• Anonym (Nyfiken)

    Vaknar ni till på natten och är kåta och då onanerar?

    Skriv gärna i tråden och berätta mer.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vaknar ni till på natten och är kåta och då onanerar?
  • Anonym (B)

    Nej då börjar jag smeka och kyssa henne tills hon vaknar så vi kan ha skönt sex istället. Att ligga och onanera bredvid min partner hade bara känts underligt.

  • theotherone

    Nu de senaste veckorna har det hänt flera gånger att jag vaknat på natten av att jag onanerar. Dvs när jag vaknar till har jag redan handen nere i boxerskjortsen och håller på för fullt. Tyvärr har jag inte lyckats fortsätta till orgasm innan jag somnat om. Lite snopet!

  • Anonym (Ångesthantering)

    Vaknar ibland med svår ångest på natten. Istället för att äta sobril, skära mig själv eller bara ligga där, kanske grina och vänta ut ångesten så blir det en onanisession tillsammans med en mobildejt med Johnny Sinns (Googla inte!). Eller dejt och dejt, titta när han har sex med någon annan och onanera.

  • Anonym (Morw)

    Brukar vakna å vara kåt.

    Ibland så smeker jag min parter och ser om hon också är sugen, ibland så små ona erar jag lite.

    Tycker det är härligt å vakna kåt, min partner har svårt att förstå hur man kan vakna mitt i natten å vara kåt :)

  • Anonym (Tess)

    Alltså ni män som onanenar bredvid er partner. Vad gör ni efteråt. Alltså ni måste ändå gå upp och tvätta av er antar jag? Varför inte stiga upp på en gång ens innan ni kladdat ner.

    Sedan de som tycker att väcka partner, i synnerhet de som börjar smeka din partner och kanske tillochmed stoppar in kroppsdelar eller slickar medan hon fortfarande sover. Hur skiljer det sig från våldtäkt ? Jag hade blivit förbannad om min partner försökte våldta mig i sömnen. Jag kanske drömmer att jag är på familjemiddag och helt plötsligt börjat någon i min familj ta på mig pga detta i drömmen.

  • Anonym (Kvinna 40+)
    Anonym (Tess) skrev 2021-09-08 13:38:45 följande:

    Alltså ni män som onanenar bredvid er partner. Vad gör ni efteråt. Alltså ni måste ändå gå upp och tvätta av er antar jag? Varför inte stiga upp på en gång ens innan ni kladdat ner.

    Sedan de som tycker att väcka partner, i synnerhet de som börjar smeka din partner och kanske tillochmed stoppar in kroppsdelar eller slickar medan hon fortfarande sover. Hur skiljer det sig från våldtäkt ? Jag hade blivit förbannad om min partner försökte våldta mig i sömnen. Jag kanske drömmer att jag är på familjemiddag och helt plötsligt börjat någon i min familj ta på mig pga detta i drömmen.


    Hemma hos oss har en överenskommelse att det är ok. Jag älskar att vakna mitt i natten när min karl är kåt och slickar mig eller pullar mig. Bästa som finns :)

    Både han och jag brukar onanera nattetid i sängen när den andra sover. Ibland vaknar jag av att han runkar. Fantastiskt upphetsande och brukar ju oftast joina men ibland tittar jag med ett leende på honom och somnar om.
  • Anonym (1178)
    Anonym (Tess) skrev 2021-09-08 13:38:45 följande:

    Alltså ni män som onanenar bredvid er partner. Vad gör ni efteråt. Alltså ni måste ändå gå upp och tvätta av er antar jag? Varför inte stiga upp på en gång ens innan ni kladdat ner.

    Sedan de som tycker att väcka partner, i synnerhet de som börjar smeka din partner och kanske tillochmed stoppar in kroppsdelar eller slickar medan hon fortfarande sover. Hur skiljer det sig från våldtäkt ? Jag hade blivit förbannad om min partner försökte våldta mig i sömnen. Jag kanske drömmer att jag är på familjemiddag och helt plötsligt börjat någon i min familj ta på mig pga detta i drömmen.


    Mycket härligare att göra det i sängen än att gå iväg och bli kall. Givetvis så respekterar jag (om jag har sällskap) om den behöver sova och tom kanske blir avtänd på vad jag gör. Gör man något i sexväg som den andra inte gillar så är det lätt att man hamnar i en nedåtgående spiral och inte tvärtom.

    Att börja smeka eller på något sätt inleda sex med min partner när hon sover måste vara förankrat i vaket tillstånd att det är ok att göra. Hon kanske tom tänder på det och gillar så det är ju det där med kommunikation igen. I mitt tidigare förhållande så var det i början ok för mig att göra det, hon tände på att jag slickade henne till hon vaknade. Ibland så väckte jag henne så när jag kom hem från nattskiftet och hon fantiserade att jag var en främling som dök upp. Helt plötsligt så var det inte ok och hon hade inte sagt något utan blev skitsur och tyckte jag var en idiot. Stod som ett frågetecken bara då hon inte sagt något att det inte längre var ok. Så återigen, så viktigt att prata med varandra och lyssna.
  • theotherone
    Anonym (Tess) skrev 2021-09-08 13:38:45 följande:

    Alltså ni män som onanenar bredvid er partner. Vad gör ni efteråt. Alltså ni måste ändå gå upp och tvätta av er antar jag? Varför inte stiga upp på en gång ens innan ni kladdat ner.


    Jag onanerar med boxershortsen på, och kommer i dem. Gör jag det på kvällen innan jag somnar har shortsen torkat till på morgonen. Vaknar jag på natten och onanerar brukar de fortfarande vara fuktiga på morgonen. Tar alltid en dusch på morgonen då.

    Ibland, om jag kommer väldigt mycket, så tar jag av mig shortsen och torkar av mig med dem. Min partner märker aldrig något.

    Varför? Det är skönare att göra det i sängen, helt enkelt.
  • Anonym (Najs)
    theotherone skrev 2021-09-12 22:16:13 följande:

    Jag onanerar med boxershortsen på, och kommer i dem. Gör jag det på kvällen innan jag somnar har shortsen torkat till på morgonen. Vaknar jag på natten och onanerar brukar de fortfarande vara fuktiga på morgonen. Tar alltid en dusch på morgonen då.

    Ibland, om jag kommer väldigt mycket, så tar jag av mig shortsen och torkar av mig med dem. Min partner märker aldrig något.

    Varför? Det är skönare att göra det i sängen, helt enkelt.


    Najs, men inget så utrymme för morgonsex där precis. Lagom mysigt att ta en kuk med intorkad sarre på till frukost.

    Men det låter skönt:)
Svar på tråden Vaknar ni till på natten och är kåta och då onanerar?