Förhållande när man tappar hår som kille?
Är en kille mellan 20-30 år som märk av att mitt hår fallit av i ca 2 år, varav det sista halvåret som det blivit som mest märkbart och påverkar mig någon så otroligt.
Går på diverse mediciner för för att stoppa detta, och gör i princip allt som finns som har effekt, men tydligen vill mina gener inte att jag ska behålla mitt hår.
I slutet av sommaren i år, när mitt avfall inte var jätte märkbart träffade jag en tjej med egenskaper och en personlighet som jag aldrig tidigare träffat. En perfekt person helt enkelt.
Vi har träffats flera gånger i veckan sedan dess, gör mycket tillsammans osv. Och även om vi inte pratat om det vill båda garanterat bli ett officiellt par.
Som det är nu har jag nog lyckats dölja mitt avfall bra, men nu inser jag att det inom snar framtid är omöjligt och det tär på mitt psyke så otroligt att jag tom funderar på att lämna denna tjej som jag tycker så mycket om... Mitt självförtroende blir sämre dag efter dag och jag drar mig från att träffa henne trots att jag kunde spendera 24/7 med...
Det är bara vi som har erfarenhet av håravfall som vet hur det känns. Att tvingas bli av med någon som är ens identitet, en del av en själv, mot sin vilja är sjukt deprimerande. Skulle lika gärna kunna vara en kroppsdel som försvinner.
Min fråga är väl om någon gått igenom det samma som mig? Hur tacklade ni det samtidigt som ni dejtade eller hade ett förhållande? Vore det helt fel om jag skulle välja att avsluta vårat "förhållande" pga detta? Jag vet att hon tycker om mig otroligt mycket så som jag tycker om henne, men det känns som att hon förtjänar någon annan än mig just nu...
Mvh