• Nandez

Farmen 2019

Farmen börjar på söndag, någon annan som ska titta?

• Svar på tråden Farmen 2019
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-03-11 08:57:53 följande:
    Jag hittade dessa länkar på instagram,tror jag det var.
    Jag följer några av dem där.
    Jag hoppas verkligen att ingen av dem vinner.
    Och Emelie sänder live där emellanåt och ältar fortfarande om Diana.
    Kan det ha gått ett halvår sedan incidenten mellan de två?
    Och Diana har bett om ursäkt flera gånger.

Nej,jag litar inte på någon av de 3.
    Och om det fortsätter försvinna saker efter att Diana åkte hem.vem ska de skylla på då? Eller ska de börja stå för vad de själva gör?
    Den enda jag kan se som vinnare av de som är kvar är Tobias2.
    Ja Tobias 2 är den enda nu som jag vill vinner.
  • molly50
    flygrl skrev 2019-03-11 18:37:14 följande:
    Har inte kollat Dianas Insta på ett tag men såg för en tid sen ett inlägg där hon drev lite med Tobbe I. Det förvånade mig lite sen att Tobbe I och Diana i kommentarerna försäkrade varandra att dom e vänner. Undrar va Diana tänker om Tobbe I nu när hon har hela bilden av hur han fulspelat ihop med Emelie och sagt nedlåtande saker om henne bakom hennes rygg (Diana alltså). :/
    molly50 skrev 2019-03-11 09:03:08 följande:

Jag har inte kollat Farmen Norge än. Men såg lite förra säsongen. Och kan det funka så bra där utan pakter,skitsnack och tjafs,så varför inte här?

Jodå,jag har förstått att du delar min åsikt. 

Ja,precis! De borde vara väldigt försiktiga! Det har ju fortsatt försvinna saker sedan Diana åkte hem,så då måste det ju vara någon annan som är skyldig.

Jag såg att Emelie skrivit på instagram att man inte får ta med sig saker till kämpestugorna.

Jag vet inte vad man ska tro om den saken,om hon talar sanning eller inte.

Ska du inte börja kolla Farmen Norge du med?

Här e tråden:

www.familjeliv.se/forum/thread/79489827-farmen-norge-2019

Har fått uppfattningen att alla kämpar tar med sig mat till kämpestugorna och att det e ok men kanske har jag haft fel då.
    Ja,det kan man undra. Men Diana hade väl lite misstankar om hans fula planer bakom ryggen på de andra redan innan hon lämnade.

Jag har i alla fall favoritat tråden så ska jag väl försöka kolla på programmet också. 

Nå´n som kollar Farmen VIP ikväll? Vi kanske skulle starta en tråd om det också? 
    Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2019-03-11 20:00:41 följande:
    Ja Tobias 2 är den enda nu som jag vill vinner.
    Ja,det är samma här. Möjligen Neda. Men jag tycker hon har glidit lite väl mycket på en räkmacka. Och ikväll ville hon inte ens hjälpa till att mjölka korna.
    Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-03-11 20:44:04 följande:
    Ja,det kan man undra. Men Diana hade väl lite misstankar om hans fula planer bakom ryggen på de andra redan innan hon lämnade.

Jag har i alla fall favoritat tråden så ska jag väl försöka kolla på programmet också.  smile1.gif

Nå´n som kollar Farmen VIP ikväll? Vi kanske skulle starta en tråd om det också?  smile1.gif
    Jag har startat Farmen VIP så välkommen med.
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-03-11 20:45:06 följande:
    Ja,det är samma här. Möjligen Neda. Men jag tycker hon har glidit lite väl mycket på en räkmacka. Och ikväll ville hon inte ens hjälpa till att mjölka korna.
    Det finns bara Tobbe 2 som är värdig vinnare av dem som är kvar.

Neda vägrade mjölka kon. Varför söka sig till Farmen då det innebär att sköta om djur. Nej hon är inte en Värdig vinnare.

Och resten hoppas jag åker ut redan i morgon.

Undrar om det gamla deltagarna får göra ett besök innan finalen som tidigare? Dem ska ju lägga en röst på den dom tillsammans vill ha som vinnare.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-03-11 20:59:55 följande:
    Jag har startat Farmen VIP så välkommen med.
    Ok. Tack! Ska kolla det då. 
    Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2019-03-11 21:03:05 följande:

Neda vägrade mjölka kon. Varför söka sig till Farmen då det innebär att sköta om djur. Nej hon är inte en Värdig vinnare.

Undrar om det gamla deltagarna får göra ett besök innan finalen som tidigare? Dem ska ju lägga en röst på den dom tillsammans vill ha som vinnare.
    Ja,jag håller med. 

Precis! Det r min tanke också. Hon måste ju ha varit medveten om det när hon sökte dit.

Ja,samma här. Det hade ju varit intressant om de gamla deltagarna får komma tillbaka och rösta och se vad de tycker.
    Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2019-03-11 21:46:13 följande:
    Ja,jag håller med. 

Precis! Det r min tanke också. Hon måste ju ha varit medveten om det när hon sökte dit.

Ja,samma här. Det hade ju varit intressant om de gamla deltagarna får komma tillbaka och rösta och se vad de tycker.
    Jag tror att många som söker in på vad det nu än är för program bara för att försöka bli Tv kändisar. Ett program leder till flera andra och så är man kändis bland sina vänner. Så många söker inte för att verkligen delta i som Farmen för att göra det som ska göras....Får heta (jag är rädd för djur) (Jag äter inte det och det), men ändå vill jag vara med. Om det är för att vinna pengarna eller bara för att bli kändis.
  • flygrl
    molly50 skrev 2019-03-11 20:44:04 följande:

Jag har i alla fall favoritat tråden så ska jag väl försöka kolla på programmet också. 

Nå´n som kollar Farmen VIP ikväll? Vi kanske skulle starta en tråd om det också? 

Maxine gjorde henne uppmärksam på Tobbe I:s fulspel så visst lite visste hon ju. Men hon förstod nog inte vidden av det där också Emelie va inblandad. Nu har hon ju sett med egna ögon...

Välkommen till Farmen Norge tråden om du känner för det.

Jag har kollat Farmen VIP och att Johannus redan startat tråd om det vet du ju nu. Ses i den tråden!
    Johannus skrev 2019-03-11 21:03:05 följande:

Ja, Neda va lite fjantig i dagens avsnitt.

Blir spännande imorgon. Hoppas somliga åker ut då... :)

Antar dom gamla deltagarna kommer ha ett finger med i spelet nu på slutet.
    Johannus skrev 2019-03-11 22:05:22 följande:

Jag tror att många som söker in på vad det nu än är för program bara för att försöka bli Tv kändisar. Ett program leder till flera andra och så är man kändis bland sina vänner. Så många söker inte för att verkligen delta i som Farmen för att göra det som ska göras....Får heta (jag är rädd för djur) (Jag äter inte det och det), men ändå vill jag vara med. Om det är för att vinna pengarna eller bara för att bli kändis.

Så tror jag också det ligger till.
  • molly50
    Johannus skrev 2019-03-11 22:05:22 följande:
    Ja,du har nog en poäng där.
    Carpe Diem
Svar på tråden Farmen 2019