• Anonym (Filuren)

    Sex med två män

    Tjejer! Hur skulle ni ställa er till att ha sex med två män samtidigt? Berätta gärna ditt civilstånd samt hur sexet ska gå till.

  • Svar på tråden Sex med två män
  • Pussan
    Hellangbg skrev 2022-07-12 23:24:58 följande:

    Det är lika trevligt varje gång det händer men tyvärr har jag stött på män som haft svårt att ta mig vaginalt och analt samtidigt. Oftast vill den ena killen bli avsugen samtidigt som den andra killen knullar mig i fittan eller baken. Bäst var den gång när jag hamnade på en fest i Tammerfors och det var hålligång i bastun... då hade jag tre samtidigt, en i fittan, en i baken samtidigt som jag sög av en tredje.I Finland har de inga hämningar när de sätter den sidan till. Men som sagt händer det allt för sällan.


    Låter helt fantastiskt och jag önskar verkligen att jag hade kunnat njuta av en kuk i rumpan också, men det går inte. Jag har provat många gånger men det har aldrig funkat för mig. Men jag förstår dig, att ha en i alla tre hålen samtidigt måste vara heaven!
  • Tom Araya
    Anonym (Catten) skrev 2022-07-12 17:47:29 följande:
    Det är inte ett måste. Verkligen inte. 
    Jag har svårt att se hur fullständig tillit kan finnas vid tillfälliga kontakter/träffar...
  • Tom Araya
    Hellangbg skrev 2022-07-12 23:24:58 följande:

    Det är lika trevligt varje gång det händer men tyvärr har jag stött på män som haft svårt att ta mig vaginalt och analt samtidigt. Oftast vill den ena killen bli avsugen samtidigt som den andra killen knullar mig i fittan eller baken. Bäst var den gång när jag hamnade på en fest i Tammerfors och det var hålligång i bastun... då hade jag tre samtidigt, en i fittan, en i baken samtidigt som jag sög av en tredje.I Finland har de inga hämningar när de sätter den sidan till. Men som sagt händer det allt för sällan.


