-
-
Svar på tråden Har jag tjocka eller smala armar? Bilder från i somras.
-
Tjocka
-
Ser ingen bild.
-
Gör ett nytt försök att visa bilderna. -
Ja , det var nog de fetaste armar jag sett , kanske lider av lipödem?Eller inte , antar du inte är så gammal av bilderna att döma, tids nog får du nog gäddhäng;)
-
Jag hoppas inte du tycker dina armar är tjocka! Dom är ju jättesmala, men passar så klart din kropp som också är smal.
-
Hoppas ingen tar dig på allvar, flickan är mager och borde äta upp sig ordentligt.taquine skrev 2019-01-01 19:29:39 följande:
Ja , det var nog de fetaste armar jag sett , kanske lider av lipödem? Eller inte , antar du inte är så gammal av bilderna att döma, tids nog får du nog gäddhäng;)
-
Självklart smala! Hur kan du fråga?
-
För smala. Ohälsosamma och svaga.
-
Som anorektisk har man svårt med kroppsuppfattning.
-
Du är väldigt fin! Dina armar är inte under några omständigheter stora. Ta hand om dig!
-
Sugrör
-
De är ju jättesmala.
-
De ser väldigt smala ut. Men egentligen är det totalt oviktigt, hoppas att du förstår det! Det viktiga är hur du och din kropp mår. Och om storleken på dina armar påverkar ditt mående är det kanske något du behöver få hjälp med. Kram till dig.
-
Smala.
-
Men du ser ju ut som en man? Är du det? Varför skriver alla som att du är en kvinna?
-
Ja jag ser också en man.Anonym (B) skrev 2019-01-02 19:51:09 följande:
Men du ser ju ut som en man? Är du det? Varför skriver alla som att du är en kvinna?
-
Lite förvirrande. För om det är en man är han ju såklart för smal ändå men ändå mer normalt än om det är en kvinna...Anonym (Hmmm) skrev 2019-01-02 19:54:21 följande:
Ja jag ser också en man.
-
Man skymtar en mörk BH under T-shirten. Armarna för smala både på en kille och på en tjej. En kille bör ha mer muskler och en tjej bör ha mer fett på kroppen.Anonym (B) skrev 2019-01-02 21:22:11 följande:Lite förvirrande. För om det är en man är han ju såklart för smal ändå men ändå mer normalt än om det är en kvinna...
Det är anorexi-varning här, tycker jag.