Inlägg från: Deceree1 |Visa alla inlägg
  • Deceree1

Farmen 2019

Deceree1 skrev 2019-02-15 19:26:38 följande:

Det har faktiskt varit ett bröllop på Farmen där en deltagare gifte sig. Hon hette Helena.

Det va de året Veronika Larsson vann Farmen.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2019-02-15 20:18:59 följande:

Varför skulle det bara få vara en sambo som skulle överraska?.Och tänk om det hade varit en av tjejernas sambo så tror jag att hon skulle blivit besviken då det oftast nu i modern tid är så att tjejen vill ha ett stort sagolikt bröllop där hon står i centrum....Tror att den tjejen inte velat gifta sig utan sina nära och kära och vänner och bekanta, pompa och ståt.

Jag tror faktiskt det va så det gick till när Helena gifte sig i Farmen att hennes sambo kom dit och överraskade henne med ett bröllop :))
  • Deceree1
    Johannus skrev 2019-02-15 20:53:34 följande:

Undra om jag har missat detta för jag kommer inte i håg att någon gift sig på Farmen.....Vilket år var det?

Jag har för mig att jag tittat alla avsnitt sen start....

2003. NakenJanne kommer du väl ihåg?:) Veronika värmlandstjejen. Helena va en mobbare men blev själv utfryst till slut. Kanske tyckte produktionen synd om henne o hon fick ett bröllop?
  • Deceree1

Men fy faan, jag har också läst nu! Jag har alltid tyckt illa om Rocko. Ända sen förra säsongen. Men nu mot slutet typ sista avsnitten har jag tyckt att han va ganska harmlös. Fy faan så fel man hade. Konstigt att inget av detta har kommit fram i programmen då det verkar ha hållit på ett tag. Nåt måste ju kamerafoljet ha sett. Visste verkligen inte ex Kim nåt, han verkade ju chockad?

Tur att fanskapet åkte ut. Och bra att Diana gick ut med det. Såna som han hör definitivt inte hemma på farmen.

• Deceree1

Jag tycker att det är sjukt fel att gamla deltagare får komma dit igen och tävla med de andra om vinsten

• Deceree1
    Johannus skrev 2019-02-17 11:14:53 följande:

Jag tycker att det är konstigt att Paulo kom ut till gården och plockade ut Maria för det hon gjort, men inte kom och plockade ut Rocco för dubbla regelbrott som han gjort. Skillnad på folk och folk!

Jaa! Verkligen! De hade jag glömt. Rockos beteende är ju mycket värre!
  • Deceree1
    flygrl skrev 2019-02-17 11:44:04 följande:

Plus = och

TV4 berätta ju aldrig sanningen utan lät Rocco gå med hedern i behåll (hans snack om ?personliga skäl? fick ju stå oemotsagt). TV4 kommer knappast berätta sanningen vid ett senare tillfälle om dom inte gjort det nu.

Nej, jag vill inte heller se Rocco nåt mer i Farmen. Det räcker fan nu.Vi har missbedömt Rocco helt enkelt. Den fula sidan kom ju aldrig fram i TV, inte ens i samband med att han åkte ut. Hade inte Diana berättat nu hade vi väl aldrig fått veta sanningen. Hade vart intressant att höra ex. Kims åsikt när han (förhoppningsvis) fick reda på den verkliga anledningen att Rocco åkte ut men det kommer TV4 inte att visa. Dom har uppenbara problem att hantera the ugly truth. :/

Kim är ju äcklig han med. Han har säker kommit med antydningar o gliringar. Jag hade kräkts rakt ut i en strut om han hade sagt nåt till mig. Det är så jävla patetiskt med såna som Kim som tror att de är sexiga o att alla tänder på dom men i själva verket blir tjejerna äcklade av honom. Varför fattar han inte. Likadant med Rocko, varför fattar han inte att han inte är så het som han tror. Har han ingen verklighetsuppfattning sim inte fattar att tjejerna blir äcklade av honom.....?

Förlåt jag blev lite upprörd.........
  • Deceree1

Varför har vi inte sett minsta lilla av de som Rocko gjort? Det har ju tydligen pågått ett tag men vi har inte fått sett nåt av det.

Svar på tråden Farmen 2019