    Jag har varit med om att ge en kvinna dubbel penetration och vi löste det så att hon sög mig medan han slickade henne, sedan red hon honom vaginalt, medan jag tog henne bakifrån analt. Det gick jättebra, med undantaget för att han kom lite väl fort.
  • Anonym (Catten)
    Tom Araya skrev 2022-07-19 23:26:32 följande:
    Jag har svårt att se hur fullständig tillit kan finnas vid tillfälliga kontakter/träffar...
    Vad är det som säger att tilliten är sämre? Tror du man plockar upp nån random snubbe i kön på ica? Männen handplockas ofta och vem som helst blir inte vald. 
  • Pussan
    Anonym (Catten) skrev 2022-07-19 23:34:02 följande:
    Vad är det som säger att tilliten är sämre? Tror du man plockar upp nån random snubbe i kön på ica? Männen handplockas ofta och vem som helst blir inte vald. 
    Så är det, man väljer någon/några som man känner och litar på. Inget konstigt med det.
  • Anonym (Catten)
    Pussan skrev 2022-07-20 00:07:02 följande:
    Så är det, man väljer någon/några som man känner och litar på. Inget konstigt med det.
    Precis. Det kan kan vara tre singlar. Tur det annars skulle vi unicorns aldrig få vara med. 
  • Pussan
    Anonym (Catten) skrev 2022-07-20 00:11:07 följande:
    Precis. Det kan kan vara tre singlar. Tur det annars skulle vi unicorns aldrig få vara med. 
    Jo, det skulle ni väl? Är man två och önskar en till så... behövs en tredje....
    Nu är jag ju inte singel men vi älskar båda att se den andre njuta med någon annan/några andra. Det är i o f s oftast jag som njuter med annan/andra, men det händer också, fast mera sällan, att det är min Lover. 
  • Anonym (Catten)
    Pussan skrev 2022-07-20 00:21:06 följande:
    Jo, det skulle ni väl? Är man två och önskar en till så... behövs en tredje....
    Nu är jag ju inte singel men vi älskar båda att se den andre njuta med någon annan/några andra. Det är i o f s oftast jag som njuter med annan/andra, men det händer också, fast mera sällan, att det är min Lover. 
    Jag är singel. Om jag ska vara delaktig i en MMF och den måste bestå av ett par som Tom Araya skrev så är det kört för mig. 
  • Pussan
    Anonym (Catten) skrev 2022-07-20 00:29:03 följande:
    Jag är singel. Om jag ska vara delaktig i en MMF och den måste bestå av ett par som Tom Araya skrev så är det kört för mig. 
    Jaha ok. Det var jag som var lat och inte läste hela tråden. Men jag håller med dig, många gånger är det nog faktiskt enklast om kvinnan är singel. Då är det mindre risk att någon plötsligt ångrar sig och inte vill vara med längre.
    För jag tror inte att så många har en så förstående och tillåtande karl som jag har. (Jag har ingen undersökning på det, så ingen behöver avkräva ett statistiskt underlag, det är vad jag TROR med drygt 50 års erfarenhet av livet)
  • Anonym (Catten)
    Pussan skrev 2022-07-20 00:46:02 följande:
    Jaha ok. Det var jag som var lat och inte läste hela tråden. Men jag håller med dig, många gånger är det nog faktiskt enklast om kvinnan är singel. Då är det mindre risk att någon plötsligt ångrar sig och inte vill vara med längre.
    För jag tror inte att så många har en så förstående och tillåtande karl som jag har. (Jag har ingen undersökning på det, så ingen behöver avkräva ett statistiskt underlag, det är vad jag TROR med drygt 50 års erfarenhet av livet)
    Jag förstod det, just här var det sex med två män som avsågs. Jo nog finns det fler tillåtande män som bjuder in en eller flera  män  till sängkammaren. Eller går på klubb och låter frun vara med flera. Men det pratas inte så högt om det. 
  • Tom Araya
    Anonym (Catten) skrev 2022-07-19 23:34:02 följande:
    Vad är det som säger att tilliten är sämre? Tror du man plockar upp nån random snubbe i kön på ica? Männen handplockas ofta och vem som helst blir inte vald. 
    Jag skiter i hur du väljer killar du inte vet något om (för det gör du inte om du inte känner honom väl). Det finns inget underlag för tillit, så den är sannolikt inbillad.
  • Tom Araya
    Anonym (Catten) skrev 2022-07-20 00:29:03 följande:
    Jag är singel. Om jag ska vara delaktig i en MMF och den måste bestå av ett par som Tom Araya skrev så är det kört för mig. 
    Att du är singel är väl självvalt och något du kan ändra på om du vill!?

    Jag har förövrigt haft långvariga kk/fwb där jag vill påstå att tillit fanns.
  • Anonym (Catten)
    Tom Araya skrev 2022-07-20 06:41:54 följande:
    Att du är singel är väl självvalt och något du kan ändra på om du vill!?

    Jag har förövrigt haft långvariga kk/fwb där jag vill påstå att tillit fanns.
    Hur ska du ha det? Finns tillit plötsligt i ett kk/fwb? Du hsr ju svarat både ock. 
  • Anonym (Catten)
    Tom Araya skrev 2022-07-20 06:41:54 följande:
    Att du är singel är väl självvalt och något du kan ändra på om du vill!?

    Jag har förövrigt haft långvariga kk/fwb där jag vill påstå att tillit fanns.
    Vad har min singelstatus med detta att göra? Hur menar du att det är självvalt? Har jag nobbat män som vill ha ett förhållande med mig menar du? Hur ändrar jag på det om jag vill? Är det bara att gå ut och hämta en man och vips är jag inte singel igen? 

    Jag är singel och har upplevt trekant med två män två utöver de ggr jag träffat dem var för sig. Framöver  kanske det blir tre män och jag känner även den tredje. Logistiken är svårare eftersom vi bor på olika håll.  Du skrev att det är nog bäst att man är ett par för att tilliten ska finnas, du hade svårt att se det funka annars. Men om MMF  bör bestå av ett par och en extra man så finns det ingen MMF jag eller andra singelkvinnor  kan delta i. 

    Vad du pratar om är helt ovidkommande och konstigt.

    Du påstår du att jag väljer killar jag inte känner (Hur 17 vet du det, jag undrade om du tror man väljer nån random snubbe i kön på ica)  men sen säger du att du haft tillit med kk/fwb. 

    Hur ska du ha det? 

    MMF måste inte alls bestå av ett par. Som sagt tur för enhörningarna som annars  skulle bli utan. Vem tror du enhörningar har sex med? Varandra? 
Svar på tråden Sex med två män