• Anonym (Tutten)

Bröstknull bara för ungdommar

Pratade med några vänner för nån dag sen och då kom vi in på bröstknull det vi kom fram till är att köra mellan brösten är något som unga killar vill prova när de ligger de första gångerna men en tjej som har stora tuttar.

Inget som lite äldre någonsin gör. vad är eran erfarenhet?

• Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar
  • jos79

Om min man drömmer om det får han skaffa ny fru. Har för små bröst för det.

• Anonym (M)

Som ung fick jag bröstknulla en gång. Hon stod på knä framför mig och masserade kuken mellan hennes bröst tills kladdet kom.

Och hon växlade med att se mig i ögonen och titta på brösten + kuken = känsla!

Minns fortfarande den där pulserade känslan när en och två och tre satser ville komma ut.

Var som om inte gjort annat i sitt liv, så bra var det.

Har varit aktuellt någon mer gång, men de händelserna bleknar i jämförelse med den första,

• Nyfikne

Är en bra bit över 40, och tycker det är hett, givet förstås att kvinnan har lagom stora bröst.
    Och som många hör, är det kombinerad med oralsex, men köra tills man kommer, just mellan tuttarna, är inte så vanligt.

Så, teorin om ålder, stämmer iaf inte på mig.

• Anonym (A guy)
    Anonym (Lajla S) skrev 2018-11-18 14:11:53 följande:

Tycker det kan vara rätt så skönt med en rejäl påle mellan patterna ibland.     Kombinerar med att suga och runka honom. Bröstknull/Bröstlek, kalla det vad man vill. Jag är strax 40 och har c-kupa.

Måste va rätt lång om den ska räcka från brösten till munnen?

Eller är du vig

Eller sitter brösten nära halsen?
  • Lånehajen
    Anonym (A guy) skrev 2018-11-23 11:30:05 följande:
    Måste va rätt lång om den ska räcka från brösten till munnen?

Eller är du vig

Eller sitter brösten nära halsen?
    Om tjejen ligger ner på rygg och pressar upp brösten eller sitter ner och lutar sig in över en behöver den inte nödvändigtvis vara jättelång. Men krävs ju en viss storlek förstås.
  • Anonym (M)

Finns ingen åldersgräns för någon form av sex.

Men stavar man som TS ungdomar med två m kan man inte räkna med att få knulla intellektuellt bevandrade tjejer.

• Love69
    Anonym (Tutten) skrev 2018-11-16 20:17:39 följande:

Pratade med några vänner för nån dag sen och då kom vi in på bröstknull det vi kom fram till är att köra mellan brösten är något som unga killar vill prova när de ligger de första gångerna men en tjej som har stora tuttar.

Inget som lite äldre någonsin gör. vad är eran erfarenhet?

Kör det ofta med min partner. Hon kan suga bra i den ställningen också och man kan spruta ner brösten. En bra ställning helt enkelt.
  • Jojjekåt

Jag tycker att det är mycket skönt att lägga min stora kuk mellan ett par stora bröst. Jag bröst knulla en mogen kvinna när jag var 14

• jj57

58 år här och det tillhör absolut repertoaren. Skönt sätt att komma på. Och ingen tvekan om att frugan gillar det.

Svar på tråden Bröstknull bara för ungdommar