Inlägg från: Anonym (HannaSophia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HannaSophia)

    Wetsex

    Kul att ni vågar er på något nytt - om ni tar det stegvis kan det bli en höjdare för båda.
    Precis som med er ville min man att jag skulle kissa på honom.
    På en solsemester utan barnen med började vi med att jag kissade på honom i duschen efter en lång dag på stranden.
    Det var en mysig känsla för oss båda och redan senare samma kväll lade han sig på ett rent badlakan på badrumsgolvet. Jag hade vaxat fittan 
    och stjärten dagen innan vi reste och mannen var slätrakad, så jag satte mig lätt på hans mun och lät honom först slicka mig i stjärten tills
    jag blev rejält våt. Jag flyttade mig lite så att fittan kom framför munnen och gav honom en belöning och han drack det jag gav honom i stora klunkar.
    Han blev så kåt att han skakade och sparade lite i munnen. När jag red honom hårt där på golvet fick jag smaka lite.
    Undvik fränt morgonkiss - vår första gång var en blandning av prosecco, vitvin och mineralvatten.
    Den dagen släppte den mentala spärren och vi har fortsatt den spännande resan med att smaka på varandra mer och mer. 
    Nu dricker vi ofta av varandra när lusten faller på, det är hett och intimt och inte alls äckligt.
    Kiss är sterilt och jag har föreslagit mannen att han skall prova att kissa i fittan eller stjärten när han tar mig där.
    Våga leka & prova på och skriv gärna om hur det utvecklas för er!
  • Anonym (HannaSophia)

    Låt det vara en lustfylld lek i små pirriga steg utan några måsten och utan att bygga in höga krav. Vi hade talat om att leka under lång tid och längtade båda efter egentiden och avkopplingen som öppnade upp. Det är väldigt intimt och väldigt njutningsfullt, så ge det den tid och den lek som behövs så kan ni se fram emot något riktigt najs ihop!!! Hoppas få höra hur det går & lycka till

  • Anonym (HannaSophia)

    Ett mjukt sätt att börja kan vara att ni går på toa tillsammans när ni ska kissa. Tips att du rör hans stråle och han rör din så många gånger att det känns odramatiskt, så är ni på samma planhalva så långt. Skönt att höra att ni kan skratta tillsammans, sex är inte en tävling eller tempolopp.

  • Anonym (HannaSophia)

    Att vara tjej och den som vill ge borde vara ett bra utgångsläge. Kolla in mina tips till ts i tråden och läs av situationen med din grabb. Det du är sugen på att göra är grymt erotiskt men känn av att ni är på samma våglängd. Lycka till ni med! ????

  • Anonym (HannaSophia)
    Gaskarl skrev 2018-11-11 23:29:07 följande:

    Jäkligt upphetsande berättelse.


    Upphetsande är bara förnamnet! Vi har det superskönt tillsammans för att vi är aktiva och lär oss njuta av nya spännande saker. Det verkar som om flera här är inne på samma spår.
  • Anonym (HannaSophia)
    Gaskarl skrev 2018-11-12 09:16:32 följande:

    Men just det du beskrev, första gången o ändå så bra.


    Magiskt gott ????
  • Anonym (HannaSophia)
    Gaskarl skrev 2018-11-12 09:35:46 följande:

    Så som du beskrev så hade jag gärna legat dår, under dig. :)


  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-11-13 19:00:26 följande:

    Inte lyckats än tyvärr men har inte haft ett bra tillfälle heller att prova igen. Tyvärr.

    Tänker dock att jag får öva i ensamhet först. Typ träna på att kissa i duschen.

    Skam den som ger sig!!


    Rätt inställning! Släpp inte greppet om den här tanken - hittar ni ett bra spår så har ni en cool plattform för hela er relation tillsammans!!! Såklart är jag nyfiken på att höra hur det går.
  • Anonym (HannaSophia)
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-14 08:32:42 följande:

    Väldigt upphetsande story, wetsex är hett, men som du säger det gäller att dricka mycket och undvika det när man inte kissat på länge, typ på morgonen. Men fick härliga bilder i mitt huvud av att läsa detta ;)


    Ja det var en väldigt najs stund vi hade i det där badrummet. Kul att så många är nyfikna på att leka med kiss - det har tagit vårt sex till en helt ny nivå
  • Anonym (HannaSophia)
    Cunnilingus18 skrev 2018-11-14 14:14:43 följande:

    Ja jag går igång väldigt mkt på det, speciellt om hon kissar en skvätt medans jag slickar. Har ju nästan en liten fetisch på att ge oralsex och lite extas blött är bara härligt.

    Speciellt så som du skrev lät väldigt sexigt, bara lite trist att min nuvarande partner inte går igång på wet-sex :/


    Vilken osis. Låt henne läsa min berättelse så hoppas jag att hon inspireras!
  • Anonym (HannaSophia)

    Hallå hallå Nyfiken - hur går det för er? Något skoj på gång i helgen?

