Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Det finns bara Tobbe 2 som är värdig vinnare av dem som är kvar.
Neda vägrade mjölka kon. Varför söka sig till Farmen då det innebär att sköta om djur. Nej hon är inte en Värdig vinnare.
Och resten hoppas jag åker ut redan i morgon.
Undrar om det gamla deltagarna får göra ett besök innan finalen som tidigare? Dem ska ju lägga en röst på den dom tillsammans vill ha som vinnare.
Hoppas att Tobbe1 och Emelies plan räcker ända in i mål och att någon av dom vinner,Tobbe2 är lika intressant som att titta på när färg torkar.
Tror ni att alla ska tävla idag eftersom två ska får åka ut?
Jag skulle tycka att det skulle vara på tiden att Tobbe1 och Maxine skulle tävla mot varann då det inte har varit på ett enda ting och tävlat. Den som vinner tävlar mot det andra sen.
Om man vinner Farmen så är det inte bara att man vinner en tävling, man ska kunna sköta en farm också. Eller har det försvunnit helt?
Förr va det iallafall så. Sista veckan kom dom gamla farmarna tillbaka och de 4 finalisterna fick varsin dag på sig att visa för de gamla farmarna att de klarade av att sköta en farm och att de klarade av att sköta alla sysslor som finns på en gård.
Därefter fick degamla rösta på den som skötte gården bäst.
Om man bor på en gård så är det de minsta man kan begära, att man kan mjölks en ko!
Jag blir vansinnig när jag ser Emelie sitta två meter ifrån kon när hon ska mjölka.
Tror faan att kon blir irriterad. Man ska sitta så nära att man har kroppskontakt med kon och kan luta kinden mot dess mage.
Emelie är så långt man bara kan komma från att bli en farmare. Hon kan fortsätta att vara inkomstchef för farmen duger hon inte till. Inte sneda heller tyvärr, hur gullig o snäll hon än är.
Den som enligt mig har vuxit mest o visat sig vara kapabel till sysslorna på en gård är Maxine men ja vet inte om jag vill se henne som vinnare heller.
Tyvärr finns det ingen vinnare kvar.
Enligt mig alltså
Ja,jag har favoritat båda trådarna. Tack!
Det är flera andra som varit rädda för korna och backat när de skulle lära sig mjölka. Lite i taget har de vant sig. För Neda var det här första gången. Hon har inte fått ett par veckor på sig för att vänja sig.
Om man vinner Farmen så är det inte bara att man vinner en tävling, man ska kunna sköta en farm också. Eller har det försvunnit helt?
Förr va det iallafall så. Sista veckan kom dom gamla farmarna tillbaka och de 4 finalisterna fick varsin dag på sig att visa för de gamla farmarna att de klarade av att sköta en farm och att de klarade av att sköta alla sysslor som finns på en gård.
Om man bor på en gård så är det de minsta man kan begära, att man kan mjölks en ko!
Jag blir vansinnig när jag ser Emelie sitta två meter ifrån kon när hon ska mjölka.
Tror faan att kon blir irriterad. Man ska sitta så nära att man har kroppskontakt med kon och kan luta kinden mot dess mage.
Emelie är så långt man bara kan komma från att bli en farmare. Hon kan fortsätta att vara inkomstchef för farmen duger hon inte till. Inte sneda heller tyvärr, hur gullig o snäll hon än är.
Den som enligt mig har vuxit mest o visat sig vara kapabel till sysslorna på en gård är Maxine men ja vet inte om jag vill se henne som vinnare heller.
Enligt mig alltså
Hoppas att Tobbe1 och Emelies plan räcker ända in i mål och att någon av dom vinner,Tobbe2 är lika intressant som att titta på när färg torkar.
Enligt mig alltså