Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Ja det hade varit intressant att se om Paulo hade låtit Diana slippa tävla. Tror nog att Emelie och Tobbe är Paulos favoriter och bara för att dem spelat ful spel. Det verkar vara Sveriges Melody att spela ful spel och göra flest brott för att klara sig från straff. (Straff rabat som det heter numera).
Vänta bara och se att både Tobbe1 och Emelie kommer att få vara med i fler tv program.
Jag hade nog tyckt att de varit mer värdiga vinnare om de inte spelat ett spel som drabbat andra på ett negativt sätt.
Även om det handlar om en större summa pengar så tycker jag man ska fråga sig om det är värt att gå över lik och göra andra människor illa på vägen till att få dem.
Då kan vi skylla på produktionen då att dem favoriserar vissa människor.
Jag anser att programledaren eller produktionen ska vara rättvisa, men så har inte skett i Farmen i år för när Maria råkade göra ett fel då kom Paulo och hämtade ut henne ok rätt, men när Rocco hade gjort grovt fel då fick han välja att säga att han lämnar av privata skäl (vart var Paulo då)? När alla andra deltagare provocerade Diana så till den grad att hon blev arg och frustrerad och sa fel ordval ja då kom Paulo ingen in och slängde ut Diana.
Paulo sa inget om till Maxine att hon gjort ett brott när hon gått och rotat i Dianas privata väskor och slängde inte ut henne.
Nä fy 17 om inga ordentliga regler kommer att sättas nästa år så då kommer jag att Bojkotta Farmen.
Jaha, då va finalisterna klara och tyvärr har Tobbe I & Emelie stärkt sina chanser att vinna alltihop. Trist. :/
Men...hur mycket jag än ogillar Tobbe I:s & Emelies fulspel kan jag inte se att dom skulle va speciellt favoriserade av TV4. Att Emelie gick vidare idag utan behöva tävla berodde ju helt enkelt på att hennes medaljonger va mest värda pga hon deltagit i och vunnit fler tvekamper. Inget konstigt med det.
Att Rocco kom lindrigare undan än Maria & Diana e däremot ett faktum. Han fick till skillnad från dom båda andra lämna Farmen med hedern i behåll. Han fick ge sin egen förljugna version av varför han måste lämna och hade inte Diana senare outat honom på FB hade ingen vetat han blev utkastad pga sextrakasserier och dödshot.
Jag tycker det va synd inte nån av Neda & Maxine lyckades slå ut Tobbe I. Hade ju hellre sett nån av dom vinna Farmen än Tobbe I och Emelie.