Farmen 2019
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?
Jag har inte kollat Farmen Norge än. Men såg lite förra säsongen. Och kan det funka så bra där utan pakter,skitsnack och tjafs,så varför inte här?
Jodå,jag har förstått att du delar min åsikt.
Ja,precis! De borde vara väldigt försiktiga! Det har ju fortsatt försvinna saker sedan Diana åkte hem,så då måste det ju vara någon annan som är skyldig.
Jag såg att Emelie skrivit på instagram att man inte får ta med sig saker till kämpestugorna.
Jag vet inte vad man ska tro om den saken,om hon talar sanning eller inte.
Ja,det kan man undra. Men Diana hade väl lite misstankar om hans fula planer bakom ryggen på de andra redan innan hon lämnade.
Jag har i alla fall favoritat tråden så ska jag väl försöka kolla på programmet också.
Nå´n som kollar Farmen VIP ikväll? Vi kanske skulle starta en tråd om det också?
Det finns bara Tobbe 2 som är värdig vinnare av dem som är kvar.
Neda vägrade mjölka kon. Varför söka sig till Farmen då det innebär att sköta om djur. Nej hon är inte en Värdig vinnare.
Och resten hoppas jag åker ut redan i morgon.
Undrar om det gamla deltagarna får göra ett besök innan finalen som tidigare? Dem ska ju lägga en röst på den dom tillsammans vill ha som vinnare.
Jag tror att många som söker in på vad det nu än är för program bara för att försöka bli Tv kändisar. Ett program leder till flera andra och så är man kändis bland sina vänner. Så många söker inte för att verkligen delta i som Farmen för att göra det som ska göras....Får heta (jag är rädd för djur) (Jag äter inte det och det), men ändå vill jag vara med. Om det är för att vinna pengarna eller bara för att bli kändis.