Tappat suget efter orgasm
Nej det är inget problem. De flesta kvinnor behöver annan stimulans för att komma. Problemet är att du är så begränsad i din syn på sexuell njutning. Det finns många andra sätt njuta och komma tillsammans på än samlag.
Nej det är inget problem. De flesta kvinnor behöver annan stimulans för att komma. Problemet är att du är så begränsad i din syn på sexuell njutning. Det finns många andra sätt njuta och komma tillsammans på än samlag.
Hur i hela världen kan det komma sig att man "tappar sugen" på att se sin den man älskar njuta.
För mig personligen är det inte ens förenligt med kärlek.
Att man tappar lusten har jag inget svar på, är väl så män funkar antar jag.
Ibland har vi kört 69:an och det funkar ju eller så gör vi så art vi smeker varandra till orgasm samtidigt.
Men smeker jag henne först till orgasm så låter hon mig mer komma i henne för att hon måste.
Har jag någongång kommit först så känner hon att jag inte ger samma njutning på henne efteråt
Jag rekommenderar onani. Då slipper ni allt krångel.
Om detta skulle vara en egoistisk syn av mig så skulle jag väl inte ens skriva om det här och fråga om råd.
Jag ger henne orgasm och jag får komma i henne sen. Så allt är frid och fröjd för mig. Men jag vill att hon ska känna att det är bra, och det är väl inte egoistiskt?
Som sagt, vi brukar onanera med varandra och det funkar. Men kan ju vara kul med omväxling
Känns som att du verkar ha koll på oss i sängen.
Det är sällan det är på mins villkor, jag låter henne bestämma rätt mycket, ibland ger jag henne idéer och så får hon av göra om hon vill eller inte.
Att det skulle vara på mina villkor stämmer inte, då skulle vi samlag varenda gång. Men jag låtet alltid bestämma om hon vill ha mig eller inte i sig, för jag vet hur hon känner.
Är du kille eller tjej?
Jag kan inte svara för hur kvinnor upplever det (och alla är ju olika dessutom) men tappar också mycket av suget direkt efter orgasm som man. Har ni testat att bara ligga och kyssas ett tag och smeka varandra medan du "återhämtar" dig? För min del tar det inte mer än 10 minuter eller så innan man börjar bli sugen igen och det är som du säger att det blir mycket bättre då för henne också. Även om man kan börja smeka eller slicka henne direkt efter orgasm så blir det inte samma sak när man inte är kåt längre. Eller blir du inte sugen alls på länge efteråt?
I annat fall gör tvärtom om det är hon som kommer först så hon får återhämta sig lite innan ni fortsätter ha sex och du sen avslutar i henne. Eller fungerar det inte heller/det börjar inte kännas bra för henne igen?
Sen vet jag inte om du/ni experimenterat något med att få henne att komma av penetration. I annat fall tycker jag inte du ska vara så snabb med att utesluta den möjligheten, statistiskt sett är det faktiskt en hyfsat stor andel kvinnor som kan få en vaginalorgasm. Det är dock en ganska liten del som regelbundet får dem vid samlag vilket förmodligen beror på att det för många av dem är betydligt svårare att nå dit. Kan krävas väldigt specifik stimulans där det är en viss ställning som gäller och att du vet precis hur du ska stöta i henne. Börja utforska med en eller ett par fingrar eller kanske med en dildo, se vilka punkter du kan hitta. Det kan givetvis vara så också att hon inte alls kan komma på det sättet men det är ju ingen skada i att utforska lite så länge det sker på ett avslappnat och kravlöst sätt.
Jag vet att jag skrivit så, men det är ju inget som känns bra för oss. Är ju inget egoistiskt tänk av mig. Jag vill ju ha det bra.
Varför jag fråga kön var för hur du gör som kvinna.
Om du kommit, kan du låta han komma i dig?
Om han kommit, känns det bra att han gör det på dig sen?
Vi har inte heller alltid samlag alltid, och då går det ju bra.
Vi kan inte komma samtidigt under samlag fast hon stimulerar klistoris, hon kan helt enkelt inte komma då.
