• michael5000

    hur många har din fru knullat?

    Jag frågade mitt ex förut o hon sa att hon knullade 3 sammanlagt, jag tror hon ljuger, nu vill jag ställa er äldre, hur många har din fru sagt att hon sugit? 

  • Svar på tråden hur många har din fru knullat?
  • Anonym (Älskar henne)
    Anonym (Man 52) skrev 2018-12-21 16:06:52 följande:
    Trevligt,deltar du eller ser du på?
    Deltar för det mesta.
    Men det har också hänt att jag bara har tittat på, för det tänder henne till max. 
    Men jag har även tittat i hemlighet när jag varit gömd, utan att vare sig min fru eller älskaren har vetat om mig. Ganska hett faktiskt.
    Men oftast föredrar jag nog att delta.
  • Anonym (Man 52)

    Har deltagit,sett på och varit på jobbet!

  • Anonym (Har inte frågat)

    Har ibte frågat men säg att hon har legat med typ 25 30 pers så kanske hob har sugit av 15 20 ungefär

  • villhatrekant

    Vi pratade om det i början av vårt förhållande, då sa hon 13 st... 9 av dem vet jag vilka det var. Men eftersom kvinnor brukar underskatta antalet gissar jag att det snarare är 15-16. Brukar rätt ofta fantisera om att hon har sex med ett ex...

  • Anonym (Man)

    1-2 kanske innan mig. Hon får mer än gärna ligga med andra idag men tyvärr vill hon inte det.

  • Anonym (Pelle)

    Knulla 2 inkl. mig.

    Sugit av 1 inkl. mig.

    Vi träffades i tonåren så det stämmer säkert.

    Om hon sedan knullat och sugit andra på äldre dar vet jag inte men ser inga tecken på det i alla fall.

  • Anonym (Nicke)

    Min fru har knullat med drygt 40 st. Det är inget vi gärna avhandlar numera men det kom upp vid vår inledande dejtingfas.

    Jag har väl inga större problem med det mer än att det inte rimmar med hennes utseende och personlighet.

  • 66Joy
    Anonym (Nicke) skrev 2018-12-28 18:16:01 följande:

    Min fru har knullat med drygt 40 st. Det är inget vi gärna avhandlar numera men det kom upp vid vår inledande dejtingfas.

    Jag har väl inga större problem med det mer än att det inte rimmar med hennes utseende och personlighet.


    Pryd och återhållsam idag?
  • Anonym (Hmm)

    Ingen aning -varken vill eller behöver veta heller... - alls
    Det som stör är att hon verkar råkar ut för någon jävla idiot
    som bland annat våldtagit henne. Och vart våldsam mot henne.
    DET skulle kunna störa skiten ur mig ... om jag lät det ...
    Mest hennes problem men blir ju också mitt.
    Finns ju tydligen idioter till allt.

  • Anonym (Pelle)
    Anonym (Nicke) skrev 2018-12-28 18:16:01 följande:

    Min fru har knullat med drygt 40 st... inte rimmar med hennes utseende...


    Hur ser kvinnor med 40+ sexpartners ut i vanliga fall menar du?
Svar på tråden hur många har din fru knullat?