• Anonym (Ok?)

    Killen runkar med mig bredvid i sängen

    Jag önskar höra andras tankar om min situation.

    Så fort det är läggdags på kvällen så lägger sig min kille i sängen och börjar runka. Jag tycker detta känns olustigt av två anledningar:

    Dels så känns det inte trevligt att ligga där och känna sängen skaka medans jag ligger bredvid och väntar på att han ska bli klar.

    Dels så är det inte så att han egentligen skulle vilja ha sex istället. Möjligen om jag påpekar det, men då känns det inte så kul att ha sex och lusten från min sida saknas helt. Det känns som han bara vill ha en utlösning för att 'kunna somna' och jag vill inte va något slags verktyg till det.

    Detta ger mig faktiskt ångest och det senaste har jag dröjt mig kvar extra länge på toan innan jag går till sängen, bara för att låta han runka klart innan jag kommer dit.

    Hur låter detta för er som läser? Är jag känslig kanske?

  • Svar på tråden Killen runkar med mig bredvid i sängen
  • Underhill
    Anonym (Ok?) skrev 2018-12-12 09:10:39 följande:
    Vi har varit tillsammans ett par år och jag vill spendera resten av livet med honom, utan tvekan. Vi har dock vissa problem i förhållandet, dem klassiska som många andra par. Bråk om städning tex, och vi har helt klart mindre intimt umgänge nu än innan - det är nog mest pga. mig. Men det får mig faktiskt att förstå situationen ännu mindre, varför ha så jävla bråttom med att runka istället för att ta det lite lugnt och väntar så vi kan mysa tillsammans? Och om han nu faktiskt vill runka, så gärna någon annan stans än bredvid mig i sängen

    Bättre att prata om det givetvis :) mm...finns ju andra ställen att runka på.
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (karl)

    Så här kan ni inte ha det.
    Förslag.
    Lyft försiktigt på täcker och hasa dig ner och böka dig in mellan hans ben och sen tar du hans manliga kejsare i munnen och suttar på den tills den varma såsen kommer och då sväljer du allt.
    Upprepa detta varje kväll.
    Du ska se att det gör underverk för ert förhållande.
    Denna kuren borde fler kvinnor testa. 
    Resultatet blir oftast en nöjd man, som inte gnäller eller tramsar. 
    En sådan blir mer hjälpsam och kärleksfull. 
    Prova!

  • Anonym (Ok?)
    Anonym (karl) skrev 2018-12-12 10:58:09 följande:

    Så här kan ni inte ha det.

    Förslag.

    Lyft försiktigt på täcker och hasa dig ner och böka dig in mellan hans ben och sen tar du hans manliga kejsare i munnen och suttar på den tills den varma såsen kommer och då sväljer du allt.

    Upprepa detta varje kväll.

    Du ska se att det gör underverk för ert förhållande.

    Denna kuren borde fler kvinnor testa. 

    Resultatet blir oftast en nöjd man, som inte gnäller eller tramsar. 

    En sådan blir mer hjälpsam och kärleksfull. 

    Prova!


    Inte för att verka otacksam, men.. Varför skulle jag göra det? Om han struntar i mig och bara vill komma fortast möjligt så ser jag inte det som tilltalande att börja suga av honom..
  • Anonym (Ok?)
    isterband skrev 2018-12-12 11:57:41 följande:

    Detta låter som ett extremt sjukt beteende hos din kille. Varför står du ut med detta?


    Ja här vet jag inte riktigt vad jag ska svara, vad har jag för alternativ? Att påtala hur jag ser på det hela hjälper inte, och inte känns det så pass "grovt" att jag skulle göra slut över det.
  • Anonym (Ok?)
    Underhill skrev 2018-12-12 10:45:31 följande:

    Bättre att prata om det givetvis :) mm...finns ju andra ställen att runka på.


    Har givetvis pratat med honom om det. Har inte lett till nån förändring tyvärr
  • Anonym (H)
    Anonym (Ok?) skrev 2018-12-12 09:10:39 följande:

    Vi har varit tillsammans ett par år och jag vill spendera resten av livet med honom, utan tvekan. Vi har dock vissa problem i förhållandet, dem klassiska som många andra par. Bråk om städning tex, och vi har helt klart mindre intimt umgänge nu än innan - det är nog mest pga. mig.

    Men det får mig faktiskt att förstå situationen ännu mindre, varför ha så jävla bråttom med att runka istället för att ta det lite lugnt och väntar så vi kan mysa tillsammans?

    Och om han nu faktiskt vill runka, så gärna någon annan stans än bredvid mig i sängen


    Har du sagt till honom att du vill ha sex och att du inte vill att han runkar i sängen?
  • Anonym (Ok?)
    Anonym (H) skrev 2018-12-12 12:16:45 följande:

    Har du sagt till honom att du vill ha sex och att du inte vill att han runkar i sängen?


    Ja båda delar.

    Jag har sagt att vi kan ha sex isf att han runkar, men då är vi tillbaka på punkten att jag i princip omedelbart måste slänga mig i sängen. Om inte - då drar han fram kuken och runkar.

    Jag har även bett han att, om han nu måste, runka någon annan stans. Det har jag inte fått något gehör ifrån
  • Anonym (H)
    Anonym (Ok?) skrev 2018-12-12 12:25:57 följande:

    Ja båda delar.

    Jag har sagt att vi kan ha sex isf att han runkar, men då är vi tillbaka på punkten att jag i princip omedelbart måste slänga mig i sängen. Om inte - då drar han fram kuken och runkar.

    Jag har även bett han att, om han nu måste, runka någon annan stans. Det har jag inte fått något gehör ifrån


    Han låter lite efterbliven ärligt talat. Du kanske borde dumpa honom och bli av med ett problem i ditt liv.

    Palla vara ihop med någon som har tålamod som ett spädbarn och socialförmåga som en tvååring. För att inte tala om att han verkar skita i hur du mår.
  • Anonym (Lis)

    Tycker det låter mer dom jävelskap från hans sida. Han retar sig på dig. Troligtvis för stt du är långsam jämfört med hans tycke. Och så vill du inte ha sex när han vill och då kan vill han typ visa att han minsann kan ordna till det själva. Och så runkar han.

    Han vet ju att du vet det eller hur? Han smyger väl inte med det?

    Jag hade nog hämnats med att be honom snällt o sexigt att vänligen vänta nån annanstans för du hade tänkt ha lite egentid med dildon. -så kan du passa på att runka, hade jag sagt mär jag stängde dörren framför näsan på honom.

Svar på tråden Killen runkar med mig bredvid i sängen