Jag vill kunna ge henne orgasm efter jag kommit, men hon säger att hon känner att jag inte är lika på
Instämmer med lånehajen, det kan finnas punkter men det kräver utforskande och uthållighet för att hitta. Problemet för mig är att det alltid går för mannen precis när jag börjar känna något pirra spännande vid penetration. Jag vet att det finns där man har aldrig träffat någon som kan hålla på tillräckligt länge för att jag ska nå dit. Då väcker det istället en otillfredställd irritation.
Men det är just kuken - honom jag vill ha. Den bultande varma sexiga känslan. Känns inte alls intressant med en plastdildo.
Alla är olika, tycker mig höra ett fördömmande här ?får ni tyvärr leva med det? är en trist inställning när man ger en personlig reflektion.
Det där var ett jättekonstigt yttrande. En man kan älska en kvinna med beundran och högaktan i många år, men INTE vilja göra något sexuellt med henne för att det skulle förstöra hennes renhet, och därmed hans kärlek.
Nu var det här OT i tråden, men jag var ändå tvungen att inflika det. Kärlek kan vara mycket mer än du någonsin tror!
Men min fru vill ju inte att jag ska göra på henne om jag kommer först, pratade med henne om det just. Att vi borde pröva iaf, men hon känner att jag inte vill det.
Bästa gångerna är med mycket förspel och att hon har ögonbindel, för då har hon ingen kontroll säger hon.
Jag har inget tips, men känner igen mig helt i att "intresset" oftast försvinner totalt i samband med att jag kommer. Som att släcka en lampa. Inte för att man vill att det ska bli så, det blir så i alla fall. I vårt fall är det inget problem, för min fru kommer i princip alltid många gånger innan jag gör det - och om hon inte gjort det får hon väl göra det nästa gång, bara.
Så, om din fru slocknar på samma sätt, då är det klart det blir ett problem. Ingen kan komma först, och det är svårt att komma samtidigt.
Precis efter man har sprutat, fått orgasm så kan man ju vara lite känslig, men jag tycker det är mysigt å få partnern å njuta med så det är bara att fortsätta, man kan använda andra kroppsdelar än könet.
Tycker lusten kommer tillbaka rätt fort med när man fortsätter
Det kan du väl träna upp?
Du/ni verkar lite negativa. Det låter som om allt är svårt och krångligt och omöjligt. Det är med sex som med det mesta i livet, man får vara lösningsorienterad om man vill röja problem ur vägen. Gnälligt är inte så roligt.
Testa att säga "kuken" i stället för "den", förlösande bara det ska du se.
Jag känner på samma sätt när jag tittar på porrfilm i syfte att onanera. Upphetsande fram tills orgasm men helt ointressant efteråt. Tack och lov funkar det inte så vid sex med min man, men jag förstår absolut problemet.
I ts fall blir det ju extra knepigt eftersom hans fru verkar ha hämningar av lite olika slag och dessutom tycker att ts måste vara på ett speciellt sätt för att hon ska kunna acceptera att han smeker henne. Han får inte verka oinspirerad eller hur det nu var. Om hon kunde ha en mer realistisk syn på just den delen så uppfattar jag ts som att han trots att hans lust mättats efter sin egen utlösning kan tänka sig att fixa fruns orgasm.
Jag känner igen mig i vad du skriver i dina trådar. Direkt efter utlösning tappar jag suget för sex och även om jag fortsätter att stimulera henne så blir det inte med samma inlevelse och känsla tråkigt nog.
Hon kommer nog 70% först de gånger vi båda får orgasm. Ibland får bara jag orgasm och hon kan vara ganska nöjd med det och ibland är det bara hon som får orgasm, jag kan nästan alltid få orgasm men ibland säger jag åt henne att jag vill avvakta till nästa dag eller nästa gång. Då får man vara fortsatt kåt och ibland tycker jag det är härligt. Min tjej vill ofta att jag kommer (så hon tillfredsställt mig) men vi hade ett samtal om att jag nödvändigtvis inte måste komma varje gång och så kör vi nu. Då kan jag fortsätta att gosa och mysa med henne även efter hon fått sin orgasm och hon känner sig väldigt uppassad och älskad. .
Jag vet inte hur jag ska kunna vara på samma sätt innan orgasm som efter, även om det är min absoluta förhoppning. Det finns i mina ögon inget bättre än att se henne njuta.