkar så bra. 

  • Anonym (Johanna)
    Anonym (S) skrev 2018-11-07 17:35:09 följande:

    Vad tusan betyder bottna?


    Det betyder att killen åker in så långt att man slår in i kvinnans livmoderhalstappen. Vilket gör skit ont. Jag är riktigt känslig där och vill verkligen inte att man slår i den för hårt.
  • Anonym (S)
    Anonym (Johanna) skrev 2018-11-07 19:31:24 följande:

    Det betyder att killen åker in så långt att man slår in i kvinnans livmoderhalstappen. Vilket gör skit ont. Jag är riktigt känslig där och vill verkligen inte att man slår i den för hårt.


    Jaha! Ja det har man ju blivit utsatt för, men visste inte att det hade ett namn!
  • Anonym (airbag)

    Montera en krockkudde är en väldigt dålig ide, eftersom den intima hudnära kontakten och känslan uteblir.

    Låt istället tjejen din öka i omfång, så får ni en naturlig krockkudde så att säga.
    Hon slipper bli bottnad och kommer till på köpet kännas urskön när ni knullar.

  • förroligt
    Anonym (airbag) skrev 2018-11-07 21:59:16 följande:

    Montera en krockkudde är en väldigt dålig ide, eftersom den intima hudnära kontakten och känslan uteblir.

    Låt istället tjejen din öka i omfång, så får ni en naturlig krockkudde så att säga.
    Hon slipper bli bottnad och kommer till på köpet kännas urskön när ni knullar.


    haha ingen dålig ide!
  • Anonym (Dd)

    Man kan vänja sig med smärta, kör bara på tills hon domnar av.

  • Anonym (undring)
    Anonym (Dd) skrev 2018-11-08 10:57:33 följande:

    Man kan vänja sig med smärta, kör bara på tills hon domnar av.


    Gissar att du inte får ligga så ofta...
  • Anonym (Bh)

    De män jag har haft har inte haft så långa men med dildon har de hänt gör otroligt ont

  • Anonym (Soffa)

    Om hon halvligger ut från kanten på t.ex. en soffa, och du står framför på knä. Då kan hon välja hur mycket hon hasar ner och hur långt du kommer in. Varning bara så att hon inte glider ner för långt i stundens hetta för då kan du komma jättelångt in a la gynstol.

    Benen på dina axlar är en skön variant.

    Annars gillar jag också liggande bakifrån med hans ben utanför mina, eller att han ligger på sidan och jag ligger på rygg med båda benen över hans höft. Den sista mer stillsam dock.

    Håller inte med om att problemet går över med tiden men däremot så varierar livmodertappens placering på djupet beroende på var man är i menscykeln.

  • Anonym (Ajli)

    Det är ett helvete. Jag har samma problem. Jag älskar hårt o passionerat sex. Men killen e så stor att det dels gör ont pga att han e bred och om han e för oförsiktig så känns det som att man ska spricka typ. när jag väl e förbi det så "bottnar" han långt innan hela kommit in så det går inte att bara köra så som jag e van alls.

  • Danniboy

    Inget hjälpfullt att säga tyvärr. Kan iallafall säga att såna här trådar gör en tacksam att man inte har en sån stor Peter Niklas. :D

  • Anonym (Duuh)

    Om det är hon som gillar hårt sex så är det väl inga problem? Du vet ju hur mycket du kan trycka på innan du bottnar, stanna innan bara.

  • ungvard

    Har samma problem, att köra hårt vanligt bakifrån funkar inte.


    Vet inte vad ställningen heter men frugan får ställa sig framåtlutad på knä sedan står jag över med benen på hennes sidor och mer doppar kuken i henne. Denna funkar bättre tycker jag men det krävs benstyrkaSkrattande

Svar på tråden Hon gillar hårt sex men jag bottnar