Inlägg från: Anonym (Dålig kvinna.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dålig kvinna.)

    Upptagna kvinnor, sex med annan man

    Jag har ett ganska nytt förhållande men trots träffadea nyligen en annan kille för sex. Har både sjukt dåligt samvete samtidigt som jag tycker det va bra.

  • Anonym (Dålig kvinna.)
    älskamigmucho skrev 2019-02-10 03:34:16 följande:

    Ha inte dåligt samvete för att du har njutit


    Nä men det e ju så jag försöker tänka. Det e faktiskt min första otrohet. Men det som e värst e att detta kommer fortsätta. Jag behöver bägge
  • Anonym (Dålig kvinna.)
    Anonym (Anonym 1) skrev 2019-02-12 12:09:19 följande:

    Är lite samma sists fast jag inte riktigt tagit steget ut än ! Men hur tänker och känner du när du skriver du behöver båda ?


    Den första är jag otroligt förälskad i o den andre ger mig underbart sex. Ungefär så.
  • Anonym (Dålig kvinna.)
    Chattisen skrev 2019-02-17 23:20:32 följande:

    Hur kan man skilja på förälskelse och sex, är man förälskad så blir ju sexet underbart!

    Bra sex utan känslor går inte att mäta med det föregående.


    Jag håller med bra sex med nån man älskar slår fantastiskt sex med nån man inte älskar. Men allt sex är inte fantastiskt bara för att man älskar personen.
  • Anonym (Dålig kvinna.)
    Anonym (Idiot) skrev 2019-02-18 00:58:38 följande:

    Ja men då så, då är det ju lungt, han kommer ju så klart inte bli sårad över att du är ett själviskt svin...


    Det står honom fritt att misstycka. Men eftersom vi är rätt överens om sexlivets brister och vi båda vill ha mer sex så tror jag inte han kommer dö av chock o sorg. Han har tom antytt att han haft nåt ex för längesen som han tyckte var gry och i nästa mening låtit förvånad när jag sa att jag inte vart otrogen. Vilket jag inte hade då. Så hela otrohet kk grejen ligger faktisktlatent under ytan.
  • Anonym (Dålig kvinna.)
    Anonym (jasså) skrev 2019-02-20 11:20:30 följande:

    Men vad förvånande att du bara råkar komma fram till slutsatsen att han inte skulle bry sig nämnvärt om du var otrogen just när du bara råkar vara sugen på att vara otrogen 

    Never underestimate the power of rationalization


    Han lär tog vilja va med bara
Svar på tråden Upptagna kvinnor, sex med annan man