• Anonym (Tutten)

Bröstknull bara för ungdommar

Pratade med några vänner för nån dag sen och då kom vi in på bröstknull det vi kom fram till är att köra mellan brösten är något som unga killar vill prova när de ligger de första gångerna men en tjej som har stora tuttar.

Inget som lite äldre någonsin gör. vad är eran erfarenhet?

• Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar
  • Anonym (The man)

Jag är 40 år.. Och jag älskar att bröstknulla. alla har vi olika saker vi tänder på och för mig är det på det sättet jag kommer hårdast på.. ????

• Anonym (Par)

Jag är 40++ och hon är 40+,vi båda tänder på bröstknull

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Fråga)

På vilket sätt får kvinnor sexuell njutning av bröstknull? Det finns ju inga såna känselkroppar på brösten. Skulle tro att det mest gör ont när man trycker ihop brösten. Varför vill ni att tjejer ska få 8nt?

• Anonym (X-X)
    Anonym (Fråga) skrev 2018-12-16 15:59:20 följande:

På vilket sätt får kvinnor sexuell njutning av bröstknull? Det finns ju inga såna känselkroppar på brösten. Skulle tro att det mest gör ont när man trycker ihop brösten. Varför vill ni att tjejer ska få 8nt?

På vilket sätt får män sexuell njutning av att pilla på bäret? Det finns ju inga såna känselkroppar på fingrarna.

Har du aldrig haft sex, eller? Tror du att all sexuell njutning är fysisk?
  • Love69

Ett av dom dummare inläggen på FL och det vill inte säga lite.
  • Vaken

Varför skulle det göra ont att hålla ihop brösten så att mannen kan köra mellan dom?

Det är klart det ger mig njutning när jag blir bröstknullad. Den mentala njutningen av att se min man njuta är stor för mig. Också tycker jag det är hett att se hur satsen kommer på mina bröst. Det är något jag alltid uppskattat.

Det var ett bra tag sedan vi identifierade oss som ungdomar men vi har inte slutat med bröstknull för det. Varför skulle vi? Ska vi sluta med oral- och analsex också pga ålder?
  • Anonym (Anonym)

59 och 54 år . Vi bröstknullar

• Joyho

En dum fråga kanske men... Har man glidmedel mellan brösten då när man bröstknullar? Känns som att det måste bli en väldigt jobbig friktion annars eller?

Kan inte minnas att jag någonsin blivit bröstknullad. Ingen har heller frågat om de får göra det. Antar att jag antingen aldrig stött på en kille som gillar det eller att mina bröst inte ser så knullvänliga ut.

• Anonym (Anonym)
    Joyho skrev 2018-12-17 00:17:19 följande:

En dum fråga kanske men... Har man glidmedel mellan brösten då när man bröstknullar? Känns som att det måste bli en väldigt jobbig friktion annars eller?

Kan inte minnas att jag någonsin blivit bröstknullad. Ingen har heller frågat om de får göra det. Antar att jag antingen aldrig stött på en kille som gillar det eller att mina bröst inte ser så knullvänliga ut.

Bara att klämma ihop dem med korven emellan

Nej inget glidmedel. Det är naturligt glidmedel där..från mannen
  • Anonym (Anonym)

Det finns inget i sex som man inte kan eller gör pga en viss ålder.

Det är en myt

Sexlusten avtar inte med åldern det ska gudarna veta. Tvärtom

• Anonym (Man 43)
    Joyho skrev 2018-12-17 00:17:19 följande:

Jag brukar använda massage olja som luktar gott!  Solig

Så jag börjar helt enkelt med att massera hennes bröst innan jag kliver på.

• Anonym (Man 43)

Hur får mannen njuting av att slicka en tjej? Eller kyssa henne i nacken? Eller smeka hennes fitta med fingrarna?

Men visst, missionären med släckt lampa kan säker också vara kul... Tomte
  • Anonym (Lajla S)
    Anonym (Man 43) skrev 2018-12-18 20:35:39 följande:
    Hur får mannen njuting av att slicka en tjej? Eller kyssa henne i nacken? Eller smeka hennes fitta med fingrarna?

Men visst, missionären med släckt lampa kan säker också vara kul... Tomte
    En god älskare njuter av att se hur kvinnan tänder till.  Vilken mes av en älskare är du egäntligen ?
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Lajla S) skrev 2018-12-18 20:43:04 följande:
    En god älskare njuter av att se hur kvinnan tänder till.  Vilken mes av en älskare är du egäntligen ?
    Du läser men förstår inte ... eller hur???
  • Anonym (Brrr)
    Anonym (Lajla S) skrev 2018-12-18 20:43:04 följande:

Men han ironiserar ju över inlägg nr 45
  • Anonym (Man 43)
    Anonym (Brrr) skrev 2018-12-18 20:54:43 följande:
    Men han ironiserar ju över inlägg nr 45
    Haha Tack!
Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar