• Fnyz

Scrapträsket

Finns det någon bra "nybörjarförklaring" om hur man gör... älskar att pyssla men är inte så fantasifull som jag skulel vilja och skulle behöva lite starthjälp så att säga... kanske finns något bra startkit men beskrivningar och allt man behöver eller så??

• Fnyz

hejhej- även jag har beställt ett startpaket nu... å vill gärna ha lite tips å idéer å sånt som man ska tänka på =)

Så om ni ser att jag varit inne å snokat på eran sida så är det för att få lite idéer (hoppas de e okej)

hejsvejs

• Fnyz

Vad bra =) har lite dålig fantasi ibland men jag äälskar å pyssla å måla å greja så det kändes som att scrapbooking var ngt för mig =)

Har ett "mitt första år" album till tösen å det är snart överfullt av alla grejer å torkade blommor å kort å allt...

• Fnyz

Hallå!!

Jag har ett lim som ska vara för foton (det står det på det) och då måste det väll vara syrafritt eller??

jag har lagt ut en bild på mitt bildgalleri på limmet. kan ni kolla om ni vet om det går bra elelr inte?

• Fnyz

det står typ ingenting på det inget innehåll alls det enda som står är att det är för foton å papper.

• Fnyz

för efter att du skrivit att du beställt ett så gick jag in på engång å beställde ett åxå så då borde jag få mitt imorrn ellersensat på måndag då förhoppningsvis

• Fnyz

tjoho...nu har jag fått mitt startpaket... men korten som jag skickat på framkallning har inte kommit än typiskt

• Fnyz

hej...nu är jag här igen nybörjare som jag är så har jag amssa frågor så jag hoppas ni står ut med mig

när ni skriver ut massa små ord från datorn på små lappar liksom... vad använder ni för papper då? använder ni syrafritt till det åxå eller hur gör ni?

när det gäller pennor kan man använda vilka man vill eller kan de innehålla syra åxå?

och så undrar jag fortfarande om mitt fotolim.... det står ju som sagt att det är till foton på det men det finns ingen innehållsförteckning eller liknande om det är syra i det. finns bild på min sida på limmet...

tack på förhand

Svar på tråden Scrapträsket