• Anonym (CityBangBang)

    Killar! Vilken typ av utseende på kvinna gillar ni?

    Tänkte ställa frågan om vilken/vilka typer av utseende på tjej ni gillar!

    Min dröm är en kvinna med mörkt långt hår, mörka stora ögon (mystiska), smal fast kropp, men får gärna ha lite söt mage. Brösten behöver inte vara jättestora, bara de har fin uppnosig form. Liten fast bak Sen lång, gärna över 175. Sen ska hon ha attityd men inte bitchig, och inte vara helt pantad. Ansikten är ju så svåra att beskriva, men ett sött ansikte.

  • Svar på tråden Killar! Vilken typ av utseende på kvinna gillar ni?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (En tjej) skrev 2021-05-04 23:33:06 följande:

    Hörni killar, istället för att hacka på varandras smak kan ni väl vara glada att det finns tjejer som passar alla dessa olika idéer? Nån för alla?

    Förövrigt är jag nyfiken på hur ni som är VÄLDIGT för en viss typ hanterar om hon förändras med åldern? (om ni har ett långvarigt förhållande).

    Jag är 30 och har gått upp och ned mellan 50-80 kg senaste 10 åren, haft kort och långt hår. Många hårfärger, olika stil på kläder osv. Kan ni uppskatta förändringar i er tjejs utseende eller är det bara ibland hon ser ok ut?


    Det är dåligt tecken om man svänger så mycket som 30 kg i vikt. Lider du av bullmi ?

    Ett par kilo skulle jag inte bry mig dock.

    Föredrar att träffa någon som är naturligt smal och alltid varit det. Eller iaf nån som är smal och håller det jämt genom livet.
  • Anonym (Förvånad)

    Hade inte väntat mig att alla män skulle svara att tjejen ska vara 170-190 cm och lönnfeta. Vad härligt att idealen har ändrats är alla män väldigt långa eller tycker de om att ha en längre kvinna vid sin sida som kan visa vägen till dagis? Det är sexigt med rejäla långa och grova påkar till ben på tjejer. Finns massa sådana i Thailand. 184 långa kvinnor o så

  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (Kvinno letaren) skrev 2021-05-04 22:46:49 följande:

    Som personligheten och kanske kroppen

    som Malin i saltkråkan.

    Fin o vacker kvinna i personligheten


    Men hon saknar ju för fan personlighet helt och hållet. Då krävs det egentligen att man går runt och ler korkat, håller med om allt och kommer med lismande kommentarer rtp? Hahah
  • Anonym (Förvånad)

    Mycket blond, ljusblå ögon, blekta tänder, 180 cm lång, mycket vältränad med skinkor som gungar rejält i takt näs hon går, silisar, dyra kläder, bruna.

  • Anonym (En tjej)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-05-05 02:53:59 följande:

    Det är dåligt tecken om man svänger så mycket som 30 kg i vikt. Lider du av bullmi ?


    Nix, har tagit adhd medicin som dämpar aptiten i perioder och har troligen pcos som gör att vikten är mer svårkontrollerad. Inte omöjligt alltså men små ändringar i kost och rörelsemönster leder till många kilo upp eller ner. Började för en 8 år sen med problemen, innan var jag alltid runt 55 kg. Du har helt rätt i att det inte är hälsosamt att åka berg-och-dalbana i vikt men har ej ätstörningar tack och lov.
  • Anonym (Kvinno letaren)
    Anonym (Förvånad) skrev 2021-05-05 03:50:41 följande:
    Men hon saknar ju för fan personlighet helt och hållet. Då krävs det egentligen att man går runt och ler korkat, håller med om allt och kommer med lismande kommentarer rtp? Hahah
    Hon är väl den enda kvinnan som satt sin fot i Sverige på 100 år

    Vad vill du ha?
    En punk tjej?
  • Anonym (Förvånad)
    Anonym (Kvinno letaren) skrev 2021-05-05 19:13:06 följande:

    Hon är väl den enda kvinnan som satt sin fot i Sverige på 100 år

    Vad vill du ha?

    En punk tjej?


    Vad menar du? Haha. Nä en pragmatisk kvinna med lite humor. Inga våp/paragrafryttare/mellanmjölkstjejer. Det är ett brett spann mellan att spöka ut sig och vara som saltkråksmalin. Men skulle valet stå mellan henne och en punktjej skulle jag välja den sistnämnda tjejen.
  • Anonym (Skönhetsideal?)

    [quote=79328485][quote-nick]Anonym (CityBangBang) skrev 2019-01-02 10:10:17 följande:[/quote-ni. Sen ska hon ha attityd men inte bitchig, och inte vara helt pantad. Ansikten är ju så svåra att beskriva, men ett sött ansikte.[/quote]

    Är det inte ganska oviktigt om en tjej har attityd eller ej

  • Anonym (foriz)

    Längre armar än ben med en framåtlutad gångstil.

