• Fnyz

Scrapträsket

wiieee jag har fått tillstånd av sambon att beställa lite idag tänkte ta å beställa av sagomamma på scrapbookbutiken.se. de känns ju ganska bra å beställa från någon man "känner" litegrann typ iaf

• Fnyz

WHIIII jag har beställt jag har beställt jag har beställt tjohooo... gud vad härligt nu väntar jag bara på leverans men har fått höra att sagomamma är väldigt snabb att leverera sakerna låter bra

skickade även in två filmrullar på framkallning idag å jag vet att de ska vara en del riktigt bra scrapping bilder där

• Fnyz

upptäckte nyss att det IDAG öppnar en ny hobbybutik här i stan största leverantören hon hade var dock panduro men ajg tipsade om at det fanns bra internetleverantörer av scrapbookingmaterial och jag ska dit igen å prata mer för hon ville gärna ha lite hjälp för å höra vad det fanns efterfrågan på

Hon hade massa stansar som hon sålde för 49kr/st är det bra pris eller?

Hon sålde även massa olika sortes lim och stämplar

• Fnyz

hejhej idag kom de ännumera kort här så här är de scrapping på hög nivå nu väntar jag bara på mina prima forever flowers från scrapbookbutiken.

Har scrappat ett grattiskort och en "startsida" till snuppans album men jag har inte lagt upp dem än och så håller jag på med en mor-dotter sida

• Fnyz

På vilka butiker finns retroblomman och vart är den billigast? hittade den på scrapadicted för 129 tror jag.

• Fnyz

vad kostar cardstock i a4 storlek ungefär?

har hittat en affär här i stan som säljer syrafritt a4 papper i massa färger å tänkte kolla om de är billigare eller dyrare eller lika som att skicka efter.

• Fnyz

jag köpte chestnut roan, carcoal och dark brown och dark brown blev min favorit på engång. så den kan jag rekomendera

• Fnyz

Billabong: menyraden flyttar sig til landra sidan av sidan så att säga om du förstår hur jag menar...kolla till höger nr du klickat in dig ngnstans

• Fnyz

Tänkte bli "användare" på house of paper men vilken payment method valde ni då?

• Fnyz

jag har hunnit göra 4 nya lo:s men har inte lagt ut dem än eftersom jag väntar på mina prima forever flowers till 2 av dem å jag vill lägga ut dem i ordning.

de heter iaf "pippi Långstrump", "1 månad", "Mamma å Matilda" och så en "startsida" till albumet (snodde idén från pyret78

• Fnyz

fluid chalk finns från 19 - 25 kronor på de flesta internet butikerna.

• Fnyz

har massa los som kommer komma ut bara jag får mina blommor. vill lägga ut dem i ordning så jag ska inte ha blommor på alla

• Fnyz

på rusta fanns det akrylfärg såg jag. 6st 75ml tuber för 49kr tror jag eller så var det 59kr. det var svart, vit, mörkblå, cerise, orangeröd, gul och grön (är osäker på om den var grön nu)

tänkte bara om det var någon som var intresserad

• Fnyz

eftersom min sambo har eget företag hemma på gården så kommer brevbäraren in med paket varje dag. då svänger postbilen upp på gårn å tutar tre gånger på samma vis vaje gång å han traskar ut å tar emot å då kommer mina paket med åxå så de är jätte lämpligt. behöver inte ens gå till postlådan för å hämta posten

• Fnyz

funderar på å beställa från pappersbiten. är det en bra butik?

• Fnyz

det stog att man ska ange ordernummer när man förskottsbetalar men det står inget ordernummer....det står "ordernummer: " å så är det tomt där det ska stå liksom

• Fnyz

jag beställde retropunchen och när jag hade beställt så var den borta så jag tror jag tog den sista

• Fnyz

hur lång tid tar det ungefär innan man får den personliga orderbekräftelsen från pappersbiten?

• Fnyz

ja ibland tvíngar ju arbetsförmedlingen en att söka massa jobb man inte är intresserad av då är man ju inte så seriös men nu hamndae vi verkligen ot

fick lite kort som jag framkallat från digitalkameran idag så nu vill jag scrappa... väntar på flersa olika paket bl.a. från pappersbiten och scrapbutiken och scrapbookbutiken ska bli så kul när de kommer för då ska jag färdigställa mina andra 5 lo:s som väntar på lite detaljer

• Fnyz

ja chatterbox "rum-serien" och bg urban cuture. men det finns ju så många fiiiina papper så det är svårt att välja...

Svar på tråden Scrapträsket