• Anonym (Nyfiken)

    Tänker du knulla ikväll?

    Ja, hur många här tänker sig att få till det ikväll?
    Berätta gärna i morgon hur det gick.
    Själv har jag frugan på aw i kväll, tror hon kommer hem småfull och kåt så jag tror på knull ikväll.

  • Svar på tråden Tänker du knulla ikväll?
  • Jojjekåt
    Pussan skrev 2019-02-07 22:29:31 följande:

    Nej inte i kväll för jag har knullat så mycket på dagen idag. Två gånger på jobbet, en på förmiddagen och en på eftermiddagen, och sedan en gång direkt efter jobbet med min Lover. Vi hade precis en timme på oss från att jag kom hem tills dess att han var tvungen att ge sig iväg på kvällsjobb. Så jag är nöjd för idag

    Såvida det inte ringer på dörren och jag ser något snyggt genom ¨ögat¨ förstås...


    Oj vem knullar du med på jobbet? Mmmm jag kan ringa på din dörr
  • Annnaa
    Sexlicens skrev 2019-02-07 21:26:55 följande:

    Berätta gärna hur det gick:)

    Danne


    Vi började på köksbordet bakifrån. Sedan låg jag på rygg i sången. Jag smekte mig till en skön orgasm innan han drog ut den och sprutade över mina bröst och i mitt ansikte. Vi var rätt kåta bägge två efter att inte ha sett varandra på ett tag så det hela gick rätt fort.

    Jag känner mig kåt ikväll igen så han skall få sig en omgång till.
  • Pussan
    Jojjekåt skrev 2019-02-09 00:35:27 följande:
    Oj vem knullar du med på jobbet? Mmmm jag kan ringa på din dörr
    Jag har ett par vänner på lagret....
  • mrblondeguy
    Pussan skrev 2019-02-09 22:28:35 följande:
    Jag har ett par vänner på lagret....
    Är dina vänner mogna kvinnor är jag intresserad :)
  • Pussan
    mrblondeguy skrev 2019-02-09 22:46:52 följande:
    Är dina vänner mogna kvinnor är jag intresserad :)
    Nej, kvinnor får du skaffa dig själv
  • Sharper

    Maken tog mig snabbt bakifrån igåreftrrmiddag mot frysboxen på övervåningen medan barnen var på nedervåningen. Jag sover borta i helgen och hoppas på en het kväll imorgon när jag är hemma igen ;)

  • Jojjekåt
    Pussan skrev 2019-02-09 22:28:35 följande:

    Jag har ett par vänner på lagret....


    Oj vad skönt att får knulla på jobbet. Men vad säger din kille då? Är det ingen som har sett er knulla på jobbet
  • Anonym (Nyfiken)

    I kväll blir det säkert av, har varit borta och inte kommit till på två dagar.

  • Pussan
    Jojjekåt skrev 2019-02-10 06:37:00 följande:
    Oj vad skönt att får knulla på jobbet. Men vad säger din kille då? Är det ingen som har sett er knulla på jobbet
    Ja det är härligt. Min Lover vill veta vem, var och hur jag har knullat, han går rejält igång på det. Och det är ömsesidigt. Vi har ingen ensamrätt på varandra.
    Jo, jag skrev att jag har ett par vänner på lagret (=de två som jobbar där)....annars hade det inte gått. Den som någon gång råkar får se vet att han får knulla mig nästa gång.
  • Underhill
    Pussan skrev 2019-02-10 23:06:41 följande:
    Ja det är härligt. Min Lover vill veta vem, var och hur jag har knullat, han går rejält igång på det. Och det är ömsesidigt. Vi har ingen ensamrätt på varandra. Jo, jag skrev att jag har ett par vänner på lagret (=de två som jobbar där)....annars hade det inte gått. Den som någon gång råkar får se vet att han får knulla mig nästa gång.

    Smidigt att ha lite på lager när behovet uppstår :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (The man)

    Frugan är ute och träffar en kompis och känner jag dem rätt så blir vi tre i sängen i natt vilket innbär att vi knular alla tre hennes kompis brukar säga att jag har den skönast kuken hur har träffat på

  • fjärilen10

    Jajamen här blir det sex i kväll. frun har varit borta  en vecka så vi är så sugna nu.

Svar på tråden Tänker du knulla ikväll?