• Anonym (Sex med upptagen)

    Ha sex med upptagen man

    Hur många kvinnor skulle kunna tänka sig att ha sex med en man som redan är gift. Om man skulle utgå ifrån att det fanns attraktion mellan honom och dig.

  • Svar på tråden Ha sex med upptagen man
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Älskarinna) skrev 2019-02-06 22:42:19 följande:

    Rakt på sak: att du är upptagen betyder inte per automatik att du blir attraktiv för random kvinnor. Det är liksom inte en raggningsreplik att du är gift/att nån har en älskare.


    Kanske inte men man kan ju hitta en likasinnad upptagen man /kvinna
  • Anonym (Gittan)
    Anonym (Anna) skrev 2019-02-06 23:06:21 följande:
    Kanske inte men man kan ju hitta en likasinnad upptagen man /kvinna
    Ja, och det är inte speciellt svårt heller
  • Anonym (Sex med upptagen)

    Hojta gärna till om det finns ngn västerbottens kvinna som söker.

  • Kråkungen

    Om du inte är ute efter napp, utan faktiskt är intresserad av att veta hur folk tänker (som du skrev innan), så är det väl bättre att göra en quiz av det? Så du får en översikt liksom? Kommentera kan man ju göra också, om man vill. Men se i så fall till att ha en fråga för män också - typ "Jag är man men är nyfiken på resultatet" - så att de män som vill veta också kan se resultatet...

  • Anonym (Ush)

    Fyfan vad äckliga ni är som har sex med upptagna män ingen skam i kroppen

  • Anonym (Kvinna54)

    Aldrig intresserat mig. Har fått otaliga förslag genom åren men dessa män tänder inte mig alls. Jag liknar dem vid rävar.....

  • älskamigmucho

    Det bästa är gifta män! Kan inte få nog av att vara deras hemliga fantasi och ge dem allt de drömt om

  • HappyFeliz

    Nej. - Enkelt svar. Inte om han är upptagen. Lever efter mottot ?en sak i taget?.., Först gör man slut, sedan börjar man ny relation. Men visst; är säkert väldigt gammaldags... = moral är en bra sak!

  • Anonym (Anna)
    HappyFeliz skrev 2019-02-10 04:14:15 följande:

    Nej. - Enkelt svar. Inte om han är upptagen. Lever efter mottot ?en sak i taget?.., Först gör man slut, sedan börjar man ny relation. Men visst; är säkert väldigt gammaldags... = moral är en bra sak!


  • Anonym (Swing for fun)

    Skall man ha lite kravlös sex utan en massa stök är det en klar fördel att välja gifta män. Testade som singel att ha några singelkillar som KK. Blev bara massa stök med telefonsamtal mitt i natten, blommor skickade till jobbet och till och med killar som ringde på helt oplanerat när man var upptagen med annat. En gift trevlig och lagom mogen man är helt klart den bästa KK man kan ha om man bara söker kravlös sex.

  • Anonym (Sex med upptagen)

    Aha vad mysigt

    Jag är en sådan man

    Undra vart man hittar kvinnorna som söker den typen av män

    Jag bor i Västerbotten

  • älskamigmucho

    Sant som stod ovan att de gifta män jag varit med har varit diskreta såklart. Mysigt att träffas snabbt på nån uttänkt plats o veta att nu ska jag ge honom allt han vill ha så han blir galen av kåthet ... oftast har vi setts ett par månader o sedan drar han sig tillbaka till frugan o barnen o jag får snart syn på någon ny att förföra

  • Anonym (Kvinna)

    Jag har varit med några gifta män,samtidigt som jag har varit gift. Har då aldrig velat mer än endast sex och dom samma sak. Det jag har nämnt är väl mer ,finns det bara svin kvar? Jag lämnade min make pga mycket annat och därav oxå att jag valde gå till andra. Skulle jag idag vara med någon som är gift så skulle jag känna mig fruktansvärt billig. Jag tycker jag förtjänar mer än så oavsett om kk eller framtida pojkvän så vill ja att min kk ändå har respekt gentemot mig vilket han garanterat inte har om han är gift (vilket många kvinnor inbillar sig att dom har för att själva må bra över att dom ligger med en gift man) .

  • Anonym (Anna)
    Anonym (Ush) skrev 2019-02-08 17:00:09 följande:

    Fyfan vad äckliga ni är som har sex med upptagna män ingen skam i kroppen


Svar på tråden Ha sex med upptagen man