  • Anonym (Oinkido)
    Anonym (foriz) skrev 2021-09-17 10:09:32 följande:

    Längre armar än ben med en framåtlutad gångstil.


    Så hon gor illa?
  • Anonym (love love love)

    Hon ska vara kort och bred över höfterna. Några kilo mer än genomsnittet. Hennes huvud ska vara lite åt det större hållet, och håret ska vara långt och tjockt. Hennes ögon ska sitta lite tätare ihop än vad som är vanligt, och så ska hon lägga huvudet på sned och rynka pannan när hon tänker efter. Hennes rumpa ska dallra lite, och hennes axlar ska vara lite breda på det där sättet som kvinnor är bredaxlade. Hon ska ha storlek 40 i skor, och hon ska ha lite komplex för det.

  • Anonym (Förvånad)

    Hon ska se ut som en sur det gris i dagens senaste mode, göra karriär tänka på sig själv och ska inte vilja ha barn innan 45 års ålder. Har inte haft svårt att hitta kvännor

  • Anonym (Blond)

    Hon ska ha långt blont hår blå ögon och en slank kropp och brösten ska vara fasta och inte allt för stora och hon ska ha en fast putrumpa 

  • BAAM

    Hon får inte vara för kort och inte för fet. Då fungerar inte kuken. Om man nu ska vara realistisk. Blir man kär så skiter man i hur hon ser ut. Det är därför man ska ge alla tjejer en chans att dejta fast det inte känns bra i början för man vet aldrig.

  • Anonym (Kort)
    BAAM skrev 2021-09-18 15:09:25 följande:

    Hon får inte vara för kort och inte för fet. Då fungerar inte kuken. Om man nu ska vara realistisk. Blir man kär så skiter man i hur hon ser ut. Det är därför man ska ge alla tjejer en chans att dejta fast det inte känns bra i början för man vet aldrig.


    Så bra att jag inte har träffat dig för jag är bara 157 cm lång 
  • ungvard

    Svårt att säga exakt vad jag tänder på. Tycker inte hårfärg spelar någon roll. Tittar nog mycket på ögon och ansiktet runt ögonen, gärna högre hårfäste och smal+lång näsa. Hellre lite mullig än för smal, bröst spelar ingen roll men rumpan får gärna vara modell större.

  • Anonym (Mman)
    ungvard skrev 2021-09-18 22:55:36 följande:

    Svårt att säga exakt vad jag tänder på. Tycker inte hårfärg spelar någon roll. Tittar nog mycket på ögon och ansiktet runt ögonen, gärna högre hårfäste och smal+lång näsa. Hellre lite mullig än för smal, bröst spelar ingen roll men rumpan får gärna vara modell större.


    Runt 170, gärna strax under. Långt hår, vältränad med fyllig rumpa och gärna silikonbröst. Som min tjej helt enkelt ????
  • Anonym (Star)
    Anonym (Utstålning) skrev 2019-01-17 15:18:31 följande:

    Finns inget hetare än en kvinna som fullkomligt strålar av självförtroende


    Det här tycker jag är intressant, oavsett om det är man eller kvinna alltså. Jag tycker också att självförtroende är attraktivt och skulle beskriva det som att man har en bra hållning, en blick som inte viker undan, ett leende som känns äkta och inte osäkert, vältalig och snabbtänkt i en konversation oavsett vad det är, att personen liksom är den hen är och det på nåt sätt märks att hen trivs med sig själv och inte ber om ursäkt för vem hen är men samtidigt är ödmjuk när det krävs.

    Hur skulle du beskriva att en kvinna strålar självförtroende?
  • Anonym (muskulös och mullig)

    Jag gillar muskulösa vältränade kvinnor som äter lite för mycket. Sådär att kroppen ser lite förvirrad ut om den skall vara mullig eller vältränad och är bägge samtidigt. Gärna ihop med ett par tatueringar och fejktuttar.

  • Anonym (Som jag tycker)

    Jag har alltid uppskattat tjejer som inte är mainstream.

    Färgat mycket långt hår, blond, svart, rött kvittar, bara det ser tillfixat ut, sätta upp håret i 2 höga tofsar.

    Stora opererad bröst, väldigt välfyllda läppar så de får rejäl ankmun med läppstift. 
    Stor svanktatuering, piercingar i tunga, läpp, näsa, navel, bröst mm
    Ha väldigt stora ringar i öronen, mycket smycken, ringar, ha jättestora lösögonfransar och alltid ha väldigt mycket smink, och väldigt långa  lösnaglar.

    Klä sig i skinn/lackbyxor, korsetter, kortkorta kjolar, korta jackor, skinn, pälsjackor, på fötterna ha lårhöga stövlar, högklackat, gärna liknande strippskor med rejäl platå.

Svar på tråden Killar! Vilken typ av utseende på kvinna gillar ni?