vagn vid 4,5
Är det konstigt att använda vagn till en 4,5-åring när man ska hem från förskolan och barnet är trött? Även till förskolan när man inte kan gå för långsamt. Tar minst 20 min att gå hem
Är det konstigt att använda vagn till en 4,5-åring när man ska hem från förskolan och barnet är trött? Även till förskolan när man inte kan gå för långsamt. Tar minst 20 min att gå hem
Inte konstigare än att skjutsa barnet i bil när det tar tjugo minuter att gå eller tio minuter att cykla. Bättre faktiskt, eftersom du föregår med gott exempel och visar barnet att man inte alltid behöver bil när man ska någonstans.
Inte konstigare än att skjutsa barnet i bil när det tar tjugo minuter att gå eller tio minuter att cykla. Bättre faktiskt, eftersom du föregår med gott exempel och visar barnet att man inte alltid behöver bil när man ska någonstans.
Skulle aldrig köra min 4,5 åring i vagn, barn behöver motion. Jag cyklar med henne i cykelstol.
Omg!? Haha, alltså 4,5 år!? Nej, snälla, då använder man INTE vagn!
När hade du tänkt att sluta med vagn egentligen!?
Nä inte konstigt tycker jag. Jag har vagn till min 4åring. Tar 20minuter att gå hem/till förskolan. Hon går ibland. Jag tycker det är skönt att ha vagn när man handlar eller åker in till stan också för att det är lättare att ha koll på henne då. Kommer att använda vagn en tag till.
Omg!? Haha, alltså 4,5 år!? Nej, snälla, då använder man INTE vagn!
Det är ju i princip ingen skillnad på att barnet får åka buss, bil eller cykelvagn.