• Nandez

Farmen 2019

Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

• Svar på tråden Farmen 2019
  • molly50
    Johannus skrev 2019-03-05 15:22:28 följande:
    Har du redan sett kvällens program??? Säg inget för jag kollar 19.30.

Skulle det ändå vara så att Diana inte får vara kvar då är det åt skogen fel. Diana har varit och är den ärligaste deltagaren.

Såg på FB att människor reagerat på att Göran inte fick komma med till Farmen. Hoppas bara alla vågar säga sin mening hur det verkligen går till på Farmen med både programledaren och tv4 för i år har det inte gått rätt till.

Det börjar verkligen vara så att vissa får mobba hur mycket som helst utan att någon reagerar medans mobbning åt nåt annat håll genast tas upp i diskussion.
    Jag kunde inte låta bli att smygtitta på avsnittet efter att ha sett att det skrevs en del saker om det i facebookgruppen.
    Så jag blev nyfiken.

När det gäller mobbningen så håller jag med dig. Om i detta fallet så är det ju Diana som blir mobbad av de andra.
    Och om hon då åker ut så kommer jag att överväga att sluta titta på programmet.
    Diana är ju den enda värdiga vinnaren som är kvar.
    Utom möjligen Tobbe2.

Nejdå,jag ska inte säga något. Jag lovar.  Kommer själv att titta ikväll också ifall jag skulle ha missat något. 
    Carpe Diem
  • Grodis15
    Johannus skrev 2019-03-05 13:31:09 följande:

Tobbe2 och Neda ser jag inte som värdiga vinnare då dem inte varit på Farmen hela tiden. 

Tobbe1 och Emelie borde få regelbrotts straff på grund av deras paktande om vem som ska ut med alla andra förutom Diana. Vilket innebär att dem har MOBBAD Diana genom hela programmet. 

Tobbe1 och Emelie ska ut med fötterna före alla andra som är kvar.

Maxine kan kämpa mot Neda en av dem ut inte värdiga vinnare

Stina inte värdig vinnare för den hon var i början av programmet.

Finns bara en som är värdig och det är Diana. 

Men det finns väl ingen regel som säger att man inte får pakta? Svårt att åka ut för regelbrott då man inte brutit mot någon regel...

Sen förstår jag inte alla som skriver att det är så synd om Diana och att hon blir mobbad. Diana har ju trott att hon varit med i pakten, nu när hon upptäckt att hon inte ör det blir hon sur. Men när hon trodde att hon var med i pakten var det helt okej att ha en pakt och spela ut de andra deltagarna. Riktigt falskt beteende tycker jag... sen har väl inte Tobbe och Emelie gjort något värre mot Diana än t.ex Maxine, Kim och de andra de lurat?
  • molly50
    Grodis15 skrev 2019-03-05 18:56:03 följande:
    Men det finns väl ingen regel som säger att man inte får pakta? Svårt att åka ut för regelbrott då man inte brutit mot någon regel...

Sen förstår jag inte alla som skriver att det är så synd om Diana och att hon blir mobbad. Diana har ju trott att hon varit med i pakten, nu när hon upptäckt att hon inte ör det blir hon sur. Men när hon trodde att hon var med i pakten var det helt okej att ha en pakt och spela ut de andra deltagarna. Riktigt falskt beteende tycker jag... sen har väl inte Tobbe och Emelie gjort något värre mot Diana än t.ex Maxine, Kim och de andra de lurat?
    Jag hade ärligt talat också blivit sur och besviken om någon invaggat mig i nå´n sorts falsk tro att man är med i gänget (eller pakten om man så vill) för att sen hugga kniven i ryggen så fort man vänder sig om.
    Emelie har ju t ex klagat på att Diana ljuger. Men Emelie har ju varit ganska duktig på den fronten själv.
    Kanske värst av alla t om.
    Hon verkar inte gå att lita på.
    Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-03-05 17:31:27 följande:
    Jag kunde inte låta bli att smygtitta på avsnittet efter att ha sett att det skrevs en del saker om det i facebookgruppen.
    Så jag blev nyfiken.

När det gäller mobbningen så håller jag med dig. Om i detta fallet så är det ju Diana som blir mobbad av de andra.
    Och om hon då åker ut så kommer jag att överväga att sluta titta på programmet.
    Diana är ju den enda värdiga vinnaren som är kvar.
    Utom möjligen Tobbe2.

Nejdå,jag ska inte säga något. Jag lovar.  Kommer själv att titta ikväll också ifall jag skulle ha missat något.  smile5.gif
    Jag vet inte, men jag tror att Tobbe1 och Emelie har satt grejerna i Dianas väskor för att få henne att se skyldig ut.....Om det vore så så kokar jag.
  • Johannus
    Grodis15 skrev 2019-03-05 18:56:03 följande:
    Det ska inte paktas över huvud taget det är regelbrott eller har varit det förut i alla fall.

Tobbe1 och Emelie är verkligen vidriga mot Diana.
  • Johannus

Om det är så att Paulo skickade ut Diana så kommer jag ALDRIG mer att kolla på Farmen mer...

Viket mobbningsprogram det blivit av Farmen. 

• molly50
    Johannus skrev 2019-03-05 19:42:55 följande:
    Jag vet inte, men jag tror att Tobbe1 och Emelie har satt grejerna i Dianas väskor för att få henne att se skyldig ut.....Om det vore så så kokar jag.
    Den tanken har slagit mig också. Är det så så är det ju rent ut sagt förjäkligt. Och det borde de åka ut för.
    Annars köper jag Dianas förklaring att hon tog sakerna med sig till kämpestugan.
    Om de misstänkte att Diana snodde sakerna så borde de ha konfronterat henne innan de gick igenom hennes väska.
    Som Maxine sa så är det ju fult att göra så. Ändå så gjorde hon just det.
    Sen kan man ju tycka det var onödigt av Diana att vräka ur sig de där elaka sakerna. Men man kan ju förstå att hon blir upprörd.
    Carpe Diem
  • lövet2
    Johannus skrev 2019-03-05 19:42:55 följande:
    Varje gång någon ska i väg till en kämpestuga, så får de med sig mat. Diana har varit dit 3 gånger. Maten i hennes väska är rester från det hon haft med sig, säger hon. Jag kan ju inte heller säga att det var några chockerande mängder direkt.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-03-05 19:59:15 följande:

Om det är så att Paulo skickade ut Diana så kommer jag ALDRIG mer att kolla på Farmen mer...

Om han gör det så tycker jag det är märkligt om de visar det och när Maria åkte,men inte när Rocco fick lämna.
    Carpe Diem
  • lövet2
    Johannus skrev 2019-03-05 19:59:15 följande:

Jag tror hon blir hemskickad för det hon gick runt och skrek när hon var arg. Jättetråkigt att det ska löna sig att ljuga och lura folk i Farmen. Lura dem i flera veckor, och när det kommer fram, så åker offret ut för att hon blir arg ...
Svar på tråden Farmen 2019