• Anonym (Morgonsex)

Morgonsex

Hej

Vill få till mysigt men snabbt och tyst morgonsex när barnen tittar på barnkanalen på våningen ovanför. Dock är hustrun lite svårflirtad på morgonen. Någon som lyckas och har goda råd?! Eller är det bara jag som är ständigt morgonkåt

• Svar på tråden Morgonsex
  • Anonym (Morgonsex)
    Anonym (Hmm) skrev 2018-11-12 20:15:05 följande:

Vi vaknade tidigt i lördags .. blev gänga vid typ halv sju/sju - rätt värdelöst.

Hela dagen tvärpaj liksom - efter knulla ska man kunna rulla av o somna gott - inte gå upp o käka frulle liksom.

Gumman säger att jag normalt knappt hinner välta av innan jag sover.

Hellre ett eftermiddagsnyp än ett morgon skulle jag säga.

Hehe jag tycker det låter toppen!
  • Anonym (Guld i mund)

Vi har morgonsex några gånger i veckan. Det är en viss kompromiss då han älskar det och är stenhård på morgonen medan jag mest är trött. Han vaknar mycket tidigt, vid 4:30 eller så när jag sover djupt och brukar sätta igång ganska snabbt. Han sträcker sig efter mig och tar mig bakifrån på sidan så det blir i princip en snabbis,

Han älskar detta och pratar mycket om hur morgonen är hans bästa tid och hur han älskar att jag är varm, mjuk och sömnig. Jag är lite för självmedveten för att kunna njuta av det helt. Tänker på dålig andedräkt och är kissnödig etc, men det hjälper ju att han skedar mig då.

Jag har absolut inget emot det och kommer även ibland, men det är definitivt mest han som får en kick av det. Han går sen till jobbet, glad och nyutlöst medan jag somnar om i några timmar. Sen har vi förstås mer omfattande sex på kvällen.

• Anonym (Morgonsex)
    Gubben65 skrev 2018-11-18 11:51:29 följande:

Räknas att runka som morgonsex så har jag det ganska ofta.

Ja om man blir avrundad iaf
  • Meddelande borttaget
  • Livsnjutaren85

Mer än gärna säger jag! Jag hade gärna startat alla dagars med att tömma.. Penetration eller avsugning spelar mindre roll. Oavsett bra start på dagen..

• Walker90

Enda gången jag (gift kvinna) har morgonsex med min man är om jag har haft en erotisk dröm och är kåt på morgonen eller om han först kommer med frukost på sängen.

Jag är oftast väldigt hungrig på morgonen och då är jag inte alls på humör, såvida inte en dröm har kårat upp mig. Ibland ligger min man och kåtar upp mig under natten också genom att smeka mig på mina erogena zoner, då vaknar jag också kåt såklart!

• Anonym (Ejföralla)

Jag avskyr morgonsex. Man luktar unket, morgonandedräkt, ful i hyn, ofräsch mellan benen. Nej tack. Dessutom har jag ont överallt på morgonen.

Min man är som kåtast på morgonen. Jag ställer gärna upp med en hjälpsam hand, det är allt.

Vill hon inte så pressa inte henne.

• Anonym (morgonkåt)

då vi båda  kommer ifrån tidigare relationer där vi har barn. vi har löst det att vi är barnfria varannan vecka.
    Då när vi är barnfria under helgerna så ägnar vi oss åt varandra

Då när jag vaknar före henne så brukar jag smeka henne i hela kroppen hennes och mus.
    då jag slickar så börjar hon att röra på kroppen mer  o mer till slut  vaknar hon o vill ta hand om mig.

Även hon kan vakna tidig  så tar hon hand om min växelspak och när jag vaknar
    tar jag hand om henne sedan blir det  skönt i sängen med varandra.
    efter det så tar vi en dusch tillsammans då  kan det bli skönt även där.

så att vara morgonkåt är skönt

• Anonym (Hm)

Är allt för seg på morgonen.

• Anonym (Ejföralla)

Är övertygad om att männen bara är ute efter att tömma sig på morgonen. Hur det går till struntar han i.

Kvinnor har däremot generellt sämre sexlust på morgonen men bättre på kvällen men då är mannen trött.

Inte konstigt det är så svårt för många par att få till det...

• Anonym (Unket)

Nja, på morgonen luktar man ofta inte så gott ur munnen och lite nattsvett ibland. Rätt avtändande med sex då.

• Anonym (bakifrån då)
    Anonym (Ejföralla) skrev 2018-12-09 15:37:28 följande:

Är övertygad om att männen bara är ute efter att tömma sig på morgonen. Hur det går till struntar han i.

Kvinnor har däremot generellt sämre sexlust på morgonen men bättre på kvällen men då är mannen trött.

Inte konstigt det är så svårt för många par att få till det...

Ja kvalitetssex med massa slick och sug över hela kroppen, kyssar och oralt och sånt är ingen höjdare med den andedräkten och unkenheten som kan uppstå under natten, För att inte tala om hur ful man faktiskt är och känner sig. Men i nyförälskelsens hetta har det absolut hänt, och av nån anledning tar ofta luktsinnet paus då för att man är så kär!
  • Anonym (Ejföralla)
    Anonym (bakifrån då) skrev 2018-12-09 15:53:15 följande:

Ja kvalitetssex med massa slick och sug över hela kroppen, kyssar och oralt och sånt är ingen höjdare med den andedräkten och unkenheten som kan uppstå under natten, För att inte tala om hur ful man faktiskt är och känner sig. Men i nyförälskelsens hetta har det absolut hänt, och av nån anledning tar ofta luktsinnet paus då för att man är så kär!

Ja fyy...

Jag skulle aldrig sätta fart direkt när jag öppnat ögonen. Först tvätta, borsta tänder o fräscha till sig. Men tyvärr är det för lång stund för en man att vänta. De vill helst vakna medans kvinnan redan är i full gång med kuken..
Svar på tråden Morgonsex