Mandymoo skrev 2019-01-24 09:35:46 följande:
Vi fick ut 10 ägg och 3 befruktades. Satte tillbaka ett ägg i måndags 21/1 och 2 går förhoppningsvis till frysen.
Vi går på RMC i Linköping.
Vi har testdag 8/2. Vad man längtar!
Hej! Jag hoppar in här också, vi gjorde äggplock igår (vårt tredje med långt protokoll) och fick också ut 10 ägg varav 3 var normalt befruktade idag. Vi kommer göra återföring redan imorgon på dag 2. Jag är väldigt besviken att så få befruktades trots att vi gjorde ICSI, så dålig befruktningsgrad har vi aldrig haft tidigare så jag känner lite att jag redan gett upp. Men så är jag 38 år också och tänker att det är därför så få befruktats. Men så läste jag ditt inlägg Mandymoo och kände att jag fick lite hopp igen. 3 befruktade ägg är ju ändå 3 befruktade ägg, det borde ju finnas hopp ändå då. Så tack för det och jag är så glad att jag såg ditt inlägg precis nu.
Vår historia:
IVF/ICSI 1 långt protokoll, Dec 2016: 10 ägg, 6 mogna 4 befruktade, 1 till mig dag 3, inget till frysen, mens innan testdag.
IVF/ICSI 2 långt protokoll, Juni 2017: 13 ägg, 1 till mig dag 5, 1 till frysen, mens innan testdag.
Uppehåll pga dålig hälsa.
FET 1 Juni 2018 återföring blastocyst, plus ruvardag 8 redan. Hjärtslag vecka 8. MA vecka 12 i Augusti.
Har inte läst hela tråden ännu men lycka till alla, följs gärna åt!