  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Ljunga) skrev 2018-11-17 10:49:41 följande:

    Oj detta var en aktiv tråd !

    Finns det knytpunkter för oss par (inte gamla) med intressen för dylika?


    Eller hur! Nästan 10 000 visningar på bara en vecka - trumvirvel & fanfar - så nog finns nyfikenhet och intresse!
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Amatör) skrev 2018-11-18 08:25:25 följande:

    Jag behöver också råd! Hur gör man? Och var gör man det?

    Jag red min man hårt i soffan i källaren. Han satt bakåtlutad och jag satt gränsle över honom. Jag gned mig väl extra hårt mot honom och tappade nästan känseln i underlivet. Trodde att jag skulle kissa på honom av detta och nämnde det. Han tände som bara den och vill att jag gör det på riktigt, men det är inte så lätt. Stående i duschen verkar ju sådär, halt och kallt kakel osv. Samma med att ligga på golvet i badrummet. Det är för kliniskt och hårt. Men vi vill ju inte förstöra madrassen i sängen heller.

    Jag funderar på att offra soffan i källaren. Det funkade ju nästan förra gången. Men hur vågar man släppa loss? Och finns det inte bättre platser att göra det på?


    Låter härligt och som att ni har något nytt spännande inom nära räckhåll. Läs hela tråden så finns här massor av bra tips på hur man kan mjukstarta. Ett bra alternativ för plats är utomhus när vädret tillåter, men just inomhus bygger på att det är lätt att skölja av eller tvätta upp. Din gamla soffa låter som en strålande (!) bra idé!
  • Anonym (HannaSophia)
    Mullbär skrev 2018-11-17 09:24:30 följande:

    Kanske du kan ta det lite stegvis, att låta han vara med i badrummet? Eller drick massor så du bara måste kissa liksom :) Kanske låta han hålla handen mellan dina ben när du sitter på toan. Enkelt är ju att göra sånt här i duschen annars, känns som en bra miljö. Då kan han ju sitta på knä eller ligga ner o du stå/sitta över han :) Testa! Det är harmlöst och att testa nåt nytt kan va riktigt spännande, även om man kanske inte vill göra det varje dag, utan kanske nån gång då o då. Om det är nåt din kille tänder mkt på kanske det är värt att göra det för hans skull också.


    Bra skrivet Mullbär - det är helt harmlöst och lite spännande och pirrigt! Varför inte bara njuta av livet?
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Carl) skrev 2018-12-24 00:16:34 följande:

    Apotekarnes? Då dricker jag gärna direkt från din kran...


    Let it flow, Let it flow, Let it flow....

    Apotekarnes is da shit.. God Jul ????
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-05-23 15:40:29 följande:

    Så det går sådär med mitt kissande????. Kommer inte bort från spärren i huvudet.

    Men en annan sak jag vill prova i sommar är nakenbad. Finns det allvarligt nakenbad där folk har sex öppet?

    Klart jag har googlat men svårt att veta vad som är sanning.

    Och är det då bara snygga människor? Eller är det en blandning? Kan man komma som 35+ med ett antal extra kilon? Eller blir folk äcklade då kanske.

    Och hur lär man sig hantera eventuell svartsjuka om stranden är full av snygga nakna tjejer? Jag kan ju inte gärna sätta på ögonbindel hela dagen????.


    Bra med en uppdatering - jag undrade just hur det gick för er. Synd att höra att det inte lossnar för er, jag tror ni går miste om något ni verkligen skulle gilla.

    Kul att ni är nyfikna på nakenbad, fortsätt att fråga i denna tråden eller starta en ny med just det temat. Kolla gamla trådar eller googla. Själv solar jag helst naken eller i pyttesmå bikini på amundön, smithska udden eller näset. (Göteborg) Eller bara på en klippa eller i en vik utan barnfamiljer eller moraliserande tanter.
  • Anonym (HannaSophia)
    Gaskarl skrev 2019-05-24 12:34:21 följande:

    Efter att ha läst många av dina inlägg, är jag säker på att det skulle vara skittrevligt att tillbringa en dag naken med dig på en klippa med en termos, och en planka emellan. :)


    Tackar -> 100 % Win-Win
  • Anonym (HannaSophia)
    Anonym (Praktiserar (Kvinna ca 45 år)) skrev 2019-05-24 17:24:42 följande:

    Tack för inviten. Har dock två "kranar" (killar) att välja på så klarar mig. Träffar en av dem imorgon kväll för sex och samtal. Längtar redan...


    Hur går det med dina uppvaktare?
  • Anonym (HannaSophia)
    Akeelena skrev 2019-08-12 12:59:03 följande:

    Skulle vara kul att veta, när å hur intresset började hos er andra.

    Hos mig vaknade de i 25 års åldern, på en krogtoa. En för full tjejkompis (hon var lite kär i mig) säkrade ordentligt å kissade ner både toa å golv. Sa inget då men så här i efterhand skulle jag gärna krypit ner mellan hennes ben


    Utvecklade ni detta tillsammans sedan?
Svar på tråden Wetsex