• Anonym (Louie)

    Dejt har känslor

    Vi har umgåtts lite, och hon har fått känslor.
    Hon vill bli ihop.
    Jag vet inte vad jag känner än. Tycker hon är trevlig och jag är attraherad.
    Jag vill fortsätta träffas, se hur det utvecklas. Hon vill inte satsa på nåt om jag inte är säker.
    Hur gör ni i samma situation?

  • Svar på tråden Dejt har känslor
  • EmberEyes
    Anonym (Louie) skrev 2019-01-19 20:22:48 följande:

    Vi har umgåtts lite, och hon har fått känslor.
    Hon vill bli ihop.
    Jag vet inte vad jag känner än. Tycker hon är trevlig och jag är attraherad.
    Jag vill fortsätta träffas, se hur det utvecklas. Hon vill inte satsa på nåt om jag inte är säker.
    Hur gör ni i samma situation?


    Dumpa och gå vidare. Om du inte är säker ska du inte ljuga om var du befinner dig i ditt känslomässiga engagemang.
  • Anonym (Louie)
    Havin skrev 2019-01-19 20:37:27 följande:

    Hur många dejter har ni gått på?


    Två.
  • Anonym (Louie)
    EmberEyes skrev 2019-01-19 20:34:27 följande:
    Dumpa och gå vidare. Om du inte är säker ska du inte ljuga om var du befinner dig i ditt känslomässiga engagemang.
    Jag ljuger inte.
  • MammAmma

    Jag väljer att avsluta i den situationen. En person som fått känslor redan efter två dejter och vet att den vill satsa är såååå långt ifrån hur jag själv funkar, vi skulle mao inte alls vara kompatibla.

  • EmberEyes
    Anonym (Louie) skrev 2019-01-19 20:40:06 följande:
    Jag ljuger inte.
    Jag har inte sagt att du ljuger. Läs om, läs rätt.
  • Havin
    Anonym (Louie) skrev 2019-01-19 20:39:21 följande:

    Två.


    Var öppen och ärlig, säg hur du känner. Sen får hon själv avgöra.
  • smulpaj01

    Efter 2 dejter vet jag vad jag vill. Antingen blir vi ett par eller så avslutar jag. Men du kanske behöver mer tid och det är såklart helt okej också. Är ni exklusiva?

  • Anonym (+++)

    En del behöver fler än 2 dejter, en del inte. Att däremot som du säger "fortsätta och se vad som händer" är ett mellanting och det är inte alltid det passar alla att göra så. Är hon redan säker och du inte - ja då uppstår detta problem. Ni får prata mer med varann helt enkelt. 

Svar på tråden Dejt har känslor