• Anonym (Morgonsex)

Morgonsex

Hej

Vill få till mysigt men snabbt och tyst morgonsex när barnen tittar på barnkanalen på våningen ovanför. Dock är hustrun lite svårflirtad på morgonen. Någon som lyckas och har goda råd?! Eller är det bara jag som är ständigt morgonkåt

• Svar på tråden Morgonsex
  • Anonym (bakifrån då)
    Anonym (Inxs) skrev 2018-11-11 08:21:20 följande:

Jag som kvinna älskar morgonsex, så intimt och het..men brukar känna mig ofräsh (vill gärna borsta tänderna och så..),,så det är lite kontroversiellt

Kan också gilla känslan i kroppen på morgonen men känner mig otroligt ful och ofräsch och har svårt att gå in i nåt "sexymode". Har också svårt för morgonandedräkter och doften på saliven då...irkligt!
  • Anonym (Stumpan 32)

Jag har inte världens bästa morgonhumör så jag är inget fan av morgon sex. Vill gärna vakna till liv innan ja får någon i mig.

• Anonym (Inxs)
    Anonym (bakifrån då) skrev 2018-11-11 13:56:48 följande:

Kan också gilla känslan i kroppen på morgonen men känner mig otroligt ful och ofräsch och har svårt att gå in i nåt "sexymode". Har också svårt för morgonandedräkter och doften på saliven då...irkligt!

Precis!
  • Tecum
    New Dawn skrev 2018-11-11 05:57:28 följande:
    Jag gillar inte morgonsex. Min kropp är så trög då. Har haft sex många, många gånger i mitt liv utan att vara riktigt kåt på morgonen, men det slipper jag nu.
    Jag har så tur att min karl fungerar lika, så jag behöver inte ens fundera på det smile1.gif Efter frukost är vi däremot betydligt mer redo.
    Samma här, jag behöver komma igång först för att sexet ska bli riktigt bra.
  • Anonym (Morgonsex)
    Anonym (bakifrån då) skrev 2018-11-11 13:56:48 följande:

Kan förstå hur du tänker. Men i vårt fall är det en av de få gångerna det är ?lugnt? huset
  • Anonym (Morgonsex)
    Anonym (Kvinna 40+) skrev 2018-11-11 06:33:03 följande:

Morgonsex är det mysigaste sexet.

Varma , nyvakna och totalt avslappnat ????

Smek henne lätt över kroppen , undvik intima områden om hon är avig, så borde lusten vakna.

Smekningar är alltid mysigt
  • Anonym (Nej fy)
    New Dawn skrev 2018-11-11 05:57:28 följande:

Jag gillar inte morgonsex. Min kropp är så trög då. Har haft sex många, många gånger i mitt liv utan att vara riktigt kåt på morgonen, men det slipper jag nu.

Jag har så tur att min karl fungerar lika, så jag behöver inte ens fundera på det Efter frukost är vi däremot betydligt mer redo.

Nä usch hatar morginsex min kropp är inte redo förrän tidigast 18 gör sex
  • Anonym (Morgonsex)
    Anonym (Nej fy) skrev 2018-11-11 18:19:10 följande:

Nä usch hatar morginsex min kropp är inte redo förrän tidigast 18 gör sex

Jösses ja alla är ju verkligen olika!
  • New  Dawn
    Tecum skrev 2018-11-11 17:30:43 följande:

Samma här, jag behöver komma igång först för att sexet ska bli riktigt bra.

Okej! Kan säkert vara svårt att förstå för dem som inte påverkas så.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • hoppsa

Jag avskyr morgonsex direkt jag vaknar även med perfekta förutsättningar. Jag vill gå på toa och ta en cigg och ev kaffe, sen kaanske.

Svar på tråden Morgonsex