Inlägg från: Deceree1 |Visa alla inlägg
  • Deceree1

Farmen 2019

Grodis15 skrev 2019-02-08 18:48:35 följande:

Nej men det var väl ingen som försökte förvärra hans ryggont genom att tvinga honom göra tungt arbete? Vad jag minns fick Göran dessutom slippa hämta vatten osv pga ryggen. Sen hade han väl ont i ryggen redan när han kom in på farmen och det är väl en väldig skillnad mot att utstuderat och planerat förstöra någons chanser. Tycker det börjar likna mobbing och utfrysning av Mahsa.

Masha har varit så svinig mot många därinne så självklart vill dom bli av med henne. Hade jag varit på farmen hade jag gjort allt i min makt för att hon skulle åka ut. Det enda hon har bidragit med är konflikter. Jag förstår deltagarna till fullo och hoppas att hon åker ut med huvudet före.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2019-02-11 20:20:41 följande:

Kvällens Faremn ?..Emelie som storbonde!! Hon skvallrar allt åt alla. Hon går verkligen inte att lita på och det sa hon själv att hon väljer den hon vill till kämpe. Jag tror att hon är en Mullvad.

Rocco oj nu skulle han igen visa att han kan allt.....Han har räddad massor av folk som satt maten på tvären och alla är stolta över han.....Usch nä jag kan inte med han.

Ja, den där Emelie.... om hon tycker att skvaller till höger o vänster är att spela spelet, då vet ja inte riktigt vad jag ska tro o tycka.....
  • Deceree1

Jag är ingen fan av Rocko men måste ändå säga att jag är imponerad av att han kan så många nationalsånger:) visst är han lite dryg men är han inte lite gullig också :))

• Deceree1

Det där att de där tre gamla farmarna kom in o pekade med hela handen o sen kläcker ur sig att de måste gå för att ingen hade malt mjöl, de va bara underligt tyckte jag. Helena va riktigt överspänd o den bilden av Helena hade jag inte innan. Jag tyckte nog att hon va ganska ödmjuk när hon va med förra pret

• Deceree1

Det där att de där tre gamla farmarna kom in o pekade med hela handen o sen kläcker ur sig att de måste gå för att ingen hade malt mjöl, de va bara underligt tyckte jag. Helena va riktigt överspänd o den bilden av Helena hade jag inte innan. Jag tyckte nog att hon va ganska ödmjuk när hon va med förra pret

• Deceree1
    molly50 skrev 2019-02-13 14:04:48 följande:

Om jag inte minns fel så blev Helena tvåa i fjol.

Jaa, Stefan, från Oskarshamn vann
  • Deceree1
    Grodis15 skrev 2019-02-13 20:48:29 följande:

Jag tror inte det hade något att göra med att han lämnade. Han sa ju typ: jag har haft jättekul bara ibland att man gjort en liten sak till något stort.. Tror inte han menade något speciellt med det.

Det kan tom vara så att Rocko bara va inne som mullvad och hade en bestämd tid han skulle vara där.

För varför skulle en gammal deltagare få chansen på en halv miljon när har redan har haft den chansen?

Det är ju oerhört orättvist mot deltagarna att han helt plötsligt kommer in o ska konkurrera om vinsten.

Det har hänt förut.
  • Deceree1

Tass har förändrats nåt kopiöst, innan va hon sprudlande glad, sjöng o skrattade.. nu ser hon ut som sju svåra år.. vad är det egentligen som har hänt med henne...?

• Deceree1
    Gryntroll skrev 2019-02-15 08:16:27 följande:

En Torpet-fråga i Farmen-tråden...

I gårdagens avsnitt var Torparna blåa i munnen, läpparna och på tänderna. Någon som vet varför? 

Dom har nog bara ätit blåbär :)))
  • Deceree1

Det har faktiskt varit ett bröllop på Farmen där en deltagare gifte sig. Hon hette Helena.

Svar på tråden Farmen 2019