Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Hahaha äntligen fick man se vem Diana är... en mamma till tonårsdöttrar som går och skriker horunge, fittmänniskor, kallar någon äcklig säger att hon ska strypa henne, bryta nacken av henne, döda henne... ja herregud hoppas hon blir hemskickad imorgon med huvudet före. Förstår även att alla blir arga över att hon tagit saker. Hon gick ju själv runt häromdagen och gormade om smör och socker och så har hon själv sånt ?sparat? i sin väska. Klart folk reagerar.
Jag tycker inte man kan försvara Dianas beteende alls, ni säger att hon sa så för att hon blev arg och det får man förstå. Så lät det inte när Rocco sagt att han skulle stycka Tess. Då skulle han ut direkt! Jag tycker självklart det var bra att Rocco fick lämna pga det och hoppas att det nu blir samma för Diana annars är det sjukt konstigt.
Att Rocco åkte ut berodde ju inte enbart på att han mordhotat Tess. Utan även på att han utsatt Diana för sexuella trakasserier.
Diana har varit kämpe 3 gånger och de får ju ta med sig mat till kämpestugan.
Att sakerna sen blev kvar i hennes väska kan ju ha varit för att hon antingen glömt det eller känt på sig att hon skulle bli vald ill kämpe igen och låtit det ligga lvar.
Eller så kan ju någon annan ha kagt dit sakerna i hennes väska.
Det har ju varit mobbning mot henne nu under ett längre tag från de andra.
Så varför inte en konspiration också.
Jag köper faktiskt Dianas förklaring.
Jag tycker att Tobbe1 och framförallt Emelie är rakt igenom falska.
Emelie anklagar Diana för att ljuga,men vad gör hon själv?
Inte är hon ärlig i alla fall.
Sen sitter hon och hånflinar när Diana blir ledsen och arg. Och sådant har jag väldigt svårt för.
Efter dagens avsnitt sjönk Maxine i mina ögon. Kändes så barnsligt att samla ihop alla, rota i väskor och trigga igång bråk. Jag är absolut inte lika förtjust i diana som övriga här verkar vara men även om hon skulle ha stulit så känns det löjligt att göra en grej av det med typ en vecka kvar.
De såg alla löjligt, barnsligt glada ut över att bråk nalkades.
Tobbe 2 är den värdiga vinnaren. Allt hör ju ihop, utmanare, farmen och torpet och det är ett spel. Utmanarna har det väl tuffare än farmarna i början dessutom. Tycker det är fel att säga att Han "inte varit med från början och därför inte värdig". Jo han har VARIT med från början. I samma spel. Den enda som verkar reko, smart och inte dummar sig (av det man ser)
I övrigt håller jag med. Tobbe 1 och Emelie är riktigt vidriga människor och jag kommer nog lida om någon av de vinner!!!