• Anonym (Morgonsex)

Morgonsex

Hej

Vill få till mysigt men snabbt och tyst morgonsex när barnen tittar på barnkanalen på våningen ovanför. Dock är hustrun lite svårflirtad på morgonen. Någon som lyckas och har goda råd?! Eller är det bara jag som är ständigt morgonkåt

• Svar på tråden Morgonsex
  • Anonym (Inxs)
    hoppsa skrev 2018-11-12 00:02:26 följande:

Jag avskyr morgonsex direkt jag vaknar även med perfekta förutsättningar. Jag vill gå på toa och ta en cigg och ev kaffe, sen kaanske.

Inte borsta tänderna?

Niice.....om min kille skulle gå upp, ta en kaffe o en cigg o sen försökte kyssa mig, skulle jag avskeda honom direkt
  • Underhill

Kommer gärna igång lite innan...vakna till och varit på toa typ...gärna efter frukost, annat mer av en kvällsgökare :)

E vi överens så kör vi
  • hoppsa
    Anonym (Inxs) skrev 2018-11-12 07:28:01 följande:

Inte borsta tänderna?

Niice.....om min kille skulle gå upp, ta en kaffe o en cigg o sen försökte kyssa mig, skulle jag avskeda honom direkt

Haha glömde tänderna! Och det gäller även partnerns tänder. Iaf om kyssar ska vara involverade. Allt på morgonen är besvärligt och inte vidare nice. Så jag försöker inte kyssas då. Har jag morgonsex är det enbart för att vara schysst med partnern ifråga, skulle inte ta initiativ just då även fast jag gärna har sex resten av dygnet, förutom just timmen efter jag vaknat. Faktiskt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nej fy) skrev 2018-11-11 18:19:10 följande:
    Nä usch hatar morginsex min kropp är inte redo förrän tidigast 18 gör sex
    Nu låter du som min fruObestämd.
  • Anonym (Morgonsex)
    hoppsa skrev 2018-11-12 08:56:18 följande:

Haha glömde tänderna! Och det gäller även partnerns tänder. Iaf om kyssar ska vara involverade. Allt på morgonen är besvärligt och inte vidare nice. Så jag försöker inte kyssas då. Har jag morgonsex är det enbart för att vara schysst med partnern ifråga, skulle inte ta initiativ just då även fast jag gärna har sex resten av dygnet, förutom just timmen efter jag vaknat. Faktiskt.

Haha det här med morgonsex är verkligen kluvet
  • Anonym (Hmm)

Vi vaknade tidigt i lördags .. blev gänga vid typ halv sju/sju - rätt värdelöst.
    Hela dagen tvärpaj liksom - efter knulla ska man kunna rulla av o somna gott - inte gå upp o käka frulle liksom.
    Gumman säger att jag normalt knappt hinner välta av innan jag sover.
    Hellre ett eftermiddagsnyp än ett morgon skulle jag säga.

• Anonym (sexy)

Det är ju ett bra sätt att använda sitt morgonstånd på och en bra start på dagen, man behöver ju inte lukta på varandra utan bara njuta av sexet!!!!

• Anonym (Inxs)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-11-12 20:15:05 följande:

Vi vaknade tidigt i lördags .. blev gänga vid typ halv sju/sju - rätt värdelöst.

Hela dagen tvärpaj liksom - efter knulla ska man kunna rulla av o somna gott - inte gå upp o käka frulle liksom.

Gumman säger att jag normalt knappt hinner välta av innan jag sover.

Hellre ett eftermiddagsnyp än ett morgon skulle jag säga.

Gumman..

Eftermiddagsnyp..

Gänga..

Så osexigt fy..
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Inxs) skrev 2018-11-12 20:44:22 följande:
    Gumman..

Eftermiddagsnyp..

Gänga..

Så osexigt fy..
    Kan så vara men ... jävlar vilket "samliv" vi har, hahaha
  • Anonym (Hmm)