• Anonym (Tutten)

Bröstknull bara för ungdommar

Pratade med några vänner för nån dag sen och då kom vi in på bröstknull det vi kom fram till är att köra mellan brösten är något som unga killar vill prova när de ligger de första gångerna men en tjej som har stora tuttar.

Inget som lite äldre någonsin gör. vad är eran erfarenhet?

• Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar
  • Anonym (H)

Mannen bröstknullar mig ibland också, vi är 30+. Så din teori verkar inte stämma

• Anonym (A)
    Anonym (M) skrev 2018-12-08 15:32:11 följande:
    Finns ingen åldersgräns för någon form av sex.

Men stavar man som TS ungdomar med två m kan man inte räkna med att få knulla intellektuellt bevandrade tjejer.
    Sant.
  • Anonym (Hmm)

Vi är 51 o 50. Hon vet att jag älskar hennes bröst och låter mig välja ibland om jag vill komma på eller emellan dem.
    Hon gillar att retas och har inget emot att jag kommer där. 
    Bröstknull är INTE bara för ungdomar. 
    Man får kanske en annan känsla för sex och njutning med ålder????

• Walker90

Min man är 43 och jag är 28. Han får gärna bröstknulla mig, det tycker vi båda om!

• Anonym (Chica Play)
    Anonym (M) skrev 2018-12-08 15:32:11 följande:

Finns ingen åldersgräns för någon form av sex.

Men stavar man som TS ungdomar med två m kan man inte räkna med att få knulla intellektuellt bevandrade tjejer.

Har du rätt i, vi knullar inga dumbomar
  • Gaskarl
    Walker90 skrev 2018-12-09 18:20:35 följande:

Min man är 43 och jag är 28. Han får gärna bröstknulla mig, det tycker vi båda om!

Är det skönt rent fysiskt för dig eller är det grejen, att din man gillar det som du går igång på?
  • Anonym (X-X)
    Anonym (Tutten) skrev 2018-11-16 20:17:39 följande:

Bröstknull bara för ungdommar

Japp, så är det. Det är bara vi ungdomar runt 50 som håller på med det.
  • Walker90
    Gaskarl skrev 2018-12-10 08:33:37 följande:

Är det skönt rent fysiskt för dig eller är det grejen, att din man gillar det som du går igång på?

Om han pressar/gnider kuken/ollonet mot bröstvårtorna är det fysiskt skönt. När han kör mellan brösten tänder jag mer psykiskt på det. Jag känner mig undergiven när han bröstknullar mig och det gör mig vansinnigt kåt och jag älskar att se honom njuta, det gör mig också kåt!
  • Gaskarl
    Walker90 skrev 2018-12-10 20:06:04 följande:

Om han pressar/gnider kuken/ollonet mot bröstvårtorna är det fysiskt skönt. När han kör mellan brösten tänder jag mer psykiskt på det. Jag känner mig undergiven när han bröstknullar mig och det gör mig vansinnigt kåt och jag älskar att se honom njuta, det gör mig också kåt!

Det du beskriver låter härligt, du verkar härlig.
Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar